Evden çıktık ve mekana geldik. Nerdeyse herkesle selamlaşıp yerime oturdum. Tahmini 20 dakika sonra toplantı başlamıştı.
Felix'den***
Hyunjin ve tanımadığım adamlar toplantı yapıyordu. Ben ise oturuyor ve masanın altında Hyunjinin elleri ile oynuyordum. 10 dakika tabii benim için 10 saat sonra bacağımda bir el hissettim Hyunjin'in elidir diye ses çıkarmadım. Ama yavaşça okşayarak yukarı çıkan el Hyunjin'in olamazdı çünkü bacağıma koyabileceği el ellerimin arasındaydı. Rahatsızlık hissi ile kıpırdandım. Yavaşça Hyunjin'i dürttüm.
"Az kaldı sevgilim sabret."
"Hyun ama-"
"Sus Felix!"
Kızdığı için sustum adamın eli tam olarak aletimin üstündeydi. Dayanamadım ve ağlamaya başladım Hyunjin kızgın bakışlarını bana yollayınca kafamı eğdim.
"Yenge bir sorun mu var??"
Diye sordu biri hemen cevap verdim. Yanımdaki adamı gösterdim.
"B-Bana dokunuyor!"
Hıçkırıklarımı tutamıyordum. Hyunjin sinirle kalkmıştı ve adamı dövmeye başlamıştı.
"Sen. Nasıl. Benim. Olana. Dokunursun!"
Orda olduğunu yeni fark ettiğim Minho hyung beni almış arabaya götürmüştü.
"Felix ağlama lütfen bu senin suçun değil."
"A-ama hyung d-dokundu bana!"
O sırada heryeri kan olmuş Hyunjin yanıma gelip bana sarıldı. Ama onu ittirdim. Eğer eğer cevap verseydi bunlar olmayabilirdi.
"Felix! Bebeğim özür dilerim ben ben- sikeyim!"
Ellerim gelen ağrıyla beraber karnımı tuttu. Hyunjin beni kucağına alıp arabaya bindirdi beni. Ağrım hafifliyordu ama Hyunjin hastaneye gitmekte kararlıydı. Korkumdan ses çıkarmıyordum. Normalde Hyunjinden korkmam ama son olanlardan sonra. Neyse Hyun korktuğumu anlamış olacak ki elini karnımın üzerine koydu ve yavaş yavaş okşadı. Aklıma az önce olanlar gelince ağlamaya başladım. Ağrım iyice azalmıştı. Ama Hyunjin ağladığım için ağrımın arttığını düşünmüştü.
"Sevgilim! Dayan bebeğim geldi-"
O an gerçekten çok güzel birşey oldu. Cidden bu dünyanın en güzel anıydı.
"T-tekme attı Hyunjin!"
Elini yavaşça karnıma yerleştirdi.
"Hareket ediyor. F-Felix hareket ediyor!!"
Daha uzun yazmak istiyorum ama vakit bulamıyorum bebişler. Bölüm paylaşmak istediğim için kısa oluyor bölümler.
Kendinize iyi bakın..
Skz ile kalın.. <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia •HYUNLİX•
FanficLee Felix mafya olan Hwang Hyunjin ile evliydi.. ~Mpreng~ ~Angst değil~ ~FEMLİX!!~