part 8

11 0 0
                                    

ასაჰის Pov

როგორც იქნა დამთავრდა სასწავლო წელი და დასვენებები დაიწყო.დღეს ვემზადები და იოშისთან ერთად ჰარუყოს აგარაკზე მივდივართ.დილას ავდექი და იოში გავაღვიძე,ხო იმ დღის მერე რაც მასთან პირველად დავრჩი აღარ მომეშვა ყოველ დღე მასთან ვარ.ორივე მოვემზადეთ, ჩანთები ჩავალაგეთ და მანქანით აგარაკზე წავედით.იქ რომ მივედით ყველა დაგვხვდა.დიდი ჩხუბის შემდეგ როგორც იქნა ოთახები დავიყავით და საჭმელად დავსხედით.როცა მივირთვით ეზოში გავედით თან მოსაღამოვდა და კოცონი დავანთეთ.მერე ამათმა სიმღერები ჩართეს და ცეკვა დაიწყეს.

იოში-ასაჰი წამოდი მეცეკვე!
ასაჰი-არა გეხვერწები,მეზარება თან დაღლილი ვარ.
იედამი-არ ახვერწნინო.ეცეკვე!
ასაჰი ბოლოს ადგა და იოში ეცეკვა.კარგად გაერთო ბევრი იცინა და იმხიარულა კიდეც დაიღალა.ბოლოს ყველა თავის ოთახში წავიდა.
ჯიუნი-კარგი აბა მეც და ჰიუნსუკიც დავიღალეთ,წავალთ, დავისვენებთ.
ჰარუტო-კარგი,მაშინ ყველა დავიშალოთ უკვე.
ყველა წავიდა თავ-თავის ოთახში.ასაჰი და იოში კი გარეთ დარჩნენ.
იოში-დაიღალე?
ასაჰი-გთხოვ წავიდეთ,მართლა დავიღალე!-ასაჰიმე იოშის თავი მხარზე დაადო.
იოში-კარგი,კარგი წავიდეთ.
იოში და ასაჰი თავის ოთახში წავიდნენ.ასაჰი დაწოლას აპირებდა როცა იოშიმ ხელი წელზე მოხვია და ახლოს მიიზიდა.
ასაჰი- რას აკეთებ?
იოში-წინააღმდეგობას თუ არ გამიწევ ნახავ!
იოშიმ ასაჰი ხელში აიტაცა და მის ტუჩებს დაეწაფა.შემდეგ საწოლზე დასვა და ტანსაცმლის გახდა დაუწყო.ტანსაცმელი სხეულიდან სულ გააძრო და თვითონაც გაიხადა.მან ასაჰის ტუჩებიდან ყელზე გადაინაცვლა და მის სხეულის ყველა ნაფთს დაუყვა.ასაჰის დისკომფორტი ექმნებოდა მაგრამ წინააღმდეგობასაც არ უწევდა იოშის რადგან ეს გრძნობა ძალიან მოსწონდა.

მე და შენWhere stories live. Discover now