15

464 7 0
                                    

О 2 ночі Соня вже була вдома))
І зразу ж пішла спати
Зранку Соня прокинулась в 1 дня ввечері повинні приїхати Зінченки адже вчора рейс відмінили Соня побігла на манікюр)

О 2 ночі Соня вже була вдома))І зразу ж пішла спати Зранку Соня прокинулась в 1 дня ввечері повинні приїхати Зінченки адже вчора рейс відмінили Соня побігла на манікюр)

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

sofia_zinchenko:Як добре почуватися вдома в Києві♡
Міша побачив її сторіс та зрозумів що зможе поговорити хоча б з нею.
Соня просиділа на манікюрі та приїхала додому під порогом дівчина побачила квіти та лист
     Соня пробач мені
   давай зустрінемось щоб поговорити?)якщо так до давай в (адреса) О 18:00
Соня:Ох Мішаня ну Гаразд вислухаю я тебе..
Соня побігла одягатись на зустріч

Соня приїхала на місце де вже її чекав Міша Міша:Сонь а я здивований думав що ти не приїдешСоня:Я можу і поїхати не біда

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Соня приїхала на місце де вже її чекав Міша
Міша:Сонь а я здивований думав що ти не приїдеш
Соня:Я можу і поїхати не біда.
Міша:Ні Соня вислухай мене
Коли ти поїхала прийшла Даша і я її вгостив чайом та тоді мені подзвонив тренер шо небуде треніровки вона підсипала  снодійне і я заснув а вона робила зі мною все що хотіла.
Соня:Міш скажи як я тобі маю зараз повірити?
Міша:Дякую що хоча б вислухала..
Соня:Міша мені важко  Я хочу тобі вірити але боюсь.Я боюсь що знову мене обманиш я неможу мені треба все обдумати.
Міша:Я готовий чекати)
Соня:Бувай..
Міша:Бувай
Почекай якщо ти все обдумаєш то прийдеш на матч в моїй футболці?)
Соня:Незнаю подивлюсь)
Міша:Бувай
Соня поїхала додому готувати вечерю адже скоро приїдуть Зінченки
Соня поставила запікати курку та картоплю.
Невдовзі приїхали Зінченки)
Вони повечеряли і Влада з Зіною поїхали до Влади подруги а Єва була з Соньою))

Невдовзі приїхали Зінченки)Вони повечеряли і Влада з Зіною поїхали до Влади подруги а Єва була з Соньою))

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

sofia_zinchenko:Єва💗💗

Заплутана дорога щастяWhere stories live. Discover now