Multi koray ..
Ertesi sabah zor uyandım. Tüm gece yüzünü bile gormedigim biri yüzünden kabus dolu geçti. Büyük ihtimalle beni Korkutmak için kandırdi adii herif. ! Sakinim -.- Okul başlamasına da az kaldı zaten hemen duşa girip saçlarımı kuruttm. Azıcık (!) Makyaj yapip çıktım evden. Okulda Banu'yu görünce üstüne zıpladm.
- kankeyyyy :)))
- amaniiinn kız naptin canım acıdi in be tepemden :)
- aman tamam yaaa :(
- oyyss noldu sana yüzün solgun uyuyamadin mi ?
Ona bunu anlatamam. Konuyu değiştirdim ve kantine inmemizi sağladm. Telefonum titredi. Baktığım da o' ndan olduğunu gördüm. .- zahir
- sen Kandıracak başka birini bul. Ben inanmıyorum inanmadigm gbi salak yerine de konmak istemiyorum. !!!
- kanıtlayacagm..
Ne Saçmalıyordu ki bu. Ne demek ' kanıtlayacagm '?! Off bu gerizekalı yönümden nefret ediyorum. Banane ki .! Ama yok illa merakım ağır basacak.
- UMRUMDA DEILSN SENI UKALA .!!- Arkandayım Maviş.
yaw he he guluw. -,- saçlarım kıpırdadi lannn.!!!!!! Arkama baktığımda sadece banu yu gördüm. Offf ne korktum yaa.
-saçmalama. .!!
- peki .
- bak abi (!) Bana yavsayacaksan baştan git derim. Yoksa başına bela alırsın ..!
Uuuu zahir'den sert ataklar .. :)) napcam lan koca adama. Tehdit for evaaa :apsfa
- benim kalbim o tırın altında kaldı ..
Aha zaafımdan vurdu şerefsiz ..- :( Üzgünüm. bak sen benim abim yaşındasn bende senin kardeşin yaşındaym arkadaş olarak atlatmana yardmci olurum. Ha ne dersin .?
- teşekkür ederim ama cidden yalan söylemiyorum. Bak göstereym...
Bana birkaç fotoğraf attı. . Bi kızla olan bi adam. .. adam olağanüstü yakışıklı kız da güzel. Siyah kısa saçları lens gibi duran mavi gözleri bebek yüzü ve kesik kollariyla .. ne .!!!! Kesik kol mu o_o ohaaa. Nesiniz oğlum siz .?! Siz hayırdır yani ?- gardaş sen hayırdır ya :/
- :)))) ne alaka Maviş.
- kesik kollar falan psikopat miydi . ?- Hayır mazoşistti.
- hmmm....Mesaj yazmadı... derslerim bitti. Etüte kaldım ve bilin ne oldu :) şarjım bitti lannn !!!! Babami da arayamam. Hava da karardı. :( kalabalık ortamları tercih ederek eve yürürken biri kolumdan ara sokaklara çekti. ! Nolluyo ollooommmm ?! Nefesi pis kokan bi serseri beni duvarla arasına aldı. Ilk şoku atlatinca hemen suratına tekme savurdum. Nee .!!??? Ağlayacagimimi sandiniz ? ! Fuck of man ? Angara ŞİVEsi olsun o iş yaş koçum ;) tabi şerefsiz durur mu yapıştı saçlarıma .. ben ona bi yumruk o bana tekme derken .. kaçmiyoda lan bu. Bağırsam yardıma gelirler ki ben gerizekalı olarak kendimi bu konuda üstün başarı madalyasi takıyorum -,- ileride bi sopa gördüm. Gözlerine arzulu bi şekilde bakıp - tabi yapabiliyosam (!) -
- beni mi istiyosun yakışıklı.
- evet. Seni istiyorum bebeğim ...
- tamam sen gel benimle şu köşeye gidelim canım.
Canın çıksın pic oğlu .! Yavaş yavaş sopaya yaklaştım bi anda yerden sopayı kapıp önce suratına sonra bacaklarına geçirip kaçtım. Neee her zaman saf değilim . Dikkat pliiisss -,-Arkamda bir patirti duydum. Dönüp baktığımdaysa o şerefsizi gördüm. Peşimden koşuyordu. Tazi gibi de hayvan herif . Biraz daha koştuk belimden yakaladı. Ahanda bittim. Koşmanin verdiği yorgunluk ile beni altına aldı. Debelendim çığlık attım kimse duymadı büyük konuştum işte. Siz sakın yapmayın. Ağlamaya başladım çünkü şerefsiz tırnaklarıni bileğime saplıyordu.
. - immmmmdaaaattttt
-kimse duyamaz seni orospuuu..
- sensin o orospu pic oğlu .!!!
Derken ahanda yumruk yidim gittiiii giittiiii Güzelim baby face' im :/ bi anda Üstümdeki pis nefes ve iğrenç ağırlık gitti. Şapşal şapşal bakınırken ne olduğunu anladım. Ne üstün bi başarı (!) ...
Dev bir siluet o pis adamı yerden yere sürüklüyordu .. korkudan tir tir titrerkene .. ne titremesi olloommm ?! What the fuck ?! Ben film izler gibi onları izlerken dev siluet yaklaştı .. sokak lambasınin aydınligina gelince o yüzü gördüm . Ayni zamanda çığlık çığlığa bağırdım.- Yapmaaaa .!!
- korkma küçük cesur Maviş :) benim-korayyy ?!!!!!!!???????!!!