Gözlənilməyən Qonaq

18 2 0
                                    

Holaaa.Necəsiz?Baxın məndə normal giriş edə bilirmişəm.İstidən bunalmışdım və axşam yazacağım bölümü indi günorta yazmağa qərar verdim.Çox güman yazıb məşqə gedəcəm.Anarı kəndə yola salmışam,və darıxıram.Kəndə 1 aylığlna getdi.Pff ,gedəndə ona dedim ki,nəhayət səndən qurtuluram ,amma onu sadəcə dilim deyir.Evet 3 bölüm yəqin sizə təsir edər?Mən uje 3 dəfədi oxuyuram,və əla alınlb.Çox güman ən yaxşı bölüm o idi.Nəysə Qayıdaq 2021'ə...
Nəzrinlə tanış olmağım mənimçün o zaman əm böyük gelişme idi.Həyatım yavaş-yavaş dəyişirdi.Vəəə keçən bölümdə dediyim bu bölümə söz verdiyim hadisəni danışıram:Riyaziyyatdan məcbur Xanım Müəllimə getməyim.Bəli,bəli.Mən Riyaziyyata 1 ay gec getmişdim,çox narahat idim.Hələ oktyabr ayının 2 ci damgasıı o idi.Ora getmək...İmkanlm olsa həyatımdan çıxarmaq istəyəcəyim xatirələr siyahısındadı.O müəllimə ilk gedəndə bizdə sinifdə elşad və bir sinif yoldaşım gedirdi.Onun haqqında ən çox danışılan,uşaqlara əzab verməsi idi.Çox döyürmüş,Nə yalan deyim qanımı qaraltmışdı bu hal.Ora ilk getdiyimm gün yadıma gəlir.İçərisi adam qaynayırdı.Gətirib,məni düz yanında otuzdurdu.Aydaa hələdə yadıma gələndə qəribə oluram.Çox möhkəm səslə danışırdı və bir kənar hərəkətə yer vermirdi hazırlığda.Uşaqlar o hazırlığda gülməyə möhtac idilər sözün əsl mənasında.Buna görəədə hər düşük şeyə gülürdülər.Özəlliklə qızlar.Mən asqıranda belə gülürdülər.Bu şeylər mənə Nəzrinin dəyərin gözək izah edirdi.Bu düşüklüklər,anlam verə bilmədiyim hərəkətlər.O tam fərqli idi.
Xanım Müəllimdə ilk gün Xanım M mənə qayıdıb dediki:
-Ay ,uşaq bura bax!!
Və o epic cavab çıxdı😅:
+Beynimdə analiz edirəm sualı
Müəllim dodağlnın altında nəsə mırıldandı,və ''bura baxx ədəə'' dedi.Mənim solumda və sağımda uşaqlar oturmuşdu.Elşad mənə demişdki ,o uşaq döyəndi ama sən qorxma.2-3 uşaq adı verdiki,onların döyülməyin görsün narahat olma,onlar həmişə döyülürlər.Müneccim boku yemiş Elşad haqlı çıxdı.Müəllim o yekə çubuqla bellərinə insafsızca vururdu uşaqların.Hər çubuq səsi eşidəndə,yerimdə əsirdim.Mən belə şey görməmişdim.Xanım Müəllim gedə biləcəyim tək müəllim idi.Evdən sırf hamı nəsil ora gedib deyə ora göndərdilər.Ehhh,Zaman irəlilədikcəə sizə qəşəng bir misal çəkəcəm.O gün hazırlığda ,müəllim bir sual yazdı, və heç kim dinlənmədi ,məndə yerimdən əsə-əsə həllli dedi.''Halalldıı!!!'' qışqırdı.Tər bədənimi götürmüşdü.O məni tam tanımırdı,bu onun üçün də gözlənilməz idi.Elşad sakitcə otağın küncündən gözümün içinə baxın sanki mənə belə deyirdi:Sənə lazım idi?Bütün qrupun diqqətin özümdə toplamağı istəmədən başarmışdım.Məndə bir xasiyyət var ki, həyəcanlananda və narahat olanda əllərimi sıxıram.