29🥀

3.9K 407 164
                                    

Chan ile birlikte odamda otururken telefonu çalmıştı. Kucağında yayılmış şekildeyken biraz düzlendim.

"efendim Changbin.... Evet yanımda neden.... Tamam veriyorum?"

Telefonu bana uzattığında anlamaz gözlerle baktım. Mikrofonu kapatarak konuştu.

"Changbin seninle konuşmak istiyormuş"

Telefonu elime aldım ve alo dedim.

Telefon konuşması(Seungmin-Changbin)

"Seungmin sen.... sen adamsın, adamın dibisin, peluş alacağım sana valla bak"

"birincisi ne oluyor, ikincisi peluşları sevdiğimi nereden biliyorsun?"

Chan a sinirle baktığımda dudağını büzmüştü, anlamıştım onun söylediğini.

"ikinci sorunun cevabı manitin, ilk sorun ise jeongin, jeongin bana yazdı"

"bana bir restorandan bahsetti konum isteyecekmiş senden o yüzden verdim numaranı"

"sikerim restoranını ha, aşkım, bebeğim benim bana beni yakından tanımak istediğini söyledi ve en kısa zamanda buluşacağımızı"

"ağzını topla Chan ın maniti ile konuşuyorsun neyse, vay yalancı jeongin, birde konum isteyeceğim diyor çakal yemin ederim"

"sen hiçbir şey söylemedin mi yani benim hakkımda"

"kanka konuşmalarımızda adım bile geçmedi, o unutamamış seni"

"feels geçiriyorum cidden.... Aaaaa yazdı Seungmin jeongin yazdı!"

"ne diyor ne diyor"

"buluşmak istiyor şuan müsait misin diyor, bayılacağım"

"bana bak düzgün bişeyler giy korkutma çocuğu, cüssenle yeterince korkunçsun zaten, bir de hep gülümse, şu değişik gülüşün var ya hehehe diye sürekli öyle gül içten olduğunu anlasın, sever o samimi insanları, güven bana, git hazırlan"

"peluşlar tavsiyelerle birlikte 2 tane oldu haberin olsun, Chan a söyle değerini bilsin biz manit olana kadar ayrılamazsınız"

"biz hiç ayrılmayacağız, ben onsuz yaşayamam, hadi hadi git artık geç kalma ilk randevuya"

Telefonu kapatıp Chan a uzattım. Bana son söylediğim cümlelerden ve onları söylerken ona attığım aşık bakışlardan dolayı hayran hayran bakıyordu. Bu bakışlardan biraz yanaklarım kızarmıştı, bunu fırsat bilip beni kendine çekti ve kucağına oturmamı sağladı. Al al olan yanaklarıma defalarca öpmüştü. Öpücüklerim dudaklarımı bulduğunda çığır açmıştı...

(sakin. her zaman ki gibi sadece öpüşmüşüyorlar)

* * *

"akşam arkadaşlarla bara gideceğim"

Chan aniden söylediğim cümle ile duraklarken hığğ gibi bir ses çıkarmış ve güldürmüştü beni.

"kim o arkadaşlar ayıptır sorması?"

"ayıpsa sorma, aralarında Felix ve jeongin de var sorun yok"

İkilinin adını duyduğunda biraz rahatlamıştı ama sorguya devam etmişti.

"kız yok demi, sadece bana özel eşcinsel olduğunu söylemiştim, erkekleri sormama gerek yok"

"kimseyi sormana gerek yok, ben sadece sana aitim ve sadece biraz içeceğiz, biliyorsun bağımlısı yaptın beni"

Kafasını sallamıştı gülerek. Kendiyle gurur duyuyordu sanırım.

"dikkat edin kendinize sadece, bir yudumda sarhoş oluyorsun Seung'um?"

Yalancı bir sinirle oturduğu sandalyede kucağına oturmuştum. İki elimle yanaklarını tuttum ve iki yana çekiştirdim.

"o ilk diyeydi, bir de bana en ağır içkiyi verirsen tabi hemen sarhoş olurum"

Ellerimi tutup benden kurtulmuştu. İki elimi de tutuyor olması bu işin sonunun kötü olacağını belli ediyordu. Kucağından kalkıp kaçmaya çalıştım ama bir elimi hala bırakmadan tutuyordu. Bileğimden beni kendine çekti ve belimi sardı...

°~°

Bu arada sadece 1 kere smut olacaktı o da oldu, yazmam sanırım bir tane daha ama bilemiyorum biraz daha uzatacağım sonuçta

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu arada sadece 1 kere smut olacaktı o da oldu, yazmam sanırım bir tane daha ama bilemiyorum biraz daha uzatacağım sonuçta.

💜💜💜

Connected | ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin