Siz:
Nino.Alya'nın telefonundan attığım mesajla üçümüzde hızlıca arkaya yaslandık. Chloé elleriyle yüzünü kapatırken derin nefesler alıyor ve sakinleşmeye çalışıyordu. Alya kollarını bağlamış sinirle telefona bakıyordu ki çok normaldi. Sevgilisi iki gündür onu gördüğü yerde kaçıyor, onunla konuşmuyordu. Bu yüzden mesajı ben atmıştım. Ben ise bileklerime bilmem kaçıncı kolonyamı sürdüğüm için iğrenç derecede limon kokuyordum.
Alya o kadar sinirliydi ki Nino'yu gördüğü yerde boğazlayacağını biliyorduk. İki gündür kampüsün her yerinde Luka ve Lila'yı gördüğümüz içinse bugün kafa tatili yapmak adına evde kalmıştık. Chloé'nin kalbi büyük ölçülerde kırılmıştı, bizde destek ekibi olarak takviye yapıyorduk.
Boyası akmaya yüz tutan gece mavisi saçlarımı tepeden topuz yaptıktan sonra perçemlerimi düzelttim ve kızlara döndüm. "Hadi bu gece kızları da toplayıp film izlemeye gidelim." Ortaya attığım fikirle ikiside kısa bir süreliğine bana dönmüş ve 'susacak mısın' bakışlarını göndermişlerdi. Bu kadar kaba arkadaşlarım olduğuna inanamıyordum! Kısa süren sessizliği ilk olarak Chloé bozdu.
"Sadece evde sizinle film izlemek istiyorum. Dışarı çıkmak değil." Titrek gelen sesiyle onu kollarım arasına çektim ve sıkı sıkıya sarıldım. Kafasını göğsüme gömerken göz ucuyla Alya'ya baktım. Kesinlikle cinayet kurguluyordu kafasında. "Birini öldürmeden önce sende buraya gel gerizekalı." Kısık gözleriyle bana bakarken ben ise sadece gülümsüyordum, en sonunda ise dayanamayıp gülümsedi ve Chloé'yi sarmadığım kolumu açtım. Koltukta dizleri üstünde ilerleyerek yanımıza geldi ve sarıldı. Her ne kadar pek etki etmesede çıkardığı kıkırtılardan Chloé'nin de moralinin azda olsa düzeldiğini anlamıştım.
Telefondan gelen bildirim sesiyle üçümüzde birbirimize sarılmayı bırakmadan kafamızı kaldırdık. İlk ayrılan ise Alya olmuştu. "Marinette, sen cevapla."
"Ya bu çocuk benim sevgilim mi her küstüğünüzde ben yazışıyorum."
Sinirli bakışlarını gönderirken susmayı yeğledim. "Pekala." Gözlerimi devirip Chloé'den ayrıldım ve sehpanın üzerindeki telefona uzanıp aldım. Bildirimin üstüne tıklarken Nino'nun klavye üzerine oturmamış olmasına dua ediyordum.
Alya-Nino
Nino:
Agleks
Aulas
Ayşa
Alka
Sevgkin
Askinccsm
Alkab
AY
ALYAM
ASKIM EFENDIM BI TANEM
ASK BAHCEMYüzümü buruşturup Alya'ya döndüm. "Sanırım klavyenin üstüne oturmuş amına koyayım."
Siz:
Benim marinette
Sakin ol amk
Anani sikti sanki alya tepkiye bakNino:
Neden noktali nino mesaji
gonderiyon o zaman aqSiz:
Keyfim istedi
SananeNino:
Bi de alyanin telefonundan atiyo
tanrim sen sinirime mukayyet olSiz:
Ben sahsen alyanin yatakta ustte oldugundan emin oldum sayende
TesekkurlerNino:
Cok konusuyosun konusma.Siz:
tm
neyse konu o degil ninocum
simdi soyle bakalim arkadasimi niye bu kadar sinirlendirdinNino:
😶Siz:
Cevap verirsen zarar
gormezsin
cevap ver.Nino:
beni oldururler
konusamam yalnızca whatsappSiz:
NE DIYOSUN AMINAKOYAYIM YA
SENIN APTALLIĞINA BEN DAYANAMIYORUM ARTIKNino:
sakin amkSiz:
BI SEYLER BILMENE RAGMEN SOYLEMIYOSUN
O ZAMAN LUKA EFENDIYE SOYLE
ALIRIZ IFADESININino:
niye yukseldinki simdi sen bana😭Siz:
SEREFSIZLER
ERKEKLER KAPATILSINNino:
Yanlislikla bf yapinca kizlarSiz:
neNino:
bisi yok bisi yok..Siz:
Keske tum erkekler malbonte gibi uc nokta atsa
hic konusmasaniz keske
keske sussan nino
alyayi ustune salicam nino
sicicam agzina nino
senin sonun olcam ben nino
bu yuzu unutma ninoNino:
HEP NINO HEP NINO
uzuyosun beni
ama korkuyom senden
alyayi ustume salma bu arada lutfen😭😭😭😭
ondan daha cok korkuyorumSiz:
Hazirlan nino
digerlerinide hazirla
kim gelmesin ama
herkese yavsiyo§§§§§
valla bosuna yaziyom he
neyse sonraki bolum duz yazi olsun ozlemisim :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
obsessed, miraculous.
Fanfiction𝐎𝐁𝐒𝐄𝐒𝐒𝐄𝐃 ─ luka couffaine, yapmaması gereken bir şey yapmıştı; şimdi ise arkadaşları onu bu durumdan kurtarmaya çalışıyordu. ❝marinette: sari civciv adrien: bana öyle seslenme demiştim diye hatırlıyorum marinette: sari pipi adrien: ne" ...