5. bölüm

6 2 29
                                    

Şirin ve şık bı mekanin önünde durduk . Emre ile arabadan indik bı elini omzuma atıp yanına çekti beni . " Nasıl ? " Dedi mekanı göstererek." Çok şirin ve şık"
" İçerisi daha da güzel " dedi ve birlikte içeriye girdik.
" Sen daha önceden de geldin sanırım buraya " dedim . " Evet geldim , çok sık gelirim hatta "
" Tek başına mi yoksa arkadaşlarınla falan mı ?" İçime garip bı his düştü istemsizce . Belki diğer kız arkadaşlarini da getirdi buraya . Belki beni de diğerleri gibi görüyor. Onun için diğer kizlar gibi sıradan biri olmak istemiyorum .
" Genelde arkadaşlarimla gelirim , bizimkilerle yani " dedi açıklama yaparak . " Yani daha önce hiç bı kizla gelmedin dimi? " Dedim suratına bakarak . Bu sırada oturcagimiz masaya gelmiştik . Ben oturduğunda Emre de karşıma oturdu . " Daha önce hiç bı kizla gelmedim buraya , çünkü sen özelsin , asla diğerleriyle kendini karşılaştırma tamam mı? " Dedi gözlerimin içine bakarak .
Yüzüma salakça bı gülümseme yayıldı " tamam sen nasıl istersen "
" Aferin benim kızıma "

" Ne yemek istersin " dedi ilgiyle suratıma bakarak. " Ben aç değilim aslında, tatlı yiyebiliriz "
" Tamam o zaman, öyle yapalım " dedi serseri bı gülüşle .
" Ne gülüyosun "
" Hic " dedi hala aynı gülümsemeyle . " Emre ya " dedim kollarımi göğsümde bağlayarak . Gorsan yanımıza gelerek ne yiyicegimizi sordu , ben Emre ye hala kötü kötü bakmaya devam ediyordum " ne yersin güzelim ? "
" Hicbisey " Emre ilk sasirsa da sonra garsona döndü " siz bize tüm tatlilarinizdan bı tane getirin "
"Ohaa o kadar tatlıyı kim yiyicek "
" Sen yiyiceksin" dedi Emre rahatlıkla
" Abartma Emre hepsini nasıl yiyim ben"

" Seç o zaman bi tane " bıkkınlıkla bı nefes verip garsona döndüm " bı tane tralice "
" Bende aynısından " dedi Emre de , gorson yanımızdan ayrılınca Emre ye döndüm " ne kadar giciksin"
" Bende seni seviyorum bebeyim " dedi arkasına yaslanarak . Bı sure sonra tatlilarimiz gelince istemsizce heycanlandim bu hayata en sevdiğim şey tatlı yemek çünkü

Emre de hayranlıkla bana bakıyordu , talilarimiz gelince direk yemeye başladım.
" Kızım yavaş ye bogulcaksin "
" Sen kendi işine baksana"
" Bakıyorum " dedi hala bana bakarak . Emre ye giz devirerek yemegime devam ettim . Tatlimin yarısını bitirmistim ki , tatlımin boğazımda kalmasına neden olucak bişey gördüm .

KAAN
Tatlılar boğazıma dizilerken hafif oksurdum . Emre hemen su uzatti bana . " Kızım yavaş olsana " dedi onun arkası kapıya dönük olduğu için daha Kaan i görmemişti . Emre nin elinden suyu alıp içtim " saol"
"Birşeyin yok dimi?" Dedi ilgiyle suratıma bakarak " hayır hayır iyiyim " dedim

Kaanin yanında da arkadaşları Deniz, , Bahadır ve Çağrı vardı . Her biri birbirinden tehlikeli ve korkunç duruyorlardı . Üstelik bu Kaan in çetesi ve Emre nin çetesi çok büyük düşmanlardi . Emre benim geridigimi anlayıp " bı sorun mu var ? " Dedi .
" H hayır yok bişey "
" İremm ! Bana yalan söyleme " dedi kaslarını catmisti ve şuan çok tehlikeli duruyordu . Birden böyle değişebiliyordu .

