𝐂𝐚𝐩𝐢𝐭𝐨𝐥𝐮𝐥 𝐕𝐈𝐈
*Gabby Pov*
Tom:Am ajuns, sper sa fim in siguranță. Că nu aș vrea să ți se întâmple ceva.
Gabby:Mersi Tom că ai grijă de mine,tot ce știu este că îl cheamă Alper iar pe prietenul lui Jason îl cheamă la fel.Sper că nu l-a pus să mă spioneze și să-mi facă rău,știam că e un tip super de treabă.
Tom:Uite, Gabby nu toți care par de treabă sunt așa.O sa stai cu mine in cameră că nu prea am camere pentru oaspeți.
Gabby: Știu asta și mersi că mă primești la tine in cameră de obicei trebuia sa dorm in baie sau pe canapele super oribile.
Tom:Wtf,cine drq pune o fată așa frumoasă ca tine sa doarmă într-o baie??!
Gabby:Hai sa intram in casă,numai vreau sa vorbesc despre trecut.
Intrăm în casă,văd o femeie în bucătărie care gătea.
Gabby:Buna ziua!
Simone: Bună ziua,cum te cheamă drăguțo?
Gabby:Mă numesc Gabby.
Simone:Ce nume frumos,eu sunt Simone.
Gabby:Și dumneavoastră aveți un nume frumos!
Simone:Tom,m-a sunat cineva și mi-a spus că trebuie să te întâlnești cu el la un restaurant.
Tom: Cine te-a sunat?
Simone:Nu știu a spus sa va întâlniți la un restaurant.
Tom: Dă-mi numărul.
*Skip time*
Gabby:TOM!!!!! AZI NU AVEAȚI CONCERT?????
Tom:POFTIM?????? AM ȘI UITAT DE ASTA.
Gabby:Stai să o sun pe y/n.
*Apel y/n*
Y/n:Da? Ce s-a întâmplat?
Gabby:VEZI CA AZI AVEȚI CONCERTUL!!!!
Y/n:POFTIM?????? NICI NU ȘTIAM!!!! SI ACUM CE FACEM????
Gabby:Nu știu, repetați repede o melodie și după le spuneți fanilor că veți face numai poze cu ei.
Y/n:Bine, mersi mult Gabby.
*Skip time*
*Autor Pov*
Este deja 18:30 și concertul trebuie sa înceapă,trupa s-a pregătit doar că lui tom îi era frică a nu cumva Gabby sa pățească ceva.Bill și y/n stau și repeta cântecul,Gustav vb cu iris și o consolează iar georg vorbește cu cel care l-a sunat dimineață.
*Y/n Pov*
Y/n:Bill sper că acum chiar va ieși superb nu ca data trecuta....
Bill:Hai sa nu ne amintim,hai sa mai repetăm
Y/n:Bine.
*Skip time*
Este timpul pentru concert și chiar cred că va ieși super bine. Cât timp Bill este lângă mine totul este deja perfect. Îl iubesc prea mult și chiar mi-e frică să-l pierd.
Prezentatoarea:IN CINCI,PATRU,TREI,DOI....!!!!
Bill&Y/n: WELCOME TO TOKIO HOTEL!!!!!!!
Dar fix când aud țipetele fanilor cad pe jos. Când mă trezesc văd că sunt într-o cameră absolut goală. Tot ce aud sunt doar niște țipete de ajutor. Vocea suna fix ca a lui Gabby,sper că nu e și ea aici.Tot ce vad este că sunt legată de un scaun. Încercam să țip dar eram mult prea slăbită și nu înțelegeam de ce.~Unde crezi că este y/n???
~De ce crezi că se află acolo????SCUZAȚI-MI GREȘELILE!!!!😭😭
CITEȘTI
TOKIO HOTEL-Necunoscutul
Ficção Adolescente~Descrierea: ~Y/N este o fată cu părul brunet și cu ochii căprui, cel mai mult îi place să cânte mai ales să scrie melodii care sunt deja foarte populare.Ea este într-o trupă numită Tokio Hotel. Membrii acestei trupe sunt:Tom&Bill Kaulitz,Georg List...