Təzə həyat başlayır

20 1 2
                                    

-Anarrr , qapını ört!!
+ Yenə qızla danışırsan həə?
-Mamamı çağıracam çıx get iş görrəm!
+Yaxşı, yaxşı ağlama,Gedirəm.
Nəhayətt...
Nəysə, Salam. Çox fevri bir giriş oldu bilirəm,çünki heç bir sətrin oturub 10 il düşünməmişəm.İçimi mi tökəcəm ,hislərimi bilmirəm sözün düzü...
Özümü qısaca tanıdım.Mən İbo.Şəxsiyyət vəsiqəsi adlı sənədimdə İbrahim Rəhimov yazılır.Öz aləmində birisiyəm (bu hələ yetər bir insan üçün).Bölümləri oxuduqca məni daha yaxşı anlamaya başlayacaqsız.
Həyatımın uzun bir hissəsin ''hard Asosyel'' olaraq keçirmişəm.İndi hələdə fəsadların çəkirəm...
9 cu sinifəcən tək sosial əhatəm 22 nəfərlik sinif və evim olub.Məktəb və Ev .Çox sıxıcıdı elə deyil mi?İnsanlardan qaçmaq hər zaman tərcihim olub, amaa onlar gəlib məni tapıblar.9 cu sinifəcən tək aktivitem ev tapşırığı edib, mutfilmə baxıb, youtube izləmək idi.Heç məhəllə futboluna ya da məhəlləyə düşməmişəm.(Məhəllədə başqa uşaq yaşamadığın hesab edirdim😅)9 cu sinifi belə çox vurğulamağımın səbəbinə gələcəm birazdan.
Mutfilmlər mənim dünyam idi, bəlkədə indik fanstastik xəyal gücümü labüdləşdirənlərdi. Bir insan niyə mutfilm sevməsin ki zatən?Siz heç 7 ci gün hamı yatanda qışda, ədyala bürünüb otağda televizora az xod verib mutfilmə baxmısız?Uşaqlığımızın balaca aksiyonları deyək(hər an kimsə yuxudan durmasın deyə dua edərdik 😅🤦‍♂️)

Mutfilmə baxanda və birdə kəndə gedəndə özümü xoşbəxt hiss edirdim.Kəndə gedəndə heyvanların başına oyun açmağı sevirdim.Su kanalına düşməyi yox ancaq😵Səbəbin bilmirəm ,amma bu uzun müddətdə kiminsə varlığına ya da bir kruqa,dost yığıncağına ehtiyacım olmamışdı.Dediyim kimi, Özümlə qəşəng vaxt keçirirdim.Və birdə böyük bir hobbim var.TIXMAQ.Dünyanın ən mutlu şeyi.Hər şeydən iştahlanan birisi idim.Filıərin Ot yeməyinə baxıb, acıdığımı bilirəm😂.Evdə dəfələrlə məni arığlatmaq üzrə terror aktı təşkil olunsada, hamsı uğursuz olmuşdu.Hətta bunu yazanda belə yeyirəm nəysə. Özümümü sevirdim yoxsa insanlardan mı zəhləm gedirdi?Bu qəşəng bir sual idi.İndi özünü sev diyə məsləhət verən insanlara baxanda ağlımda yaranan mənzərə tamamilə belə olur: 😶‍🌫️Belə izah edim, bir adam olur bir işi görür və mükəmməl görür,amma qocalır və s. Səbəbdən bu işi atır.Və onun yoluna gedən çaylaklar onun indiki halına baxıb gülürlər.O insanın ağlındaki kaos,ağzındaki sülh kimi düşünürəm belə olanda.Siz heç ''Dangal '' Filminə baxmısız?Orda Gitanın Atası ilə güləşmək səhnəsi var.Qoca atasının qumluğda nəfəs nəfəsə qalarkən Qızına baxışı kimi baxıram indi insanlara yada insancıqlara.Nəysəə hələ indidən dramaya başlamayım axı özümdən danışırdım.Uzun müddət gözümlə problemim olub,indidə var.3 yaşında başımın diyəsən divana dəyməyi ilə zədədən yaranıb.Bakıya uzun müddət gedirdim,Həkimim Aytən Hoca idi.Həmişə onun masasındakı ''Bratinolu'' ruçkasıyla oynayırdım ,o məni çox istirdi.Görəsən indi görsə tanıyar😁?Uzun zamandı yanına getmirəm.Hər bölümdə hər şeydən bir epizod məndə maraqlı olacaq.Bu hekayəni yazmağa vadar edən bir şey var,bir şəxs...Sevərmisini,söyərmisiniz onu gələcək göstərəcək.Nəysə hər şey 2021 ci ilin iyul ayında başladı.Ən sevdiyim hocam Səbinə Hoca ilə tanış oldum,baxmayaraqki qohum idik amma dediyi kimi ''hard asosyel'' idim, qohumlarla belə çox əlaqəm yox idi.Səbinə Hoca həyatımı dəyişdirən insandı💙.İlk dəfə evlərinə getməyimi xatırlayıram.Topluları vermyəə çağırmışdı.Onun haqqında tək bildiyim saçın sarı olması idi, və oda səhv çıxdı😂.Onun ilk görəndə əllərim əsirdi,İçimdə qəribə bir hiss vardı.Kitabı götürüb sağollaşanda yolda kitablara baxıb: ''Aydaa Bunları necə eləyəcəm demişdim''.İndi o uşaq o sualların içindən keçir öğhm öğhm nəysə😉.Bu arada Egodan, uzaq birisiyəm,amma ego ilədə məzənlənməyə yox deməm.Hazırlığa ilk dəfə 9 da getməyə başladım.Bax onda uje köhnə düzenim son günlərini yaşayırdı...
Çoxlu cəmiyyət içində oturmağ,qonağlığdaa,məclisdə, tanımadığım insanlar içində oturmağ məni bildiyiniz boğan bir şey idi(indii bira düzəlib siz bidə omu düşünün)Düşünsənizə, 9 il tək çevrəsi 20 nəfər olan biri qəfill yeni insanlar,yeni mühitə keçir.Hazırlığa getməkdən çox ,orda necə nəfəs alacağımı düşünürdüm.Ayaqqablmı çıxarmağa utanan birisi😅.Sonra ilk dəfə hazırlığa getdim.Fizikam qəşəng idi ,və sadəcə ona güvənirdim.İlk günü sizə izin verin danışım
Maska taxurduq.İnsanlar ağızlarına,mən isə qoluma.O gün yolun yarıısndan maskam yadımdan çıxdı deyə qayıtmışdım.Qapıda məni ilk Səbinə Hoca qarşılamışdı.Həyəcandan içim yanırdı.O zamanlar təzə-təzə öz telefonumu işlədirdim.Və o hazırlığ...
Girdim içəri və içərdə tək tanıdğım 2 adam var idi.Əmim Oğlu Elşad vəə Qonşum Həsən.(Başda meymunluq edən uşaq Qardaşım idi,Anar, digər adı ilə velet).Hər şeydən utanıt,heç kimi tanımır, bircə evə qaçsaydım deyirdim,Amma yeni mühit məni sıxsada çox müsbət təsir göstərmişdi.Evə gəlin həyəcandan uçurdum.Daha çox şey öyrənməli olduğumu başa düşdüm.Fizikaya qayıdacam.Vəəə Birdə ən böyük demərəm böyük səhvlərimdən biri Riyaziyyat hazı.Xanım Müəllim.Düşünsənizə,sizi günorta yuxudan ayıldıb,geyindirib bir Adın ilk dəfə eşitdiyiniz bir müəllimin yanına aparırlar.Bunu da sadəcə qohumlarımlz ora gedib deyə.Fizikaya getdiyim ilk günə hər gün şükür edirəm.Riyaziyyata getdiyim hər günə lənət oxuyuram.
Hər başlangıç yaxşı olacaq deyə bir şey yoxdu
Rafael Cafúne
X

