3. bölüm

414 29 17
                                    

Uyuduktan 3 saat sonra kalkmış, eşyaları yerleştirmiştim ki zaten arabada  şipariş ettiğim eşylara ben uyandıktan 27dk sonra gelmişti.

Odam da kocaman kitaplarla dolu bir kitaplık vardı yani ev gibi olan bu odanın bir duvarını kitaplık kaplıyordu ve kenarında tam pencereyle kitaplık arasında ki yerde oturmak için bir koltuk ve minik bir sehpa vardı bir duvarında yatağım ve bir kaç komidin kaplıyordu bir duvar bomboştu ve benim bilgisayar üzerinden ayarladığım duvar kağıdı vardı. Bu duvar kağıdında sevdiğim kitapların alıntıları vardı, neyse ki duvar büyük ( sokak nöbetçileri sevenler yoruma) sadece tuvalet ve giyinme odasının kapısı vardı

Diğer duvarda bilgisayar masası, bir kaç eşya ve çıkış kapısı vardı.

Her şeye çeki düzen verdikten sonra üstümü değişmiştim. Bütün aileyi araştırmıştım.

Google amca sağolsun

Şimdi ise film izliyordum. İnsomnia hastası olduğum için kolay kolay uyuyamıyordum. Film izliyordum ama uykum vardı saate baktığımda gece üç olduğunu fark ettim. Bilgisayarı kenara koyarak. Yatağa uzandım, sonunda uyuyacaktım.

•••••••

Gözlerimi açtığımda elimi telefona attım. Saat sabah 05:04 tü ve ben uyanmıştım.

Üstüme spor için bir şeyler giyerek dışarı çıktık sporumu yaptım. Sahil kenarın da bir çay içtim ve dönüş için yola koyuldum. Saat şimdiden 06:17 olmuştu.

Eve gelince pijamalarımı tekrar giyerek yatağa girdim. Tam uzanmış ve olan biteni düşünücekken kapım çaldı.

" kalkıcak mısın artık" bu galiba ikizim olucak çağrıydı.

"Geliyorum" dediğimde kapıyı yüzüme kapatıp çıktı. " şerefsiz" diye mırıldandım kendi kendime.

Yatağı toparlayarak odadan çıktım. Yetimaneden alışkanlık kalmıştı yatağını toplamak tabi ona yatak denirse. Merdivenlerden aşağıya inerken sabah gördüğüm teyzeye selam verdim.

"Teyzecim yemek yeri nerde?" dedim.
" aşağı kattan sağa dönün ikinci kapı elisa hanım" dedi.
Ulan yemek için bile ayrı oda yapmışlar, paranın gözü kör olsun

Görende seni fakir sanıcak, hem o sana hanım mı dedi? Sen? hanım?

Bak buna çok gülerim, puhahahahaha

"Ne hanımı teyze, hayır yani hanım hanımcık olsam neyse ama yok benden çıkmaz öyle bir kalıp"

"E ne deyim ben?" dedi
"He de geç" deyip güldüm. " ne diyeceksen de hanım deme ağam de hanım deme valla"

Diyip tarif ettiği yere geldim. Hay maşallah. Anam babam burası bir harika.

"Sonunda gelebildin, açlıktan ölücektim." dedi doktor.
" eeee peki bundan banane, allah allah delimidir ne?" diyerek boş olan miraçla eymenin arasına oturdum.

Eymen biranda kahkaha atmaya başlayınca diğerleride ona katıldı. " kızım bu hal ne?" ne diyor bu şimdi. Aklıma pijamam gelince anlımı masaya yasladım.

Burada uyusam mı ne, uykum var valla

" siktir et yaa, ne varmış?" dedim.
"Yok biran öyle görünce komiğime gitti" dedi eymen

En sonunda diğerleride gülmesini durdura bilmişti. Odaya giren teyzeye gülümsedim." şey rica etsem bir bardak kahve yababilirmisiniz? Yani işiniz varsa ben yapabilirim" dedim. " yok kızım zaten benim işim bu dur ben hemen yapayım" dediğinde başımı sallayıp yine masaya yasladım uykum var ama uyuyamıyorum.

" kızım iyimisin? Ayy yoksa yatak rahat değilmiydi" dedi sevda hanım.
" yok sevda hanım yatakla alakası yok gece uyuyamadım da"insomnia  Araf"artık gece ne yatıysan" dediğinde başımı ağır çekimde ona çevirdim.

" evet, gece odamı düzenleyip film izledim de" dedim ona bakarak, "kızım sende niye gündüzün işini gece yapıyorsun ki" dedi fırat bey,

"Ben insomnia hastası olunca hemen uyuyamıyorum Zaten 3 gibi yatıp 5  gibi kalktım spordu oydu şuydu derken eve geldim zaten siz çağırdınız"dedim tek nefeste.

Çağrı" doktora gitmeyi denedin mi? " yargılıyır gibi değilde, gerçekten soruyor gibiydi." denedim elbet ama işe yaramadı benim ki tamamen psikolojik, kardeşlerim olmadan uyuyamıyorum." dedim. Kuzey ilk defa konuşmuştu." kardeşlerin?" dedi.

" evet kardeşlerim." ortamda ki gerginliği fark eden, sevda hanım konuyu değiştirdi. " eeee, peki biraz hayatından bahsetsene?" neyden başlasan babamdan yediğim dayaklar, yetimanenin soğuk duvarlarımı, sokaklardaki tehlike mi, yoksa şimdi ki çok yorulduğum ama sevdiğim ünüm mü.

Tam konuşucağım sırada telefonum çalınca bakmadan açtım.

Çok havalı oluyor.

"Ne var?" dediğimde karşıdan ses geldi."insan sabah sabah böyle mi telefon açar"dedi. " tamam keskin kısa kes" dedim. Kendisi menejerimdi.

( bu konu hakkında pek bilgim yok)

" saat 2 de bir dizi de başrol oynamanla ilgili bir görüşmen var, 03:15 te çekimlerin var zaten 5'e anca biter, yeni klip çıkardınız ki artık bu nasıl azimse 1 senede 3 klip çıkardınız. Artık bir yıl şarkı işlerine mola allaha şükür, ki zaten adamın yüzüne açıkca bu yıl başka klip yok demişsin. Neyse bu kadar canım iyi sabahlar!" deyip yüzüme kapattı.

" ben bunu çok şımarttım. İnsan patronuna trip mi atar, manyak bu millet azizim."dedim. Sevda hanım"o kimdi kızım?" dedi. " menejerim olur kendisi bu günkü programı anlattı falan" desim ayaz" zorlanmıyor musun?"dedi. " hayır, alışkanlık oldu artık"

Araf" kimin sayesin de yükseldiysen artık, onun sayesinde alışmışsında" dedi

"Araf, senin söyleyeceğin sözler, sizin düşünceleriniz, beni kıramaz çünkü değer verdiğim biri değilsiniz, sokaktan geçen biri kadar yabancısınız bana sadece 4-5 ay sonra hayatımdan çıkıcak insanlarsınız. Size iyi günler ben kardeşlerimin yanına gidiyorum, fırat bey haberiniz olsun"

Diyerek odaya çıkıp üstümü değiştirdim

Dudağıma elbiseyle aynı ton ruj sürüp saçımı taradım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dudağıma elbiseyle aynı ton ruj sürüp saçımı taradım. Zaten kendi hali bukle bukleydi.

Elbise giymeye bayılıyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 11, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GERÇEK AİLEM SON SESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin