9) ARRAYSON

1.1K 5 0
                                    

Pada suatu hari...
Arryan menyambut hari jadinya di kelas... Semua murid memberi Arryan hadiah selain Rayson.....

Riski(Eps6): Rayson, mane hadiah kau?

Rayson: Adelah-_+

Riski: -_-

Waktu balek, Rayson tumpang kereta dan rumah Arryan sementara kerana ibunya pergi ke Johor menemui MakCik kepada Rayson... Sesampai di rumah Arryan... IbuBapa Arryan akan keluar untuk kerja... Abang Arryan pula akan pergi kelas tambahan dan adik²nya akan dibawa ke tempat kerja ...

Ibu Arryan: Arryan, nak ikut tak?

Arryan: Tidak ibu... Saya akan dirumah menemani Rayson >-<

Ibu Arryan: Ok?

Selepas semua orang pergi, hanya tersisa Arryan dan Rayson sahaja ri rumah... Setelah mandi, mereka membuka hadiah-hadiah yang diberi oleh kawan² pada Arryan.....

Arryan: Rayson, kau tak bagi hadiah ek?

Rayson: Ade..... Tapi kau nak ker?

Arryan: Wow boleh jer hehe

Rayson: Ouhky jom ikut aku!

Arryan: Gi mane?

Rayson: Dapatkan hadiah kau? 😀

Arryan: Yeay!!!

DiDalam bilik, Arryan melihat sekelilingnya dan tidak menemui sebarang hadiah.....

Arryan: Mane Ray.......

Belum sempat Arryan menghabiskan ayatnya, Rayson sudah menciumnya.....

Arryan: Ape ni Rayson!?

Rayson: Hadiah kau~ kau luahkan nafsu kau pada aku.....

Arryan: Ha!?

Rayson: S*X me Ryan.....

Arryan blushing hard mendengar rayuan Rayson itu.....

Arryan: Ok....

🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞

Arryan dan Rayson membuka baju mereka..... Selepas mereka B*G*L, Arryan melututkan Rayson dan menghulurkan D*CKnya ke dalam mulut Rayson..... D*CKnya yang panjangnya lebih kurang 3 inch dan padat dikurang Rayson, membuatkan Rayson hampir termuntah apabila Arryan memadatkan D*CKnya sehingga terkena anak tekaknya..... Belum lama Rayson menghisap D*CKnya, Arryan sudah tidak tahan dan mengeluarkan D*CKnya.....

Rayson: Ape ni Ryan!? Sekejap jer?

Arryan: A~ a~ aku~ tak ta~ Han~

Rayson: Arryan....

Rayson engarahkan Arryan supaya duduk diD*CKnya yang besar dan panjang tu. Pada awalnya Arryan ketakutan kerana tidak yakin D*CK Rayson dapat masuk ke dalam *SH*L*nya yang masih sempit pada masa tu.....

Arryan: Tapi Rayson..... *SSH*L* aku masih sempit lah.....

Rayson: Buat jelah!?

Saat Arryan mencuba memasukkan D*CK Rayson ke dalam *SSH*L*nya, Rayson segera memegang paha Arryan dan terus menarik Arryan sehinggan D*CKnya terbenam dalam *SSH*L* Arryan.....

Arryan: Arhhhh~ Sa.... Kit.....

Rayson: Arhhh~ Mmm~

Rayson segera ganti gaya D*GGY STYLE..... Pada mulanya, Rayson mengayun dengan lembut... Lalu, Rayson mengayun dengan lebih kencang menyebabkan Arryan menjerit/mendesah kesakitan

Tiba-tiba

Ibu Arryan: Arryan? Mami's back!

Rayson segera melepaskan D*CKnya yang membuatkan Arryan mendesah kecil lalu memakai bajunya manakala Arryan segera masuk toilet untuk mandi🤔.....

Keesokan Harinya.....

Rayson: ByeBye sweety.....

Arryan: Will miss to have S*X with your again hearty.....

END😚
SWEET HEART

Ada Yaoi di Sekolah RendahWhere stories live. Discover now