anım Müəllimdə isə sadəcə dəhşətizm,qorxu sünilik gördüm.Ev sanki bir rus romanın xatırladırdı.Hər an bir Otağdan bir piyan rusun çıxıb'' О бла, будь проклята эта жизнь».''deməyindən qorxurdum.O evdən riyaziyytadan çox yadımda qalan, evdən gələn toyuq bozbaşı və paxlava iyinin qarışığı iyi, və hər o dərs soruşulanda axan tər.Hər ay zaçot olurdu(güya bölmə üzrə nə öyrənmüşük).Zaçot aşk kimi idi😂Gülməyin eee ciddiyəm.Sən Topluda 100 sualdan 99'un əzbərləyırdin ama məhz o ibnə 1 sual sənə düşərdi(dedimdə aşk kimi o qədər alına biləcək varkən imkansızın sənə düşməsi)Və səndə ayıptır söylemesi göt olmak kimii bi vəziyyətdə qalardun orda.Bütün mətbəx dəsti ilə ilişki yaşayardun.Mən ayıptır söylemesi çömçə ilə yaxınçılığım olub.Birdə o hazırlığda bir çubuğ var idi.Eşşəyə vursun dil açıb rus dilində söyüş söydürəəəcək tipdən ,hamı onun üstünə ürək sözlərin yazırdı.Bir axmaq üstünə qr cod zad çəkmək istirdi.Zaçot gününün tək dadlı şeyi ,zaçotdan keçib çöldə artislik eləmək idi.Bidəfə zaçotdan keçməsəm demişdim twerk atacam Elşad dedi at ibnə ,və mən qaçdım girdim maqazinə.(Ala əməlli başlı məndən yazar olaree , çox acıklı həyat hekayəmdə var axı).Xanım Müəllimin hazırlığının ən məhşur şeyi qalmaq idi.Mən orda kamp qurmuşdum.Biz dərsi öyrənməyəndə sözləşürdük hətta iş bölgüsü edirdik: birimiz bozbaş,birimiz termus,birimiz yorğan zad gətirməyi tapşururduq😂Və sonda müəllim max saat 11 cən saxlaylb ,buraxırdı.O soyuğda özümü az söyə-söyə gəlməmişəm ee.Sizi hələ şirin yerlərin danışıram.Məsələn; remenin dəmiri dəyib ağlaya ağlaya evə gedib,gecəni ağrıdan yatmadığım günlər və ya nə var nə var hansısa qatığa görə imtahanımın dərsin zibil edilməm kimi şeylərdə olub.Nəysə yadıma düşdükcə biraz deyinərəm.İnanın danışacaq o qədər şey var ki,hardan başlayacağımı bilmirəm.Bu arada mən baya danışan birisiyəm,(baxmayaraqkki evdə heç ağız açmıram).Gəlün süzü aparım 9 cu sinifin əvvəlinə.Həyatımın ən gözəl səhnələrini,anlarını yaşadığlm il.Məktəbdən mənə nəsə :Aydaaa dedizdirəcək varsa o ildi.O zamanlar qətiyyən nə keçmişi nə gələcəyi düşünməyən tək dərdj pomidor-yumurta yeyib, öz aləmində fırlanıb, gülən,danışan, və 0 dərrdi olan biri(ən azından üzdə).Babyface birisi idim o zamanlar.Nəysə Bura qədər oxumusuzsa deməli mənə dəyər verirsiz.İndi ikinci bölümə keçirəm.Hər şey 2021 ci il 2 sentyabrda başladı...

Noyabr AyıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin