Offf başım .. saat geç olmuş .. yataym bari. Ben zahir. .. saat 01:22 yine her zamanki gibi facebook da durumlara bakıyordum. Birden messenger dan bir mesaj geldi..
- Merhaba.
- Merhaba ?-Ben Koray :)
-görebiliyorum .
- sana anlatmam gerekenler var
- sana Güzin ablalik yapamam Üzgünüm :)- gıcıklasma cesur kız. Biraz konuşmak istiyorum beni lütfen dinler misin ?!
-vavvv atarlandi. Taman dinliyorum abeyy :))-ben .. nerden başlasam bilmiyorum .
- baştan başla kolay olur ;)
- tamam küçük. Umarım Korkmazsn.Off ne diyordu ki bu. Profiline baktgmda gizemli biri olduğu belli oluyordu. Uykum var kusura bakma demek istesem bile merak ediyordum diyeceklerini. Üstelik aynı şehirde olmamiza rağmen hiç görmemiştim onu...
- ben seninle arkadaş olmak istiyorum.
- benim bi arkadasa ihtiyacm yok . !
- sinirlenme hemen dinle bi. Sen farklisin..
Yaw he he demek istedm bi an ama içimden bir ses dinlememi söylüyordu.. off ic sesden nefret ediyorum. :/
- anlat dinliyorum abi (!)
- abi mi ? Kaç yaşındasin sen
- 20-25 bende. Başlıyorum. Bak korkma lütfen dinle beni
- ben korkmam. Korkacak bir nedenim de yok bayım .!- bundan uzun yıllar önce okula başladığımda gördüm burcu'yu .. çok güzel tatli bi kızdı. Sıra arkadaşı olmuştuk. Ve ben ona aşık olmuştum..
- eee esra erol muyum ben bana neden anlatıyorsun.?
- dinle...!!!
- tamam ya anlat :(
- onla ilk okul bitene kadar çıkmıştik. Çok seviyordm onu. Oda beni tabi. Ve 5. Sınıfta anne ve babası boşaninca burcu annesi ile antalyaya gtmek zorunda kaldi. Çok ama çok üzüldüm. Ağladım onun için. Bana gelicem dedi .. gitti ..- çok üzüldüm :( sonra ne oldu koray abi (!)
-burcu aramadi.. cok bekledim telefon başında annemse anlam veremiyordu bu duruma. Bekledm çok bekledm .. tam 2 sene sonra haber geldi ondan.. konuştuk çok sevinmstm.. lise de otelcilik bölümü okudum. Stajım bodruma çıkmıştı. Burcu Antalyadaydi ne yapıp edip stajı arkadaşım salih ile değiştirdik. ..Antalya da tatto ve barmenlik yapmaya başladım. Burcu ile ayrı eve çıkmıştık. Cok mutluyum. Ta ki .. o güne kadar. O gün burcu sabah ben açım diye ekmek almaya çıkmıştı. Bense kahvaltı hazırlıyordm. Aci bi fren sesi çığlıklarla beraber yankılandi sokagn başında. Baktığımda ise burcu kanlar içinde tırın altında yatiyordu .
Ohaa. Hikayeye bak. Ayy üzüldüm çocuğa. Kiyamam :(
- sonra :'(
- boşlukdu sonrası. Uzun bi boşluk. Bi arkadaşım cinci hocaya götürdü beni. Eğer cinlerle evlenirsem burcum kaybolmaz onlar kılığında geri gelirmiş. Inandim. Ama korktum da sadce dinlicektim hocayi onun icin gitmiştm oraya. . Hoca okudu .. ve o gece onlar geldi aci verdiler ama .. burcum gibiydiler.Anammmm nolluyo olluummm. Sakata mı geldim beni mi isletiyo bu. :o
- tamam anlatma yeter korkuyorum.
- korkma. Dinle.
- anlatma bak engellerim.
- anlatmak zorundaym küçük kız.
- engelledm bb.Off deli midir nedir. Saka yapıyor herhalde. Ahanda bir mesaj daha..
- koray in engelini kaldır. Yoksa iyi olmaz.
Siktir.!!! Nasıl bi boka sardım lan ben. Saka mi bu. Tamam öğrenelim derdi ne imiş. Açtım engelini. Sak .. bi mesaj daha- neden engelliyorsun yedim mi seni.
- sana anlatma dedim dimi.
- zorundayım demstim ama
- lanet olsun devam et. !!!
Allahım tirsak mod : ON- onlarla evlenmisim işte. Adi diana Hristiyan asıllı bi cin. ben geçen yolda yürürken. Ayagmda bot üzerimde kolsuz t shirt gördüğün icn bana " salak mi bu. ?! Botla s hirt gyms " demissin. Bana söyledi. Kıskanms. Seni anca buldum sana bisey yapmasın diye söyledim sadece.
- ahahah:D valla iyiymis be abi. Abimsin bak yenge ziplatr beni korkmuyor değilim ama. :/ tm sakinim -,-
- korkma korkma bisi yapmaz :)- şaka mi bu ya :))
- keşke olsa...- sana inanmıyorum.
- biliyorum ama yemin ederim yalan değil kanıtlarım sana.- Hayır istemiyorum. Uykum geldi benim. Kusura bakma
Deyim kapattım telefonu. Korkmadim değil. Çünkü olayı bende Hatırladm ama yüzünü görmemiştim. .. ben bunları düşünürken gozkapaklarim kapanmaya başladı ...