𝐂𝐚𝐩𝐢𝐭𝐨𝐥𝐮𝐥 𝐕𝐈
*Tom Pov*
Sunt cu Gabby pe canapea și se aude cineva care sună la ușă.
Tom:Wtf,cine dracu sună la ușă? Îmi strică mie momentul ăsta pe care l-am așteptat de când te-am văzut.
Gabby:Poate este sora lui y/n, n-ai de unde să știi, scuză mă,mă întorc imediat.Spune Gabby începând să mă sărute.
*Gabby Pov*
Când deschid ușa îl văd pe Jason.Ce naiba caută ăsta aici? Parcă eram o jegoasă,acum vine la mine? Wow are până și un buchet de trandafiri,mda poate o fi preferații mei dar acum îi urăsc foarte mult.
Jason:Hey păpușică, știu că am luat o pauză dar m-am gândit să mă întorc la tine.Spune el încercând să mă sărute.
Gabby:O PAUZA???? Băi omule m-ai făcut nesimțită ,cum adică ai venit la mine???? Nu-mi pare rău că ne-am despărțit,era să fiu vândută la niște turci ciudați doar pentru a face tu o grămadă de bani.
Tom vine la ușă și îl vede pe Jason cu un buchet de trandafiri.
Tom:Ammmm,cine mama naibii ești? Și ce cauți aici?
Jason: Același lucru te întreb și eu pe tine.
Gabby:Jason după ce m-ai făcut jegoasă am stat un an întreg ca o depresivă in casă,tu înțelegi? Tom este noul meu iubit și nu mă vei face într-o secundă sa uit tot ce mi-ai făcut.
Jason:Haide mă ,un jegos ca ăsta să fie împreună cu tine? Nu vezi ce față are?
Tom se apropie de el și îi trage ditamai pumnul direct in fața lui de porc.Jason se ridică de pe jos și îmi spune că o să regret că l-am ales pe Tom în locul lui.
Tom:Hai să mergem pe canapea nu-l băga pe porcul ăsta înseamă,o sa mă mut eu cu tine ca sa te protejez.
Era drăguț că mi-a spus că mă va proteja, Jason doar se ducea la altele și mă înșela in timp ce eu trebuia să nu am niciun prieten.
Y/N Pov*
Y/N: Bill,mă gândeam să ne luăm o casă împreună,ce părere ai?
Bill:Sigur ești pregătită? Îmi este frică că dacă fac ceva greșit vei suferi și nu mi-aș ierta-o.
Y/N:Bill ți-am spus și o să ți-o spun in fiecare zi,te iubesc mult,mai mult ca orice,tu ai fost primul care m-a acceptat cu adevărat.Te iubesc Bill,te iubesc.Vreau sa te vad in fiecare dimineață cum dormi și cum stai lângă mine.Te rog,tu nu mă vei răni niciodată, știu asta.
Bill:Bine,o sa vorbesc cu cineva să cumpăr o casă.
*A doua zi*
*Gabby Pov*
Mă trezesc și simt o mână pe burta mea,era a lui Tom, doamne cât de mult așteptam să fiu din nou iubită.Il iubesc prea mult.
Îmi sună telefonul.
*Număr ascuns*
Gabby:Alo? Cine dracu mă sună cu număr ascuns?
?:Eu ți-aș spune să nu îmi mai vorbești așa dacă vrei să fi încă în viață.
Gabby:Care ești? Și cum adică să vorbesc frumos ca sa fiu încă în viață?
?:Care sunt? Mă cheamă Alper.
Gabby:~Așa îl chema pe prietenul lui Jason.Zice gabby in gând. Bine, mi-ai spus cum te cheamă, acum spune-mi ce vrei.
Alper:Ce vreau? Este ușor,ori îi dai mâna urâtului ăla ori moare și el și tu.
Gabby:Poftim? De unde știi tu că are cineva mâna pe mine?
Alper:Am camere peste tot,crezi că n-am văzut și ce ați făcut ieri seară?
Închid telefonul și îl trezesc pe Tom.
Gabby:Tom trezește-te,Tom. Doamne dar doarme atât de frumos încât nu aș vrea să se trezească.
Tom se trezește. Avea cea mai frumoasă față pe care am văzut-o vreodată.
Tom:Heyyyy,ce ai pățit de ai fața asta speriată?
Gabby:Cineva,cineva se uită la noi și mai e și unu care m-a sunat cu număr ascuns și mi-a spus că dacă nu îți iau mâna de pe mine ne omoară pe amândoi.
Tom:Poftim?????!!!! Și cum are ăsta camere in această cameră?
Gabby:Nu știu, Jason mereu mi-a dat ursuleți și toți aveau camere dar i-am aruncat pe toți.
Tom:Ok hai sa ne îmbrăcăm și mergem la mine acasă,spune tom in șoaptă.
Gabby:Ok.
*Y/N Pov*
Mă trezesc și văd că Bill numai este lângă mine.
Y/N:Bill? Ai plecat? Încep să plâng din cauza că încă nu știu nimic de mama așezându-mă în fund.
Bill:Hey,de ce plângi? Y/N nu o sa plec nicăieri fără tine,numai plânge,te rog.
Bill se apropie spre mine și îmi șterge lacrimile de pe obraz și mă pupă.
Y/N:Bill? Nu ai plecat?
Bill:Y/N de ce sa plec?
Y/N:Nu știu,poate ți-ai dat seama că sunt o persoana oribilă.
Bill:POFTIM????!! Y/N RETRAGEȚI CUVINTELE ACUM!!! Ești superbă, SUPERBĂ, și așa vei rămâne mereu pentru mine,nu o sa te uit niciodată.
Y/N: Ohhh, Bill numai trebuie sa minți. Știu că minți pentru că ești gelos.Stiu că nu mă vrei,vrei sa câștigi tu ca sa nu fiu cu Georg.
Bill:Y/N ce se întâmplă cu tine???? De ce crezi că vreau sa te fac sa suferi? TE IUBESC! TE IUBESC PÂNĂ LA SOARE SI ÎNAPOI!!!!
*Skip time*
*Georg Pov*
Sunt afară și mă plimb căutând casa lui Gabby când cineva mă sună.
*Apel Necunoscut*
Georg:Alo? Cine este?
?:Hmmmm,ești cumva Georg Listing?
Georg:Da,de ce?~Cine crezi că îl caută pe Georg? Și de ce?
~Oare Gabby va fi bine acasă la Tom?
SCUZE PENTRU GREȘELI!!!!!
CITEȘTI
TOKIO HOTEL-Necunoscutul
Teen Fiction~Descrierea: ~Y/N este o fată cu părul brunet și cu ochii căprui, cel mai mult îi place să cânte mai ales să scrie melodii care sunt deja foarte populare.Ea este într-o trupă numită Tokio Hotel. Membrii acestei trupe sunt:Tom&Bill Kaulitz,Georg List...