Di suatu hari seperti biasa 🗿
Waktu rehat;)
Nifail dan Alvin berada di dalam kelas kerana ade kerja bersih kelas 🗿Nifail: Ashal name aku ade harini!!!
Alvin: 👀
Alvin yang sudah menyiapkan tugasnya lalu hendak keluar untuk rehat, Tetapi niatnya tertahan kerana Nifail merayu untuk Alvin menemaninya di kelas.....
Nifail: Alvin, jagalah aku jap 🤕
Alvin: Ok
Alvin duduk di atas bangku, Lalu, Nifail yang hendak memadam papan naik ke atas bangku sehingga D*CKnya berdepan dengan muka Alvin, Alvin segera menolak Nifail sampai jatuh ke lantai, Alvin lalu mentertawakan Nifail, Nifail juga ikut tertawa..... Alvin yang tiada kerja berasa mengantuk dan panas, dia membuka bajunya dan tidur di bangku..... Nifail terliur tengok abs Alvin yang flat dan perfect, Lalu Nifail pergi ke arah Alvin dan.....
🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞
Die menjilat perut Alvin, Lalu ke dada dan sampailah ke leher, Ia menjilat dan menggigit leher Alvin dengan penuh nafsu...
Alvin(Tidur): Ngghh
leher Alvin terdapat bekas LoveBite, Nifail yang baru perasan semakin semangat..... Lalu, ia segera menutup tingkap dan pintu kelas, Nifail perlahan menarik seluar Alvin, Alvin masih tidak sedar..... Nifail mengambil kesempatan ini dengan membuka baju Alvin..... Tiba-tiba, Alvin tebangun apabila Nifail mencuba untuk meNG*C*K D*CKnya, Alvin baru perasan yang tangannya sudah diikat, Nifail tersenyum sinis melihat Alvin, Nifail juga membuka baju dan seluarnya sehingga tersisa SP*ND*R sahja manakala Alvin dibuka bajunya sehingga B*G*L.....
Alvin: Nifail, ape awak buat ni!?
Nifail: Alah, sesekali lah~
Alvin: Ha!?
Tangan nifail mula menyentuh *SS Alvin dan cuba membuka *SSH*L* Alvin.....
Alvin: Ngfhhh!? Nifail!!!!!
Nifail mula membuka boxernya, lalu membuka ikatan tangan elvin dan memasukkan D*CKnya ke dalam *SSH*L* Alvin.....
Alvin: Aaa~ Nifail!!! Stop!!!!
Nifail mencium mulut Alvin serta menerokai mulut Alvin, Alvin merasa kesakitan apabila Nifail menggigit bibirnya, Nifail mula mengayun dengan nafsu, Ia mengayun kan badannya dengan kuat sehingga Alvin merasa kesakitan dan menangis, Nifail melihat D*CK Alvin yang basah/penuh dengan kencing Alvin..... Alvin mengambil kesempatan ini untuk menukar posisi dengan Alvin yang berada di atas dan Nifail di bawah.....
Alvin: Kau nak sangatkan?
Nifail: Haih, pandai kau ek..... F*CK me Alvin.....
*SS Nifail masih sempit(belum pernah dijamah) Alvin, tanpa harus membuka *SSH*L* Nifail..... Alvin terus memasukkan D*CKnya kedalam dalam *SS Nifail.....
Nifail: Ahhhh!!!! Errrr!!! Harder daddy!!!!!
Alvin mengayun dengan sangat cepat sehingga Nifail merasa tersiksa+nikmat.....
Nifail: Errhh!!! Can u move faster!!!????
Alvin: Of Course
Alvin mengayun dengan kasar sambil tangan kanannya meNG*C*K D*CK Nifail..... Dan disaat itu water M*N* mereka berdua terpancut sehingga Nifail merasa double nikmat.....
Nifail: Ahhhh~ Emmm~ A..... Al... Vin..... S*CK mmmm.... My..... Dick!!!!
Alvin: Kau suruh aku buat ape!? Kau yang S*CK D*CK aku!!!!!
Alvin menarik kepala Nifail dan memasukkan D*CKnya kedalam mulut Nifail.....
Nifail: mmmm~
Alvin: Ahhh~ mmm~
Water M*N* Alvin terpancut dalam mulut Nifail, Nifail yang mau memuntahkannya dipaksa untuk menelannya.....
Loceng telah berbunyi, masa untuk belajar, mereka berdua segera memakai baju mereka dengan B*X*R/SP*ND*R yang tertukar.....
🤕TU JER UNTUK CERITA KALINI🤕
C U LATER EK 🗿
YOU ARE READING
Ada Yaoi di Sekolah Rendah
Romancetentang ship-ship di saya yang bl waktu sekolah rendah dulu, tapi ship saya ni saya ubah dan tambah sedikit +18 yang tak minat takyah baca 🗿 °bukan kisah nyata °gambar GOOGLE/IG °kalau dalam dialog ade (*) maksudnya tu dalam fikiran ya One day, the...