6.

9 1 0
                                    

Clair:

Ráno mě vzbudil budík abych šla do školy. Dominico se taky vzbudil.
,,Nechoď dneska do školy taky nejdu."
..Musím."
,, Nemusíš."
,,Dominico.."
,,Notak."
,,Fajn."
,,Nechceš si zopakovat co bylo včera?"
,,Nechci."
Byly jsme pořád nahý a on dal ruku pod deku a dotkl se mého bodu. Zavřela jsem oči a on párkrát pohnul prstem. Pak mě převalil abych si lehla na záda a začal mě líbat na hrudníku a šel níž. U podbřišku se zastavil a chcilkutam zůstal. Pak šel ještě níž a začal jazykem pohybovat na mém místečku. Začala jsem vzdychat potichu a začala jsem ho hladit jednou rukou ve vlasech. Chvíli mě lízal a pak přestal. Zvedl mi nohu a vklouzl do mě. Zavzdychala jsem hlasitě a usmála se. Začal přirážet a pak přitvrdil a zrychlil. Vzdychala jsem víc nahlas a tím jak jsem vzdychala tak on zrychloval. Byla jsem v 7 nebi. Po chvíli jsem cítila jak mu cuká a jak se já stahuji pomalu. Zrychlil a oba jsme se udělali s výkřikem jména toho druhého.

Po ranním sexu jsme si udělali snídani a pak jsme koukali v obýváku na televizi. Do oběda jsme koukali na film a pak jsme si šli udělat oběd. Udělali jsme si kuře na kari omáčku s těstovinami. Asi půl hodiny jsme odpočívali a pak mě Dominico začal líbat. Usmála jsem se a on mi rukou zajel pod jeho triko. Svlékl mi jeho tepláky a on se svlékl taky. Roztáhl mi nohy a vyhoupl se nade mě. Začal do mě pronikat a já začala potichu vzdychat. Pronikl do mě úplně a já se usmála. Začal přirážet rychleji a já začala hlasitěji vzdychat. Taky několikrát zavzdychal a pak zrychlil. Začalo mu v něm cukat a on přestal a rychle mi ho vrazil do pusy. Začal mi omrdávat pusu a udělal se mi do ní. Spolkla jsem to a on mě pak dodělal jazykem.

Pak jsme znovu koukali na filmy až do večera. Chtěli jsme si udělat večeři a mě napadlo chleba ve vajíčku. Šli jsme koupit suroviny a pak jsme šli pracovat. Přitom jak jsme obalovali chléb mě začal líbat na krku a mě se to líbilo. Přes kalhoty mi sahal mezi nohy a druhou mi zpracovával bradavku přes triko. Zavzdychala jsem a nechala se unést. Položil si mě na jídelní stůl a svlékl mě. Svázal si mě a sundal si kalhoty. Vrazil ho do mě a začal přirážet úplně tvrdě. Vzdychala jsem až jsem řvala. Vytáhl ho ze mě a zase přirazil silou. Několikrát to tak udělal a pak asi tou největší silou mě vymrdával. Udělala jsem se a on pokračoval. Udělala jsem se znovu a on po mě. Úplně mě odrovnal.

,,To bylo.."
,,Copak byl jsem úžasný?"
,,Joo.. jak si to..?"
,,Umím to prostě."

Najedli jsme se a já chtěla jít spát ale musela jsem do sprchy. Šel se mnou. Vzájemně jsme se umyli a on mi pak ještě vylízal a já mu vykouřila. Nastavili jsme si budíka aby jsme vstávali a šli spát. Než jsem usnula myslela jsem na to co jsem za ty dva dny prožila. Mega nádherný sex. Se sexy, úžasným učitelem.. Co když se zamiluji?

Dominico:

Je nádherná, je krásná, umí to v posteli.. chtěl bych s ní mrdat a být s ní 24/7 je to moje studentka ale.. možná jsem se zamiloval.. nevěřím na lásku na první pohled ale.. no nevím..

_________________________________________

Další kapitola

Můj UčitelKde žijí příběhy. Začni objevovat