"Sevgilim, lütfen bir kere izle şu kayıtları hmm?"
"YA İSTEMİYORUM DEDİM APTAL AÇTIR ŞU KAPIYI NEFRET EDİYORUM SENDEN!!"
Olmuyor ikna edemiyorum çıldıracağım. Aklıma gelen herşeyi denedim ama olmadı- bir dakika kendimle tehtid etsem belki izlerdi. Artık çıldırıyordum çünkü.
"Felix, peki izleme zorlamayacağım. Kapıyı da açtıracağım ama son sözlerimi dinle olur mu sevgilim?"
"Konuş orospu çocuğu!!!"
"Ben seni hep sevdim, hepte seveceğim. Yaptığım herşeyi senin için yaptım öyle yapmaya da devam edeceğim tabii bu dünyada değil sen olmadan yaşamak istemiyorum zaten seni seviyorum."
"Saçma saçma konuşma bana Hwang."
"Gayet ciddiyim Felix. Kapıyı açın!"
Elimi sarılan sarıya attım.
"LANET KES ŞUNU BEN BU ÇOCUĞU TEK BÜYÜTEMEM HWANG!"
"Ben ölürsem bütün mal varlığım size kalacak zate-"
"YA ONDAN BAHSETMİYORUM!"
Ağlamaya başlamasıyla ne yapacağımı şaşırdım. Ben ne ara bu kadar kötü biri olmuştum. Dokunmaya kıyamadığım eşime karşı özellikle. Herşeyi boşverip serumu sökmüştüm. Gidip ona sarıldım. Bu sefer gerçekten ağlamaya başladım.
"Özür dilerim, özür dilerim, özür dilerim çok kötü biriyim. Çok aptalım özür dilerim sevgilim!"
"İzlet şu videoları Hwang dayanamıyorum artık!"
Beni tehtid ettikleri, felixi sevmediklerini idda ettikleri bütün ses ve video kayıtlarını izlemişti. Felix artık üzülmüyordu bunu hissediyordum.
"Umarım cehenneme giderler."
"Bebeğim iyisin dimi?"
"Benden nefret ediyorlar ama para için benden ayrılmanı istiyorlar? *Kahkaha atar* komik iyiki gebermişler!"
"Felix seni çok seviyorum."
"Hyunjin bende seni seviyorum ama-"
"Ama bana artık güvenemiyorsun dimi?"
"Evet."
"Sana kendimi kanıtlayacağım sevgilim."
*3 ay sonra*
Bebek 6 aylıktı ve cinsiyeti erkekti. İsim olarak Yongjin koyacaktık. Hem güzel isimdi hemde Felixle benim adımı taşıyordu. Bugün ise eşimle katılmam gereken bir toplantı vardı. Felix ise nefes kesici görünüyordu.
Ben ise dümdüz bir takım elbise giymiştim.
Bugün çok bölüm attım hayırlısı. Umarım iyisinizdir. Kendinize dikkat edin.
Skz ile kalın....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia •HYUNLİX•
FanfictionLee Felix mafya olan Hwang Hyunjin ile evliydi.. ~Mpreng~ ~Angst değil~ ~FEMLİX!!~