1.BÖLÜM:PLAN

9 3 3
                                    

9 yıl önce

Kıvanç adamlarıyla beraber yurdun kapısının önünde durdu. Kıvanç öksürdü ve kapıyı çaldı kapıyı karısı gülsüm açtı. Kıvanç içeriye girdi ardından da adamları. Gülsüm çekingen bir sesle "buradaki çocukları da mı asi yapacaksın?" kıvanç başını olumlu anlamda saladı ve beraber erkek yatakhanesine girdiler. Kıvanç yatakhaneye göz gezdirdi gözü kaslı çocukta kaldı. "kaç yaşında?"
"10"
"yaşına göre fazla güçlü duruyor"
"öyle" kıvanç başıyla bir işaret verdi ve adamı çocuğu aldı ve çocuğu bir tokatla uyandırdı çocuk korkuyla kıvança baktı adam çocuğu kucağından indirdi ve kollarından tutu. "senin adın artık güçlü" adam güçlüyü aldı ve yatakhaneden çıkardı kıvanç yatakhaneye biraz daha göz gezdirdi ve bu seferde gözü zayıf bir çocukta takılı kaldı gülsüm onun baktığı çocuğu gördü ve dudaklarını araladı. "adı efe 9 yaşında annesi o çok küçükken dilini kesmiş ve sokağa atmış kuru yemek yiyemiyor ve konuşamıyor" kıvanç gülümsedi ve diğer adamına başıyla işaret verdi adam çocuğu kucağına aldı ve yere fırlatı. Çocuk inledi adam çocuğu yerden kaldırdı ve iki koluyla tutu. Kıvanç onun kulağına doğru eğildi "senin adın suskun" adam suskunu yatakhaneden çıkardı. Kıvanç ve gülsüm kızların bulunduğu yatakhaneye gitti. Kıvanç içeriye sert adımlarla girdi ve yatakhaneden gözlerini değdirdi. Sarışın bir kız çocuğuna gözü takılı kaldı adamına işaret verdi adam kızı aldı ve yere atı ve onun karnına tekme atı kız inledi ve mavi gözlerini kıvançın ela gözlerine dikti. Adam kızı iki kolundan tutu kıvanç kızın kulağına eğildi "senin adın da deniz" kız ona korku dolu gözlerini çevirdi. Adam denizi yatakhaneden çıkardı. Kıvanç biraz ilerleyince birşey farketi ileride siyah saçlı siyah gözlü bir kızın kollarını göğsünde birleştirmiş duvara yaslanmış onu izliyordu. Kıvanç ona küçümseyici bir bakış atı ve başka bir kıza yöneldi gülsüm dayanamayarak "naz akının yani güçlünün kız kardeşi" kıvanç adamına işaret verdi ve adam kız aldı ve onu da yere attı kız çığlık atı ve yeşil gözlerini dehşetle kıvança dikti. Adam kızı kollarından tutu ve kaldırdı. Kıvanç kızın kulağına eğildi "senin adın da yeşil" adam yeşili yatakhaneden çıkardı kıvanç duvarda onu izleyen kızla göz göze geldi kız kıvança kibir ve küçümsemeyle baktı kıvanç da ona karşılık verdi en sonunda gözlerini kaçıran kıvanç oldu. "bu kız kim?" gülsüm sinirle kıza baktı. "yetimhanenin en belalı kızı cezalara doymuyor sürekli yemeğe geç kalıyor bunun üzerine ekmek çalıyor ona her gün ceza veriyoruz yine de uslanmıyor adı yankı" kıvanç kıza hayranlıkla baktı kız yavaş adımlarla kıvança doğru ilerledi onun karşısında durdu ellerini beline götürdü ve onu küçümseyici bir şekilde süzdü sonra yarım ağız güldü." eyvallah beybaba şu gıcıkları aldığın için" kıvanç kızın gözlerinin içine baktı ve kendini gördü. Bencillik, kibir, gözü kara, dik başlı, asi tüm özelikleri bu kızdaydı. Kıvanç adama işaret verdi ve adam kızın kollarından tutu kız direk adamın kaval kemiğine tekme atı ve dirseğiyle yüzüne vurdu ve adam yere yığıldı bir adam daha onu tut önündeki adam da yerden kalkıp tam kıza yumruk atacaktı ki kız başını yana atı ve yumruk arkasındaki adama geldi kız arkasındaki adamdan destek alarak öndeki adamın göğsüne iki ayağıyla tekme atı. İki adam da yere yığıldı kız kalkıp kıvança göz kıtptı ve "ben o çaresiz kızlardan değilim" dedi. Kıvanç hayranlıkla bakmaya devam eti ve kıza yaklaştı. "bundan sonra benim kızımın ve asilerin liderisin kara" kara yüzünü buruşturdu. O sırada arkasındaki adam kıvançın kafasını salamasıyla karayı arkadan bayıltamaya çalıştı ama ne yapsa etkili olmadı gülsüm ona dönüp. "isteseniz de bayılıp uyutmazsınız onun akut insomnia (uyuyamama hastalığı) var bayılma ve uykuya dalmaz. Kıvançın gülümsemesi artı." sen benim kızım olacaksın"
"olamayacağım"
" sen artık karasın"
"hayır yankıyım"
"asilerin lidersin" buna hiçbirşey demedi ama sırıtı. Sonra kimseye birşey demeden yatakhaneden çıktı kıvanç ve adamları onu takip eti kara kıvançın arabasının yolcu koltuğuna oturdu. Kıvanç gülümseyerek karaya göz kırptı.

ASİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin