Dominico:
Došli jsme do mého kanclu a já zavřel dveře. Podržel jsem ji židli aby si sedla a přistrčil ji ke stolu.
,, Děkuji."
,,Není za co slečno."
,,Jste vy ale gentleman."
,,Říkal jsem žádný vykání."
,,Omlouvám se, tak.. ty jsi ale gentleman."
,,To už se mi líbí."
,,Proč jsi mě sem pozval."
,,Chtěl bych aby jsi byla šťastná. Nemám rád své studenty v depresích apod. Chtěl bych tě víc poznat a jestli by ti to nevadilo rád bych měl nějaké tvoje sociální sítě a chtěl bych tě někam vzít, kde jsi ještě nebyla."
,,Proč?"
,,Starám se o studenty které chci poznat víc než jako studenta ale i jako člověka."
,,Mám instagram, Snap, na WhatsApp si mě můžeš přidat, mess, tt, a tak..
,,A dáš?"
,,Na všem se jmenuji ClairAdams jen na snapu a ig je to _.Clair_Adams._"
,,Děkuji."
,,Kam jsi se chtěla podívat."
,,Vždycky jsem chtěla do Francie do Paříže.."
,,Tak bych.."
,,Ale je to město pro zamilované a mě nikdo nemiluje."
,,Vždyť jsi krásná holka s dobrým srdcem jak tě někdo nemůže milovat?"
,,Nevím asi nejsem hezká nebo spíš určitě."
,,Já tě tam vezmu. Letadlem."
,,To po tobě nemůžu chtít."
,,Beru tě jako kamarádku, ne jako studentku a chtěl jsem se tam taky vždy podívat tak můžeme spolu. Napíšeš si omluvenku ne?"
,,To.. to nejde.. jsi můj učitel. Nemůžu tě brát jako kamaráda."
,,Tak to neodmítej úplně třeba se časem tvůj názor změní."
Cítil jsem takovou zajímavou atmosféru. Zvedl jsem se ze svého křesla a šel k ní.
,,Víš.. nějakým způsobem mě přitahuješ. Chci tě poznat víc a chci aby jsi se usmívala. Nějakým způsobem jsi si mě získala a já chci o tobě vědět víc."
Nevěděla co říct. Měl jsem chuť ji políbit ale věděl že nesmím jinak mi uteče. Lehce jsem ji políbil na tvář a řekl.
,,Promiň já musel. Vím že nemůžu nic ale doufám že tě tohle neurazilo.
,,N..Ne.." zakoktala.Clair:
Bylo to s ním tak zvláštní. Jak byl úplně u mě chtěla jsem ho políbit a on mi najednou dál pusu na tvář.
,,Promiň já musel. Vím že nemůžu nic ale doufám že tě tohle neurazilo." řekl.
,,N..Ne.." zakoktala jsem.
Najednou nastalo trapné ticho.
,,A..Asi už půjdu d..domů."
,,Ještě něco.."
,,Co?" řekla jsem a otočila se ale než jsem cokoliv stihla jeho rty byly na mých. Nevěděla jsem co dělat a on rty pohnul. Nedalo mi to a pohyb jsem zopakovala a následně se odtáhla.
,,Promiň já.."
,,V pořádku, neomlouvej se.. chtěla jsem to taky.." řekla jsem a sklopila zrak.
Zvedl ruku, chytil mou bradu mezi palec a ukazováček a zvedl mi hlavu. Chvíli mi koukal do očí a najednou mi dal letmý polibek.
,,Jdi už domů."
,, Dobře.." zašeptala jsem a otočila se ke dveřím."
,,Chtěla by si tedy třeba příští měsíc do Francie?"
,,Když budeš tak ochotný poletím hrozně moc ráda."
,, Dobře, vše zařídím. Těším se."
,,Já taky." řekla jsem a usmála se.
,,Tak ahoj zítra."
,,Ahoj Dominico."Přišla jsem domů a hodila sebou na postel. Najednou mi přicházeli oznámení na mobil.
Instagram: dominico_bradley._ vás začal sledovat
Snapchat: Add friends dominico_bradley._
Tik Tok: nový sledující Dominico Bradley
Facebook: Dominico Bradley vám posílá žádost o přátelství
Messenger: Dominico Bradley vám chce poslat zprávuMessenger/Chat:
Dominico: Ahojky
Clair: Ahoj
Dominico: Super, funguje toTik Tok:
Dominico Bradley se líbí vaše video
Dominico Bradley se líbí vaše video
Dominico Bradley se líbí vaše video
Dominico Bradley se líbí vaše video
...Messenger:
Clair: Jdu do sprchy, udělám si jídlo a tak a půjdu běhat napíšu večer.
Dominico: Dobře, dávej pozor na sebe.
Clair: Neboj.***
Tak je tu další, ať se vám líbí
Vaše Clair18Grey ❤️😈😇