Kaan da bizi farkedince Emre den bile korkunç bı sekle bürünmüştü ve tam şuan bize doğru yürüyordu .
NEE BİZE Mİ
Allah'ım lütfen bişey olmasın lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen
İçimden dualar ederken Kaan çoktan yanımıza gelmişti . Kaan tam masanızın önünde dikilince Emre de hemen ayağa kalktı .
Kaan " senin İrem ke ne işin var ?" Dedi ürkütücü bı şekilde .
Emre de aynı şekilde karşılık verdi " sanane oğlum, İrem seni niye ilgilendiriyo " dedi

Şuan ne kadar korkunç durduklarinin farkinladalar mi acaba

Kaan " İrem le ilgiliyse ilgilendirir " dedi . Bu Emre nin sabrını taşıran son damla oldu . Kaan in üstüne yürüdu . Kavga çıkmasi şuan isticegim en son şeydi . Hızla yerimden kalkıp arlarina girdim " Emre gidelim burdan lütfen " dedim kollarini tutarak , Kaan arkamda kalmıştı ama göğsü sırtıma temas ediyordu . Emre beni duymadı gözü dönmüştü resmen . Bu sefer daha yüksek bı sesle " EMRE " dedim .
" Gidelim lütfen " yalvaran bakislarimi suratina dikince daha fazla dayanamayıp elini belime koyup kenara çekti beni .
" Yanında kız var diye bu seferlik gitmene izin veriyorum ama hesaplascaz " dedi Kaan
" Senden izin alan mi var lan " dedi Emre . Kaan bana soğuk bı bakış atıp geri masasına döndü . Bizde Emre ile mekandan çıkıp dışarıda yürümeye başladık . Hava soğuk ve karanlıktı . Üstelik yürüdüğüz sokakta da bizden başka kimse yoktu . Emreyle ele ele tutuşmuş işsiz ve sokakta sessizce yürüyorduk . Sanırım Emre ile yapmayı en sevdiğim şey buydu .

" Kaan ile aranızdaki sorun ne Emre , aranızdaki şey her ne ise gerçekten büyük bişey olduğu çok belli " dedim kendimi tutamayip .
" Evet aramızdaki sorun çok büyük ve hiç zaman bitmicek bişey ,çünkü onun abisi benim ablama tecavüz etti , babamda abisini öldürdü " duyduklarımla ağzım açık kaldı .
"Özür dilerim keşke sormasaydim" dedim kafamı eğip , elini omzuma atıp yanağıma bı öpücük kondurdu . " Sorun yok zaten şerefsizin bı tane daha abisi var benim abilerimle şuan Cok büyük dusmanlar , işlerinde de hep bir rekabet icindeler . "

" Ablan nasil peki ? " Dedim , bı an duraksadı suratına baktığımda gözlerindr çok buyuk bı özlem gördüm " o tecavüz olayından sonra ablam ..." Dedi ama devam edemedi . Kollunun arasindan çıkıp suratına baktım " Emre" dedim endişeyle ama o direk karşıya bakıyordu ellerinden tutup gözlerine baktim . " Emre bana baksana noldu " dedim bı elimide yüzüne götürüp yüzüme bakmasını sağladım . Ellerini belime koyup beni kendisine çekti, arkasındaki duvara yaslanip kafasını da duvara dayayıp yukarı baktı, boynuyla yüzüm aynı hizadaydi . " Ablam o olaydan sonra intihar etti" dedi . Duyduklarımla şok geçirip elimle agzimj kapattım. 1 2 dakika şoku atlatıp ellerimi Emre nin boynuna sarıp yuzumude boynuna dayadım , belimde olan elleri sıkılaşti.

" Ablan için çok üzgünüm ama aynı zamanda gurur da duydum " dedim Emre de kafasını saçlarıma dayadı . Uzun bı sure öyle durduk . " Ablam benim annem gibiydi ben onu herşeyden çok seviyodum ve biliyomusun sen ablama çok benziyorsun" dedi kafamı kaldırıp Emre ye baktım o da bana baktı . Gözümden bı damla yaş süzülürken gülümsedim " keşke ablanla tanısabilseydim ama seni çok iyi anlıyorum benimde bı ablam var çünkü , ve bence ablan hayatta olsaydı senin gibi bı kardeşi olduğu için gurur duyardı çünkü ablanin acısına bile katlanıp hayatta güçlü olmuşsun " dedim Emre gözlerinde ki parıltıyla bana bakıp alnını alnıma yasladı " seni çok seviyorum" dedi . " Bende seni çok seviyorum " dedim . Ona ilk defa sevgimi dile getirmiştim. Hemen dudaklarıma kapandı o an

Karanlık sokakta sadece ikimiz orda saatlerce sarıldık , sessiz bı şekilde ruhlarimizin ağlamasını dinledik Emre belli etmesede gerçekten çok acı çekiyordu ve ben ruhumla ruhuna ilaç olmak için bu saatten sonra herşeyi yapicaktim .

Karanlık HayatlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin