4.bölüm

62 11 4
                                    

Felix'ten

Kantine inmiştik. Ama inmemle zorbam hea-so yu görmem bir oldu.(sonunda isim buldum.) Hemen yanıma yaklaşmaya başladı bense donmuştum o olaydan sonra okuldan atılmıştı nasıl gelebilrdiki.

H:oooo kmler gelmiş kimler.

M:sen bi işine baksana ya.

J:evet rhat bırak felixi.

F:çocuklar durun.

Hyunjin'den

Kantine indiğimizde felx jsung ve minhoyla felixi döven şerf- ay pardon şerfi olmayan insancığı görmem bir oldu.  Üçümüzde brbirimize baktıktan sonra ben koştum daldım dayanamadım arkadanda chan ve chanbing daldı dayanamadı minho daldı. Jisung ise felile ilgileniyordu . Felixi gördüğüm gibi o iti bıraktım ve onun yanına gittim. Ağlıyordu minik elleri titriyordu. Kalbim parçalanıyor.

H:yi misin

F te-teşekkürler hyunjin.

Diyip boynuma sarıldı. Bende ona sarıldım. Birazda olsa sakinleşti. Diğerleride gelince alt sınıflardan iki kişi bize yaklaşıyordu.

J:hey iyimisin dedi jeongin

S:yanlız çocuğu çok iyi benzettiniz.

M:evet ya bütün stresimi aldı.

C:evet çok rahatlatıcıydı.

C:valla ne diyim bencede dedi chan ve herkes felixe iyimisn dyw bakıyordu.

F:iyiyim. Dedi kısık sesyle. çok tatlıydı.


Arkdaşlar bu ara az bölüm gelebilir sınavlar yakındır o yüzden onlara ağırlık vermem lazım. Ve lütfen oy ve yorum yapın ilk ficim olduğu için yorumlarınız çok değerli. Kendinize iyi bakın..

Sorry I Love You//hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin