Дідти поспали та дівчата пішли на прогулянку і на квадроцикли ці дні вони провели не забутньо але все хороше колись закінчується але насправді Соня безмежно щасдива що їде додому адже вдома її вже чекає Міша
Дівчата приїхали додому ввечері Міша вийшов та допоміг занести додому Чемодан Соні)
І обняв Соню
Міша:Я так скучив за вами)
Соня:Скоро ми дізнаємось хто там)))
Міша:Я приготував вечерю)
Соня:Міша ти просто молодець я вже просто дуже змучена в мене ще й сильний токсикоз пле твою їжу попробувати мушу)))
Соня помила руки та пішла їсти після того як вона поїла пішла дивитись серіал турецький та в ліжко потім прийшов Міша і Соня віклала телефон.
Міша:Сонь я дуже сильно скучив за тобою і малюком
Соня:І ми за тобою)
Завтра вже приїжають родичі))
Неможу дочекатись коли побачу сімʼю)))
Міша:Я також)))
Соня обняла Мішу
Соня:Фу Міш
Міша:Що таке?
Соня:Ти помився тим гелем який я не люблю мене тушнить від нього!
Іди помийся моїм Міш будь ласка)
Міша:Ехх гаразд!
Поки Міша мився Соня заснула.
Наступний ранок
Соня прокинулась доволі рано пішла в душ та зібралась щоб їхати з Мішою по родичичів
Соня з Мішою вже були в аеропорті та зустрічали батьків міша пішов до свого рейсу а Соня до свого.
Соня:Маама тату як я рада вас бачити)
Мама:Доня і ми також раді бачити тебе та ще й в новому статусі))
Соня:Пішли до машини там вже Міша чекає з своїми батьками)
Вони підійшли до Міші та його батьків Соня привіталась з Мішовими батьками а Міша з Соніними.
Батьки одне з одним познайомились та розїхались ввечері вони підуть в ресторан щоб батьки краще познайомились.
І бабуся з дідусем також приїдуть.
І Настя з Назаром в ночі адже завтра пятниця в дівчат дівішник в суботу весілля а в неділю гендер паті.
Як добре що у Соні велика квартира та є куди всіх помістити.
Соня з батьками приїхали на квартиру де вже чекали їх Влада Саша та Єва.
Батьки розвбрали речі та мама Соні взялась готувати.
Була дуже комфортна остановка ще й бабуся з дідусем приїхали та грались з правнучкою
Тато з Сашою грав приставку а Влада з Сонею рлзмовляли про завтрашній день)
Соня цінувала такі моменти адже вони бувають дуже рідко бабуся з дідусем в Одессі інколи їздять в Вінницю.Батьки на роботі працють інколи приїжджають до дому в Вінницю. В Саші також карєра в Англії тому вони не дуже часто бачаться. Тепер і в Сонв буде своя сімʼя так не привично недавно була маленькою дівчинкою яка весь час шукала пригоди яка розбивала колінка та бабуся їх промивала поки дідусь дмухав так час швидко летить але скоро її чекає новий етап який вона буде любити та оберігати це її сімʼя і малюк у животику.
Соня поговорила з Мішою та більше не дзвонила адже він також зараз проводить час з сімʼєю та з племінниками)
Ввечері всі зібрались в РесторанСоня виставила сторіс і відправились в ресторан🫶🏼
Всі були в зборі була дуже комфортна обстановка Соня була безмежно щаслива що сімʼї здоужилиль батьки говорили одне з одним влада говорила з сестрою міші саня з чоловіком сестри бабусі з дідусями діти грались)
Вечір пройшов в максимально комфортній обстановці)
На вкчрі всі розїхались та всі заснули Соня зустріла Настю і назара та також пішла спати)
ВИ ЧИТАЄТЕ
Заплутана дорога щастя
RandomВона самозакохана реалізована дівчина Він футболіс який має мільйони фанаток та шукає ту яка не поведеться на його успіх та гроші.