Suatu hari, kelas 4Kuning akan pergi trip ke Port Dickson menaiki bas🗿
Cijgu: Baiklah semua, naik bas 1/1
Murid: Baik cikgu!
Lalu kesemua murid jalan memasuki bas..... Riski & Haikal duduk di tempat paling belakang.....
1 Jam kemudian.....
Cikgu: Ok murid-murid, kita dah sampai, baw turun barang masing-masing!
Murid²: Baik cikgu!
Lalu, cikgu menu jualan bikin mereka masing-masing, 1 bilik 2 orang..... Riski dan Haikal 1 bilik🗿
Riski: Wow, selesanya katil ni!
Haikal: Aku gi tandas jap.....
Riski: K.....
Haikal menuju ke arah tandas untuk K*NC*NG, setelah selesai, Haikal membasuh tangannya di singki.....
🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞
Tiba-tiba ada Riski menarik Haikal menekup mulut Haikal
Riski: Aku dah tak tahan lah Haikal.....
Haikal: Mmmm!!!
Riski: Kau nak lawan aku ke!?
Haikal: Tapi..... Aku masih straight!
Riski: TAPI SEKARANG AKU DAH TAK TAHAN, FAHAM!?
Haikal: Ta.....
Belum sempat Haikal menghabiskan ayatnya Riski sudah memcium leher Haikal lalu menyedut dan menhisapnye dengan kuat membuat Haikal mendesah dan mengenggam belakang baju Riski.....
Haikal: Riski!!! To..tolonglah berhen...ti!!!
Riski: Diam!!!Riski menanggalkan pakaian Haikal sehingga hanya menyisakan 1 B*X*R..... Riski memasukkan tangannya ke dalam B*X*R Haikal dan memegang D*CK Haikal.....
Haikal:Aahh..Ahhh~ Ri... Riski~
Riski: Like it???
Kini, Riski juga menanggalkan B*X*R Haikal dan memasukkan satu jarinya ke dalam *SSH*L* Haikal lalu jari kedua menyebabkan Haikal mendesah..... Kemudian, Riski menanggalkan pakaiannya dan menanam D*CKnya ke dalam *SSH*L* Haikal, lalu Haikal mendesah dengan S*XY apabila W*T*R M*N* Riski mula pancut ke dalam *SSH*L*nya dengan sangat deras.....
Riski: I think you did like it huh?
Haikal: Sa... Sakit~
Setelah mangeluarkan W*T*R M*N* dan nafsu/hasratnya ke dalam tubuh Haikal, Riski dan Haikal memakai kembali pakaian dan membersihkan diri mereka..... Lalu, Riski te senyum memandang Haikal makalah Haikal memberi pandangan tajam pada Haikal.....
Keesokan harinya.....
Cikgu: Murid-murid!!! Berkumpul!!!
Mereka mula berkumpul.....
Cikgu: Baik, sekarang kita akan balik ke sekolah semula ya..... Naik bas dengan berhati-hati jangan tolak!!! Ikut tempat duduk semalam ya!!!
Murid²: Baik cikgu!!!
Riski smirk lada Haikal manakala Haikal menjulingkan matanya pada Riski.....
Di perjalanan, Riski dan Haikal duduk di paling belakang (LAGI)
🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞
Riski memasukkan tangannya kedalam seluarnya, Haikal melihat l
Bahagian tengah seluar Riski bergerak ke depan dan ke belakang.....
Riski melihat Haikal yang lag melihat kelakuannya, Tanpa Haikal sedari, Riski perlahan memasukkan tangannya ke dalam seluar Haikal dan meNG*C*K D*CK HaikalHaikal: Ha!? Aaaa~ Mmm~
Riski lalu mencium dan menyedut leher Haikal sehingga membekalkan L*V*B*T*..... Setelah itu, W*T*R M*N* mereka berdua terpancut dan mereka berdua mendesah.....
Riski: I'm F*CK*NG love you..... Haikal..... I'll continue with you later baby.....
Tamat🤕
Yang kat korang fikir lah 🗿
YOU ARE READING
Ada Yaoi di Sekolah Rendah
Romancetentang ship-ship di saya yang bl waktu sekolah rendah dulu, tapi ship saya ni saya ubah dan tambah sedikit +18 yang tak minat takyah baca 🗿 °bukan kisah nyata °gambar GOOGLE/IG °kalau dalam dialog ade (*) maksudnya tu dalam fikiran ya One day, the...