6.bölüm F

58 10 4
                                    

Hyunjinden

Tamam bügün yapıcağım bugün açılacağım felixe. Ama korkuyorum ya beni reddederse. Ama yinede deniyeceğim.

Felixten

Sahil kenarında akşama doğru buluştuk. Bir yere oturduk ve eşyaları hazırladık.
Biz bunları yaparkende miho ve hyunjin ateş yakıyorlardı. Hava biraz karanlık olduğu için hyunjinin yüzünü göremesemde ateş yanınca yüzünün tüm hatları ortaya çıkmıştı. Neden bu kadar mükemmel olmak zorunda. O da benden hoşlanıyormudur. Yoksa sadece arkadaş olarak mı görüyordur. Umarım aşıktır çünkü ben ona sırıl sıklam aşığım.

Ateş yanarken bizde aburcuburlarımızı bitirmiştik. Sonrada marşmelovları alıp ateşin başında topladık. Bu çok güzel olucak. Marşmelov kızartmata bayılırım.
Ama genelde kızarmak yerine yanar ama olsun tadı çok güzel oluyor.

Hyunjinden

Felix heyecanlı heyecanlı ateşe bakıyordu. Evet ama kızartmak yerine izliyordu çünkü kızartmak yerine yakıyordu. Onun için kızarttım ve ona uzattım

Hj:al

F:teşekkür ederim hyunjin.

H:oha bak aşkım hyujin bile kızartıp felixe verdi sen daha bana veremedi.

Herkes hana şaşkınca bakarken gözlerim felixe kaydı. Dur ne utanmışmı. Yüzü kıpkırmızı. Tutup yanaklarını ıssırmak istiyorum bu ne çoookkk tatlı.

Marşmelovları yedikten sonra felixi alıp denize biraz daha yakın bizimkilerden biraz uzak bir yere götürdüm. Ama yemin edebilirim ki şuan hepsi biz izliyordur.

F:beni niye buraya getirdin hyunnie

Hj:lix benim sana söylemem gereken bişey var.

Felix bana sorarcasına baktı

F:nedir o şey?

Felixin ellerini tuttum ve

Hj:felix ben sana çok aşığım her anında yanında olmak istiyorum her zaman yanında olup sana destek vermek istiyorum . Ben seni çok seviyorum felix.
Lix benim sevgilim olur musun?

Felix hiç beklemediğim anda dudaklarıma kapanınca çok şaşkındım.sonra yavaşça ayrıldı ve

F:olur hyunnie . Sevgilin olurum.


Ayy çok tatlı bunlar. Neyse yazım yanlışlarım olabilir kusura bakmayın.lütfen yorum ve oylamalarınızı yapın🤍💙🖤

Sorry I Love You//hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin