8.

8 0 0
                                    

Clair:

Ráno mi zvonil budík. Poslední den školy. Pátek. Vzbudil se i Dominico.
,, Dobré ráno."
,, Dobré ráno princezno."
,,Jakpak jsi se vyspal."
,, Skvěle protože jsem spal s takovou princeznou."
,,Ale notak."
,,Copak?."
,,Nic."
Vstala jsem a šla do koupelny se opláchnout a na WC. Vrátila jsem se a chtěla se převléknout ale jak jsem byla nahá tak si mě přitáhl Dominico a začal mě líbat.
,,Bože jsi tak nadržený pořád." Zasmála jsem se.
,,Vadí ti to?"
,,Ne." Usmála jsem se a dál jsme se líbali. Milovala jsem to. Možná jsem milovala jeho.. Sjel mi rukou mezi nohy a ztmavly mu oči. Usmívala jsem se. Začal pohybovat rukou a já zavřela oči, zaklínila hlavu vzad a vzdychla. Koukal na mě, věděla jsem to. Zvedla jsem hlavu a koukala mu do očí. Vyzdvihl se nade mě a pořád mi koukal do očí. Namířil si ho tak aby do mě mohl zajet s hned to udělal. Zavzdychala jsem a furt na něj koukala a on na mě. Začal přirážet a líbal mě. Přestal a opět dal do toho vše a já opět křičela.
,,Dominico.." zavzdychala jsem a udělala se i s ním. Oblékli jsme se a jeli do školy.

První hodina byl Dějepis. Koukali jsme na nějaký video a učitel Dominico si dělal svoje. Pak šel do kabinetu a zavolal si mě. Šla jsem za ním a zavřela za sebou dveře.
,,Pojď ke mě." Řekl a já šla.
Přitáhl si mě k sobě a políbil mě.
,,Musím ti něco říct."
,,Povídej."
,,No.. doufám že to mezi námi nic nezmění."
,,Neboj se."
,,Ehm.. miluji tě.."
,, Dominico........ já tě také miluji."
,,Vážně.?"
,,Ano." Řekla jsem a on se usmál. Přitáhl si mě k sobě a začal mě líbat.
,, Chceš bydlet se mnou?"
,,Vážně?"
,,Ano."
,,Já.. budu ráda." Řekla jsem překvapeně.

Po škole jsme stěhovali všechny mé věci a já byla šťastná. Když bylo vše odstěhováno dali jsme si chvíli odpočinku. Já šla pak do sprchy a on se připojil. Vzájemně jsme se umyli a pak vylezli. Utřeli jsme se a on mě pak ohl přes pračku a začal mě prstit. Když jsem byla dostatečně mokrá vrazil ho do mě. Vymrdal mě jak to uměl normálně a koukali na filmy.

Ve 20:00 jsme si šli udělat večeři. Udělali jsme si toasty. Snědli jsme to a koukali se ještě na horor V Zajetí Démonů 3. Když to skončilo šli jsme do postele. Převlékla jsem se a lehla si. Zhasli jsme a on se přitulil. Začal se mi cpát pod tričko rkou a pak si hrál s mou bradavkou.
,,Co to děláš."
,,Mmm nic.."
Začali jsme se líbat a on mě chytil pod krkem. Rychle mě svlékl, sebe též a vrazil ho do mě z boku. Měla jsem nohu na něm a objímali jsme se. Přirážel jak nejrychleji uměl. Vzdychala jsem jak nejvíc to šlo, úplně jsem křičela. Miluji s ním sex, miluji jeho. Cítila jsem že už se stahují s že jemu v něm cuká. Dal do toho opět úplně vše a já úplně křičela a udělala se i s ním s výkřikem jména toho druhého. Potom jsme usnuli v objetí.

_________________________________________

Pokračování příště další kapitolou

Můj UčitelKde žijí příběhy. Začni objevovat