Əllərimi o dərəcədə sıxmışdım ki, əllərim qıpqırmızı idi.Haz bitdi,sevindim.Ayaqqabımızı geyinəndə bidə fikir verdim ki Müəllim küncdən sakitcə mənə baxır.Uzun-uzun baxdı mənə.Ona 2dəq baxın,başlmı aşağı saldım.Məndə nəsə görmüşdü.Ayaqqabımı geyinib, çölə çıxdım.Çöldə daşın üstündə oturub,dərin bir nəfəs aldım.Düzdü,içim deyirdi nə zibilə düşdük.Ama evdə gedib yalandan tərifləyib maskalamalı idim.Hazırlığda o qədər özümü itirmişdim ki uşaqlar tapşırığ yoxlayırdı.Qayıtdım dedim ,müəllim məndə😂Dedi ki, ədə bu gün gəlmisən ee.Xanım Müəllimə getmək böyük sıxıntı idi.Çox adam mənlə tanış olanda adımı səhv salıb,İsmayıl deyir.O 2ci məşğələdə adımı soruşmudşi,və İsmayıl deyirdi.Məşğələlərə getdikcə, məni çox istəməyə başlamışdı.İlk dəfə onun hazırlığında zarafat eləməyim ağlıma gəlir.Qrup dağılmışdı gülməktən,özüdə özün saxlaya bilməmişdi.İçimdən ,''şimdi faka basdık'' demiştim.Nəysə Qayıdarıq biz bura.
Məktəbə hər gün gedib, Əminə Hocaya yaşadıqlarımı danışırdım.O da bu düzeni sevmirdi.O deyirdi ki,bir uşağa ki çubuq dəyəcək oxuyacaq o oxumaq deyil.Hocam daa ,hocam
Nəzrinlə aram hər keçən daha yaxşı olmağa başlayırdı.Uje özümdən asılı olmayaraq onun haqqında suallar beynimdə peyda olurdu.Hazda çox pozitiv idi,hər dərsə gələndə halımı soruşurdu.Bidəfə qapıdan içəri girdim və ilk dəfə bir qıza-Ona əllən salam verdim.O da əlimi tutub,yelləmişdi😂Kişi kimi salam verməyi ləzzət eləmişdi.Bundan sonra onla əl görüşürdüm.Qızın içində bir aləm yatırdı,ama hansın harda işlətməyin yaxşı bilirdi.Keçən bölüm sizə bir getmək söhbətin danışmışdım.İndi davamın danışım.
Biz hazırlığ bitəndə hamı çıxır son 2-3 uşaqda uje müəllimdə çıxırdı.Mən baya gec çıxırdım.Çünki uşaqlar gəlib keçirdi mənim sağımdan,buda kobudluq çıxırdı gəlib orda dayanmaq.Bir dəfə,gördüm uje hamı gedib.Müəllimlə sağollaşdım müəllimdə getdi.Haaa bidə şey var balonka kutkanı geyinmək dərd idi.Çox kök idim😅🤦‍♂️.Hərnəysə,otağ da tək idim və işığı söndürüb çıxırdım.Qapıda bir şok keçirdim.Nəzrin dayanmlşdı tək.Məni görən kimi dedi:
+Allaha şükür gəldin
Mal oldum,və dedim sən niyə burda gözləyirsən ?
+Səni gözlədim dəə, demədim keçən səfər gözləyərəm.
Velet kimi sevindim.Qızları yola salıb,Təkcə məni gözləməsi jest idi.Həyəcandan ayaqqabımı geyinə bilmirdim🤦‍♂️.Bax o gün ağzım həqiqəyən açıq qalmışdı.İlk dəfə evə başqa yolla getdim,uzun yolla.Onan yolda tək gedirim, nədən söhbət açacağımı bilmirdim.Gələcək kariyeranı bəhanə atdım ortaya.Mən onu 1 ci qrup elə bilirdim,bidəfə hazda soruşdum neçənci qrupsan demişdi 4.Nə yalan deyim, 4 olacağın düşünməzdim.Amaki ağ xalatın yaraşacağın bilirdim.Mənə yolda dedi ki, ''Səndən çox qəşəmg mühəndis olar''.Və dedim:
+İltifatınıza görə çox sağ oluu xanımmm
Dodaqaltı gülməsi var idi,bidə güləndə gözlərin qısırdı.Və yolda tez-tez deyirdi:
+Yavaş danış,Vallah eşidə bilirəm
Sonra mutfilmlərədn,ilk dəfə ailəsindən danışdı.
-Sən hər gün mutfilmə baxırsan?
+Həə evə gəlib, yeməyimi yeyib bacımgillə baxıram
-Aa,yəni ailənlə vaxt keçirirsən?
+Mütləq,hər gün 1 saat.Özəlliklə axşam yeməyi yeyəndə.
Ailə düzeni qəşəng idi.Bizim ailədə,bir yerdə vaxt keçirmək yox idi.Hazdan gəlib,mətbəxdə yeməyimi yeyib, otağıma çəkilirdim.
Onun mənimkinə oxşar mizah anlayışı var idi.Qəşəng mizah da edə bilirdi.Mutfilmlər üzrə professional idi,şaşırmadım.Yolda gedəndə sakitcə mənə baxıb bir söz dedi:
-Sən digər oğlanlar kimi deyilsən.
+Necə yəni?
+Sən digər oğlanlardan fərqlisən.Başqa bir dünyan var.
-Bunu indi mən yaxşıya düşünüm yoxsa pisə?(həyəcan basmışdı)
-Yaxşıya,yaxşıyaaa.Sənən söhbət eləmək kefimi açır.
Velet kimi sırıtırdım.Mənə dəyər verdiyini görmək necə hiss etdirdiyin ifadə etmək üçün söz tapa bilmirəm sorry.
O danışdıqca ağlımda müzakirə edirdim.Yolun sonuna çatmağa az qalmış qanlm qaraldı
-Niyə qanın qaraldl?
+Söhbəti kəsib ,getmək istəmirəm
-Mal ,dördüncü gün görəssəndəə
Yalanda sırıttım, ( hər dəfə onunla sağollaşanda içimdə bu pis olurduki ,sanki son dəfə onu görürəm)
Sonra svetaforda ayrulduq.Addım ata bilmədim, o getdi ,ona baxdım.Sonra saata baxdım.Qaça qaça evə getdim.Hardasan bu vaxtacan? Sözün eşidəcəyimi bilirdim,amma kim umursarki?Evə gəlib sumkamı otağda harasa tulladım,kutkamı çıxarıb stola atdım, özümü yatağa tulladım.1 saat qədər tavana baxıb sırıttım.Nə bilim, Diyəsən Doreomona çox baxmışdım...
Axşam dərsi birib yatanda biraz youtuba qurcalanmağa girdim.O zamanlar yəni 9 cu sinifin ortasınacan sevgili,aşk-meşk,nəm sevmək kimi terminlərə fransız qalırdım.Sadəcə kino malzemisidi deyib keçirdim.Əslində düz demişdim ama bir şeyi ötürmüşdüm.
Bizə göstərilən və ya bizim gördüyümüz sadəcə kino malzemesi ya da düşüklük idi.
Youtube'da bir kişiye aşık olma belirtileri deyə bir video var idi.Makarasına girdin videoya,0 ciddiyətlə baxdım.Tabii o zamanlar ibnəyəəm,və bu şeylərlə hep məzələnnəm.(Sizə məsləhət siz siz olun heç vaxt yaşamadığınız şeylə məzələnməyin).Sonra Bir -iki Pubg videosuna baxıb,telefonu söndürdüm.Yuxu tutmurdu...
Həmişə saat 22yə uje xoruldamalı idim,ama nədə yuxum gəlmirdi.O yadıma düşdü.Və o sual:
Mən niyə bu qızı tez-tez düşünürəm?
Və içimdən bir səs gəldi.Diyəsən aşiq olursan.Hə ,hə aşiq olursan.Yalan deməyəcəm qulaağa xoş gəlirdi.Birinci boş verdim,ciddiyə almadım.Sonra biraz youtubeda gəzdim.O şeylərlə təzə tanış oluram.
