𝐂𝐚𝐩𝐢𝐭𝐨𝐥𝐮𝐥 𝐈
*Apel de la Georg*
y/n: Cine ma sună la ora asta? Alo?
Georg: Sunt Georg, te-am sunat să-ți spun că trebuie să mergem la repetiții.
y/n: Oh, okok, acum ma îmbrac și vin.
*Skip time*
Y/n îi salută pe băieți,se uită la ***** și se înroșește,Georg vine la ea și îi spune că s-a înroșit.
Georg: Hey, să știi că ești cam roșie...
Y/n:SERIOS????!! F*CK!!
***** Observă și îl întreabă pe Georg de ce este y/n roșie.
****** :Hey,de ce y/n este așa de roșie?
Georg: I s-a făcut cald.
Bill:Hey, haideți,in 10 zile avem cel mai mare concert din toate concertele pe care le-am m-ai avut.
*Skip time*
Bill observase că înainte de repetiție y/n s-a înroșit când a intrat în sală și a mers repede la ea.
Bill:Hey...am văzut că te-ai făcut roșie când ai intrat în sală?
Y/n: Ummm,mi s-a făcut cald și de aceea. De ce?
Bill: Doar întrebam...
Y/n: Oh,ok. Ne vedem mâine atunci.
Bill: Stai...! Nu vrei sa mergem la starbucks?
Y/n: Sigur,de ce nu?
*Skip time*
Y/n: A fost distractiv sa petrec cu tine.
Bill: Și mie mi-a plăcut să stau mai mult cu tine.
*Bill Pov*
Y/n este așa de drăguță,sper că mă place așa cum o plac și eu pe ea. Daca nu,atunci o fac eu să mă placă. Cred că deja îl place pe Gustav pentru că nu prea cred că îi era cald atunci și am văzut-o uitându-se la Gustav.
*Y/N Pov*
Ce ciudat mă simt, cred că încep să-l cam plac pe Bill dar în același timp îmi place și de *****. CE MA FAC???? Nu pot alege... Amândoi sunt extrem de drăguți,ambii au acel ceva și asta mă face să îi aleg pe amândoi, dacă ii spun lui Georg mă va face nebună.Nu cred că o să-i spun pentru că nu sunt așa sigură că îl plac pe Bill cum îl plac pe *****.~Crezi că Y/n îl place pe Gustav sau este altcineva????
~Bill o va face pe y/n să-l placă????DACĂ AM GREȘIT CEVA IMI CER SCUZE!!!!😭 MULȚUMESC CA AȚI CITIT CAPITOLUL 1 URMEAZĂ SI CELELALTE CAPITOLE.
II MULȚUMESC SI PRIETENEI MELE CĂ M-A AJUTAT SI CAM ATÂT.
CITEȘTI
TOKIO HOTEL-Necunoscutul
Teen Fiction~Descrierea: ~Y/N este o fată cu părul brunet și cu ochii căprui, cel mai mult îi place să cânte mai ales să scrie melodii care sunt deja foarte populare.Ea este într-o trupă numită Tokio Hotel. Membrii acestei trupe sunt:Tom&Bill Kaulitz,Georg List...