⚗ ️Giriş

34 5 7
                                    

Keyifli Okumalar ⚗️

💘💘💘

Giriş

Geniş koridorda hızlı adımlarla ilerlerken avucunda tuttuğu minik şişeyi stresle sıkıştırıyordu. Büyük salona giden koridor tamamen boşalmıştı. Fazla sıkı olmadığı halde boynundaki kırmızı-sarı kravatı gevşetti. Yaptığı işin heyecanından ve yakalanma ihtimalinin verdiği korkudan sıcak basıyordu.

Büyük salonun önüne geldiğinde kulaklarına alabildiğince çatal kaşık ve türlü konuşma sesleri doldu. Sonra gözleri devasa kapının tam yanında gölgede dikilen bedeni buldu ve heyecanla soluyarak kendisini bekleyen kişiye doğru ilerledi.

Yeşil-gri kravatlı kız duruşunu bozmadan beklemeye devam etti ve kız yanına ulaşır ulaşmaz, "Halletin mi?" diye sordu sabırsızlıkla.

Gryffindorlu kız kocaman sırıtmasıyla birlikte avucundaki şişeyi aralarındaki boşluğa doğru uzattı. Slytherinli olan şişeyi diğer kızın elinden aldı ve cübbesinin cebine koydu. "Öbür şişe?"

"Bende." dedi Gryffindorlu kız kendi cübbesinin cebini gösterirken.

Ardından birer saniye fark ile ikisi de salona girdi ve kendi masalarına gittiler. Slytherinli olan gözüne kestirdiği sarışın oğlanın karşısında oturan kişileri ittirerek kendine yer açtı ve homurdanmaları duymazdan gelerek oturdu.

Önünde beliren tabağa tüm sakinliğiyle yemeklerden koyarken ön tarafındaki bir başka yemeğe elini uzatır gibi yaptı ve oturduğu anda gömleğinin koluna sıkıştırmış olduğu tıpası açık şişeyi elini geri çekerken sarışının bal kabağı suyuna boca etti.

Yan gözle çocuğu kontrol etmeyi de ihmal etmedi. Neyseki sarışın hâlâ her şeyden bi'haber yanındaki küt saçlı cadıyla konuşuyordu. Elini yavaşça çekip şişeyi cübbesinin cebine atan kız ise sakinleşmek istercesine derin bir nefes aldı.

O sırada burnuna bu dünyadaki en çekici koku çalındı. Bitter çikolatanın tatlı-acı aroması, eski kitaplar ve adını anımsayamadığı bir tür çiçek gibi kokuyordu. Gözlerini kırpıştırıp kokuyu yok etmek ister gibi kafasını iki yana salladı.

Odaklandı ve başını geriye çevirip diğer masada oturan kızla göz göze geldi. Gryffindor kızı elindeki bardakla gelecek işareti bekliyordu. Ona beklediği işareti verdi ve önüne döndü. Artık tek yapmaları gereken oğlanın bardaktaki içeceği kafasına dikmesi için sabretmekti.

O sırada Gryffindor masasında hararetli bir muhabbet dönüyordu. Siyah saçlı bir çocuk yanındaki kızıl kafayla hızlı hızlı bir şeyler konuşuyordu. Karşılarında oturan dişlek kız, "Ağzınız doluyken konuşmamalısınız." diyerek günlük uyarısını yapsa da yarım dakika sonra uyarısının pek bir anlamı kalmamıştı çünkü siyah saçlı olan boğulmakla meşguldü.

Öksürmekten ciğeri çıkarken kızıl hemen yanındaki kızın elinde havada tuttuğu bardağı yanlış anlayarak aldı ve teşekkür etti. Kız itiraz etmek için elini kaldırmışken bardaktaki içecek çoktan Harry Potter'ın boğazından aşağı inmişti.

Sonra Slytherin masasında bir hareketlilik oldu. Slytherinli kız ayağa kalkmış ağzı bir karış açık, içeceği içen yanlış kişiye bakıyordu. Aceleyle arkasını döndü diğer içeceği kontrol etmek için.

Amortentia | DrarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin