Suatu hari di sekolah (LAGI) 🗿
Hari sedang hujan dengan sangat lebat.....YasUl (Yassin&Zul) duduk di dalam Bilik Tayangan kerana mengambil komik Zul yang tertinggal manakala Yassin menemani Zul mengambil batangnya..... Kerana bosan, Yassin membuka salah 1 komputer dan menggunakannya manakala Zul membaca komiknya.....
Zul: Sampai bile nak hujan niiii🤕
Yassin: Kau dah pasal?
Zul: Aku dah habis baca komik aku... Bosanlah...
Yassin: Betul ni?
Zul: Yelah, takkan aku nak menipu lak
Yassin: Kau berdiri jap...
Zul: Pasal?
Yassin: Berdiri jelah
Setelah Zul berdiri, Yassin juga ikut berdiri dan menuju ke arah Zul...
🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞
Lalu, tubuh Zul ditolak hingga jatuh diatas sofa, Yassin menanggal seluar Zul serta baju Zul...
Zul: Ape ni!? Yassin sudahlah!!! Aduh!?
Yassin menampar pipi Zul
Sekarang, Yassin juga membuka pakaian nya sehingga mereka kini dalam keadaan tanpa seurat benang,hujan lebat diluar juga tidak dihiraukan oleh mereka...Yassin naik keatas sofa dan menindih tubuh Zul sambil memasukkan D*CKnya kedalam mulut Zul... Tangan Yassin menggengam D*CK Zul dan meNG*C*Knya.. Zul menyedut D*CK Yassin dengan brutal sehingga Yassin mendesah manja/S*XY...
Yassin: Aaaa~ Zul...Baby please hisap kuat lagi~ Arghhh~ sedap Zul... laju lagi~
Hisapan semakin laju, Yassin memejamkan mata menikmati kesedapan itu... Zul juga merasa sangat nikmat dengan genggaman Yassin yang kuat dan cara meNG*C*K Yassin yang kuat dan kasar...
Yassin menarik keluar D*CKnya dari mulut Zul dan melepaskan genggamannya, dia bangun menuju ke laci almari mengambil pelincir KY jelly yang dilihatnya tadi... Lalu, pelincir KY Jelly itu disapu atas D*CKnya yang tegang serta di *SSH*L* Zul, dengan slow/lembut dia memasukkan D*CKnya kedalam lubang Zul...
Zul: Arhhh~ Sakit Sin slow sikit!!!
Yassin: Sabar ye Zul, sikit je sakit nanti makin nikmat tau~ Arghhh~
Yassin biarkan D*CKnya berendam seketika dalam *SSH*L* Zul supaya selesa, dengan perlahan dia mula mendayung dari pelahan bertukar ganas...
Zul: Argghh~ Yassin faster!!! Sedap Sin jangan lepaskan!!! arghhhhhhh~ Fuck me Sin~ Zul mula mencarut,dia seakan nak D*CK Yassin yang besar/tebal itu masuk lebih dalam...
Mereka melakukan pelbagai jenis posisi, Yassin sampai penat memancutkan WATER M*N*nya ke dalam lubang Zul, peluh dan nafas masing-masing seperti berlari marathon, Yassin yang kepenatan menjatuhkan tubuhnya atas tubuh Zul, Zul memeluk erat seakan tidak mahu melepaskan Yassin, maka mereka tidur berpelukan, hujan diluar sudah lama berhenti... Zul yang sudah terbangun mencium leher Yassin dan menyedutnya dengan ganas...
Yassin(tidur): Ngghhh~
Kini badan yasin dipenuhi dengan L*V*B*T* yang disebut oleh Zul
_END_
TUNGGU NEST YA 😏
DAN CUBA FIKIRAN APE YANG ZUL BUAT SELAMA NI? 😀
YOU ARE READING
Ada Yaoi di Sekolah Rendah
Roman d'amourtentang ship-ship di saya yang bl waktu sekolah rendah dulu, tapi ship saya ni saya ubah dan tambah sedikit +18 yang tak minat takyah baca 🗿 °bukan kisah nyata °gambar GOOGLE/IG °kalau dalam dialog ade (*) maksudnya tu dalam fikiran ya One day, the...