𝐂𝐚𝐩𝐢𝐭𝐨𝐥𝐮𝐥 𝐕𝐈𝐈𝐈
*Cu doua ore înainte*
*Georg Pov*
Alper mi-a spus să îi pun somnifere lui y/n in bidonul ei cu apa și după ea va fi a mea.Cei drept y/n merită să fie cu Bill dar el nu o merită pe y/n ci eu.Sa sperăm că nu pățește nimic grav.Ma duc lângă o masă unde era bidonul ei cu apă,îi pun somniferele și plec repede să nu mă bănuiască cineva.Peste câteva minute a venit y/n și și-a luat bidonul și a început să bea,Alper mi-a spus că după 5 minute își va face efectul dar problema este că în cinci minute trebuie sa fim pe scenă.Acum este acum,ori adoarme acum ori pe scenă.
*Skip time*
*Y/n Pov*
Când mă trezesc văd că sunt într-o cameră absolut goală. Tot ce aud sunt doar niște țipete de ajutor. Vocea suna fix ca a lui Gabby,sper că nu e și ea aici.Tot ce vad este că sunt legată de un scaun.Aud că cineva vine spre camera unde eram eu.Ma prefac că dorm că poate mă va lăsa în pace chiar daca putea să-mi tragă o palmă și "să mă trezească".Când se deschide ușa aud o voce de bărbat. Părea că este vocea lui Jason dar când deschid ușor ochii văd un alt bărbat,habar n-am cine era și ce voia de la mine dar tot ce am auzit a fost "Georg poți intra".Când aud deschid ambii ochi și îl văd pe Georg care ii da bani acelui bărbat.
Y/N:GEORG,TE ROG,TE IMPLOR, SALVEAZĂ-MA!!!! Suntem cei mai buni prieteni chiar daca tu numai crezi asta. Măcar spune-mi de ce sunt aici.
Georg:Y/n nu am fost niciodată cei mai buni prieteni,si nu te voi ajuta pentru că eu te iubesc iar tu m-ai respins,o să vezi ce o sa pățești.Acum dormi,ne auzim mai târziu,hai Alper sa mergem la cealaltă fată.
Cealaltă fată???? Sper că nu este Gabby. Înțeleg că eu l-am respins pe Georg dar Gabby ce caută aici??? Simt că am ceva in pantaloni așa că încerc să iau acel ceva. Când îl iau simt că este telefonul meu.Incerc să văd cum aș putea să sun pe cineva dar nu prea reușesc.Dupa multe încercări reușesc să mă dezleg și repede îl sun pe Bill.
Y/N:ALO????? BILL TE ROG AJUTĂ MA!!!!
Bill:ALO???? Y/N UNDE EȘTI?????
Y/N:Nu știu, îți trimit locația.
Bill:Y/N ți-a făcut cineva ceva???
Y/N:Încă nu,și chiar sper că nu îmi vor face. Știi cine m-a răpit???
Bill:CINE?????
Y/N:Georg... .
Bill:POFTIM????????? CUM A PUTUT FACE ASTA?????
Y/N:Nu știu,am văzut cum i-a dat unui băiat bani.
Bill:Și cum îl cheamă pe acel băiat?
Y/N:Alper.
Bill:ALPER?????? ESTE PERICULOS AI GRIJA TE ROG,te iubesc.
Y/n:Și eu te iubesc!
*Skip time*
*Gabby Pov*
Mă trezesc,ciudat,zici că sunt în locul in care Jason voia să mă vândă la acei turci.Poate doar mi se pare,stai puțin,dar de ce sunt aici? Parcă eram in backstage cu Tom și vorbeam.Aud cum cineva se apropie,oare cine este? Când se deschide ușa îl văd pe Alper cu o bandă adezivă,încerc să țip după ajutor că poate mă aude cineva și vine și mă ajută. Am incercat sa țip cât am putut dar nimic,Alper deja îmi pusese banda adezivă pe gură și nici să mai respir numai puteam.
*Bill Pov*
Y/N mi-a trimis locația,când mă uit la mesaj, văd că y/n este in depozitul unde am salvat-o pe fosta mea și a lui tom. Merg repede la Tom și îi spun că y/n este in acel depozit.
Bill:Tom!Am aflat unde este y/n,poate este și Gabby.
Tom: UNDE????? Daca Gabby pățește ceva nu o să mi-o iert niciodată.Numai vreau sa pierd inca o fată atât de drăguță.
Bill: Știu tom, știu. Hai odată,sa mergem.
Tom:Haide!
*Skip time*
Când am ajuns,văd doi tipi uriași, mi se păreau cunoscuți.Erau vechii bodyguarzi de la clubul meu,sa sperăm că mă vor lăsa să intru,daca nu,o să vadă ei.Tom fuge la cei doi tipi și începe să se bată și sa țipe numele lui Gabby.
Bill:TOM!!!!!! NUMAI ȚIPA!!!! Nimeni nu trebuie sa afle că suntem aici, știi cât de periculos este Alper.
Tom:BILL,TU NU ÎNȚELEGI? EU NU MAI VREAU SA PIERD INCA O FATA SUPERBĂ,OK????
Bill: Tom, înțelege că nu doar iubita ta este aici,este și y/n.
*Skip time*
După ce Tom și cu mine i-am bătut pe băieți,am intrat înăuntru și am căutat camerele in care pot fi y/n si gabby.Crezi că Tom și Bill vor reuși să le salveze pe gabby și y/n?
Îmi cer mii de scuze că pun tocmai acum acest capitol. Am avut atât de puține idei și n-am mai reușit să termin acest capitol și să iasă ceva ok. Cred că m-aș apuca și de altă carte dar mai întâi o voi termina pe aceasta.
CITEȘTI
TOKIO HOTEL-Necunoscutul
Ficção Adolescente~Descrierea: ~Y/N este o fată cu părul brunet și cu ochii căprui, cel mai mult îi place să cânte mai ales să scrie melodii care sunt deja foarte populare.Ea este într-o trupă numită Tokio Hotel. Membrii acestei trupe sunt:Tom&Bill Kaulitz,Georg List...