Güzelliğe vurulmakla aşık olmak arasındakı fark video başlığı belə idi.Amma mən bir şeyə fikir verdim ki,mən onun üzün düşünmürdüm.
Olgun Fikirləri,zarafatları,mizahı,təmiz ürəyi və s. Bunları düşünürdüm.Vəə dedim: Mən ona aşiq olmuşam🤦‍♂️.Nələr baş verdiyin beynim yığa bilmirdi.Bu eşq həyatımın ən qəşəng gözlənilməyən qonağı idi.Özümü həm çox pis,həmdə çox yaxşı hiss edirdim.Mən süni olmağa bacara bilmirdim.Bunu Nəzrində demişdi.O hiss etsə,aləm dəyərdi...
Gecə saat 3 yada 4 idi yatdım.Səhər dərsə gücdən durdum.Akşamdan kalma kimiydim.Sonra dördüncü gün oldu.Haza gedəndə fikirlərim çox qarışıq idi.O bu gün nəsə olub? Dedi.Niyə gülmürsən ?Və mənim bir alışkamlığım var idi.Hər qanım qara olanda hamıya ''Başım ağrayır ee'' deyirdim.Çox adam inanırdı.O keçi inanmdı.'' Tam ,Tam inandık '' Dedi.Güclü hissiyatı və birdə keçi inadı vardı.Əgər sizdən bir söz soruşurdusa ,uje o ,o işi 200 milyon dəfə edib faul alınmışdı.Çox əzmlidi,(ama bəzən pandalıq edir).Dərs bitəndə şkafın küncündə dayanmıştı.Əlcəklərin geyirdi☺️Pəmbə,rəngli rəngli barmağı olmayan əlcəklərin.Daha doğrusu geyinə bilmirdi.Hövsələsi 2 saniyə idi, və uje əsəbləşdiyin gördüm.Uşaqların arxasından gedib(heç görməsin deyə)Dedim:
-Ver bura ver ,ver
+Özüm geyinirəmdəə ,get
-Görürəm helə,14 yaşun var hələ əlcək geyə bilmirsən
+Eeee,qarışırda nağarım
-Tamam,əsəbləşmə düzəldirəm.
Əlcəyin əlinə uşaq kimi geyindirmişdim.(Əlcəyinə dedim bu nədi aa qaşların çatdı hanımefendi)Velet kimi xoşbəxt olmağı var idi.O an elə idi.Aşağıdan yuxarı baxıb:''Çok centilmensiniz bayım'' dedi.Sonra dayanıb gözlərin böyüdüb mənə baxdı,məndə ona.O an Gözlərinində öz yansımamı görürdüm.Böyük,karinçi gözləri var idi.Biraz baxışduq və nə baş verdiyin bilmirdik.Həyatımda birisiylə susmağın bu qədər anlamlı olacağın düşünməzdim...
Uje noyabr ayı idi.Noyabr gəlirdi.Havalar əməlli başlı soyumuştu.O il qarda yağmıştı.O vaxtcan Xanlm Müəllimin hazırlığında sağ qala bilmişdim.Bir dəfə dərsdə, bir misal verdi.Elədim, və özümdən asılı olmayaraq dedim: 2 dəqiqəlik misaldı.Və zibilə düşdük.Dediki ,tay 4 gün gəl.Daha yaxşı öyrən.Nəm həm sevindim,həmdə biraz narahat.Nəzrinə danışandaa,ibnə gülüb,Allah mehribançılıığınızı bol etsin demişti.Riyaziyyat hazın sevmədiyimi biliridi, və danışanda gülürdü.Bir sözlə həyat hələki qəşəng gedirdi.
Artıq 4 cü bölümdə bitir.Gələn bölümdə qəşəng hadisə sizi gözləyir.Oxuduğunuz üçün təşəkkür edirəm.Bu bölüm nəsə adam kimi başlayıb,adam kimi bitir.Noyabr ayında görüşənəədək🐢🇯🇵

Noyabr AyıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin