9. Bölüm

3 0 0
                                    

Yıldızlamayı ve yorum yapmayı unutmayın iyi okumalar <3

Akşam yemeğinde Simay, Simay'ın kız kardeşi Deren, ben Nil, Nil'in kardeşleri Alilelerimiz yeniden beraber ve mutluyduk.

[Yeniden beraber mi¿]

Hiç bitmesin dediğim anlardan biriydi bu ân.

Akşam yemeğinden sonra odamıza çıktık... onun teninde kaybolmak istiyorum

Sabah (08:00)

0502*;Seni bulacağım ørøspu ve bulduğum yerde øldüreceğim!

Siz;Hass! Bu ne şimdi gerçekten
SEN KİMSİN?

0502*;Ecelin yeterince açık mı?

Siz;KİMSİN DEDİM!?

0502*;Şu anda yanında yatan kızın kocasıyım;)

Siz;N-Nee!? (Bu nasıl olabilir Simay evlenmiş miydi? B-ben...

0502*;Evet Yankı Duman:) Yanlış duymadın.

Siz;Bi dakika benim yanımda yattığını nereden biliyorsun şerefsiz adi pislik!!

0502*;Ah Yankı sen babana çekmişsin onun gibi hemen atar yapıyorsun sakin ol koçum.

Siz;Amk KİMSİN OLM SEN!? (A- yoksa yoksaa Simay'ın babasının mal varlığını çalıp kayıplara karışan Tufan mı!?)

Şimdi her şey çözüldü Simay ile evlendirdi ve sonra bu itin gözü parada olduğundan hepsini alıp kayıplara karıştı bu yüzden de Simay hem de boşanamadı. Simay'ı evlendirmesinin sebebi ise eminim ki bendim benden uzak durması için olabilirdi Ah, Utku bey

0502*;Kim olduğumu söyledim ve sende beni gayet iyi tanıyorsun Yankı, Simay benim ve hep öyle kalıcak senin de işini bitireceğim!

Siz;Aynen öyle rüyanda bitirirsin tamam seninle daha fazla konuşup sevgilimi daha fazla bekletemem sonuçta o şu an benim yanımda senin değil ve hep öyle kalıcak.

0502*;Hayallerin güzelmiş

Siz;Senin gibi gerçekleştiremeyeceğim hayaller kurmuyorum en azından...

0502*;Görüşeceğiz Yankı:)

Siz;Aynen

Bu numarayı engellediniz engeli kaldırmak için dokunun

Simay'ı uyandırmadan yavaşça yataktan kalkmak istemiştim ama olmadı uyanmıştı.

Simay;Ne oldu Yankı?

Yankı;Simay bir şey soracağım düzgünce cevap ver tamam mı?

Simay;Tamam sor??

Yankı;Baban seni zorla Tufan diye bi adamla evlendirdi ve sonra tüm mal varlığınızı çalıp kaçtı değil mi?

Simay;Oh! Sen bunu nereden öğrendin?

Yankı;Doğru muyum?

Simay;E-evet gerçekten boşanacaktım ama kaçtı ve benim isteğimle olmadı (gözleri doldu)

Yankı;Biliyorum güzelim sakın ağlama o pislik sana dokundu mu? Doğruyu söyle lütfen

Simay;Yankı buna cevap vermek istemiyorum lütfen zorlama.

Yankı;(öfke patlaması yaşıyordum o şefersiz benim sevgilime nasıl...) Aaaah!!! Buna engel olamadım Simay affet beni o iti bulucam ve mezarı bizzat benim elimden olacak!

Simay;Hayır Yankı sakın böyle bir şey yapma nolur sen hapse girersen 2 yıl veya daha fazla süre daha seni bekleyemem ölürüm yaşayamam lütfen (ağlamaya başlamıştı)

Yankı;Ona doğru gittim ve ellerini tuttum bak sevgilim ben hapse falan girmeyeceğim ama o mezara girecek kiminle uğraştığını göstericem

Babaa diye bağırarak aşağıya doğru indim diğer herkes oturmuş kahvaltı ediyordu Eray,Tuna,Tolga,Berk onlarda buradaydı harika

Ne oldu oğlum? Ne olmadı ki baba!

(Her şeyi anlattım)

Tuna;Ne!? Olm şaka mı ben o Tufan'ı s!kerim ha Yuh ama

Diğer herkes tedirgindi ama ben o pisliği gömeceğim!

Herkes bunun olmasını istiyordu zaten yeniden plan yapmıştık ve hepimiz onu bulduğumuzda yaşama dair bi iz bırakmayacaktık hayatında!

Yağmur SokakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin