***** este de fapt....

109 5 4
                                    

𝐂𝐚𝐩𝐢𝐭𝐨𝐥𝐮𝐥 𝐈𝐕

*Georg Pov* -ACUM UN AN
Azi am încercat să vorbesc cu y/n dar se pare că încă e in stagiul de a ne cunoaște,are 17 ani și e chiar drăguță poate, cine știe, poate vom fi împreună înainte să mi-o ia Tom.Vine spre mine.
Y/N:Hey,scuze,cum te cheamă?
Georg:Mă cheamă Georg,de ce?
Y/N:Îmi place de cineva din trupă și mi-e frică să-i spun,și nu cunosc pe nimeni înafara de Gustav care este prieten de familie cu mine dar mi-e frică să-i spun de cine îmi place.
Georg:Ohh, dar de cine îți place?
Y/N:De *****.... .
Atunci m-am simțit super nașpa și am decis că de acum încolo nu voi mai iubi pe nimeni fără să-l cunosc,chiar daca e frumoasă, drăguță, generoasă, veselă.Numai vreau sa fiu ultimul de la căruță care stă ca piatra și nu face nimic.Chiar daca nu mă place eu inca o voi face.
*Autor Pov* -PREZENT
Concertul incepe in 10 minute și se pare că Bill și y/n sunt mai mult decât prieteni dar nu este deja oficial.Sunt in backstage și toți au emoții.
*Y/N Pov*
Bill:Hey, haideți că putem face. ceva superb așa cum a zis y/n.
Tom:Exact,acum suntem și mai buni decât de la prima repetiție in care toți eram opuși înafara de Georg.Bravo Georg și tu te-ai îmbunătățit și chiar e bine.
Georg:Mersi frate,am repetat chiar și acasă pentru a face cel mai bun concert și cel mai mare.
Tom:Asta este chiar bine.
Y/N:Hey,Bill,voiam să-ți spun ceva
Prezentatoarea:CINCI MINUTE SI INTRAȚI!
Bill:Ce ai spus? Scuze că nu am fost atent,și o pupă pe obraz.
Y/N:Nu, lasă, îți spun după concert,te iubesc!
Bill:Și eu!
*Autor Pov*
Georg se uită gelos la cum Bill și Y/N își spun unul altuia "te iubesc".Tom observă și el dar nu prea e interesat,el acum vrea sa se bage cu o fată care a întâlnit-o chiar ieri.Gustav nici el nu este interesat pentru că se gândește la Iris cum dintr-o drăguță a devenit o pick me uriașă și nu știe cum să-i spună.
*Y/N Pov*
Prezentatoarea:CINCI,PATRU,TREI,DOI,UNU!!!!!
Bill:WELCOME TO TOKIO HOTEL!!!!
Gustav îi face semn lui tom și georg sa înceapă la 3.Bill și cu mine am inceput încet să cântăm mai întâi Schrei.
*Skip time*
Am stat deja 3 ore și mai avem încă 2.Ce ciudat,Georg vine in față și îmi ia microfonul din mână și spune în gură mare.
Georg:Y/N voiam să-ți spun ceva.... Te-am plăcut timp de un an și chiar mi-am făcut speranțe multe și chiar credeam la un moment dat că îți place de mine dar de fapt ești împreună cu Bill.Bill in sus,Bill in jos,Bill la stânga,Bill la dreapta, știți ceva? există și Georg nu,numai Bill,ok? Știu că Bill este frumos și adorat de toată lumea dar nu este doar el cel atrăgător.
Atunci am înghețat toată,cum adică m-a plăcut un an??? Am crezut că e cel mai bun prieten și acum îmi spune că mă place fix in momentul in care voiam să-i spun lui Bill sa fim împreună...Fanii țipau și țipau iar Bill vine spre noi și îi trage ditamai pumnul lui Georg.
Bill:Y/N am vrut sa te întreb ceva! VREI SA FI IUBITA MEA????
Y/N:Scuze Bill... .
*Autor Pov*
Y/n începe să plângă și fuge de pe scenă,Georg și Bill fug după ea dar nici urmă de aceasta pentru că prietena lui y/n,Gabby o ia cu mașina și merg spre un râul superb pe care i l-a arătat fostul ei iubit pe nume Jason. Tom și Gustav au stat și și-au cerut scuze față de fanii lor și reprogramează concertu.Concertul va fi pe data de 20 iunie.
*Y/N Pov*
Fug repede spre ieșire și o vad pe prietena mea, Gabby,care mi-a spus că și-a făcut un nou iubit,încă nu mi-a spus cine dar cred că știu deja. În fine,nu pot să cred că l-am mințit așa pe Georg.... Mi-a plăcut de el și acum... și nici măcar nu știe și nici nu aș vrea pentru că poate iar își va face speranțe.

~Crezi că Y/N îi va spune lui Georg că și ea l-a plăcut?
~Crezi că Y/N va accepta cererea lui Bill de a fi iubita lui?
~Oare cine este noul iubit al lui Gabby?

SCUZE PENTRU GREȘELI (daca sunt,bine înțeles)!!!!

TOKIO HOTEL-NecunoscutulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum