çilli genç, olabildiğince büyük adımlarla merdivenleri çıkmaya çalışıyordu. merdivenleri çıkarken arkadaşı Jeongin'in sorularına dayanamayıp göz devirmiş ''sessız!'' diye bağırmaya çalışmıştı ancak dün gece arkadaşlarıyla gittiği konserden dolayı sesi çok iyi çıkmıyordu.
hızlı adımlarla sınıfına yöneldi ve bulabildiği tek boş sıraya oturdu sıra en arkadaydı, yaklaşık 10 dakika sonra dersleri başlamıştı. Önündeki kahverengi saçlı çocuk ''yine mi geç kaldı bu aptal hyunjin'' diye böbürlenip kafasını sıraya gömmüştü.
felix içinden düşünmeye basladı, sınıfta başka boş yer kalmadığına göre, platonik olduğu çocuk yani hwang hyunjin yanına oturacak olabilirmiydi? boşvermelıyım dıye düşünüp dersine odaklandı.
yaklaşık 2 ders sonra kırmızı saçlı bir genç, kafasında şapka ve gözlerinde gözlüğüyle sınıfa girdi, biraz bakındı ve lixin yanına oturdu. felix, bu kişinin hyunjin olabileceğini biliyordu bu yüzden bir şey demeden dersi dinledi. ders bittiğinde önlerindeki kahverengi saçlı çocuk arkasını döndü ve konuşmaya başladı.
''selam yeni olmalısın, ismin ne?''
''felix ben, peki ya sen?'' dedi çilli.
''seungmin bende, memnun oldum Çilli'' dedi gülerek
seungmin ile biraz sohbet ettikten sonra kantine jeongin, chan, changbin ve taehyung'un yanına gitti. taehyung her zamanki gibi yanındaki kız kardeşi jennieyi umursamadan, jungkookla öpüşüyordu.
felix bezgin bir şekilde;
''hey kuzen, yanında bebişim varken jungkooka asılmayı kes!'' dedi ve jennie'yi kolunun altına aldı.
''saol Lix! biri beni bu çileden kurtarmayacaktı diye çok korktum'' diyip güldü.
5 Dakika sonra lalisa koşarak yanlarına geldi,
''abi, kaç çabuk!!''
''ne oldu lalisa!
''hey, ne oldu!'' diye bağırdı kalın sesiyle çilli oğlan, bu sırada diğerleri ne olduğunu anlamadıkları halde koşmaya başlamışlardı.
arkalarından hyunjin ve tanımadığı birkaç çocuk koşmaya başladı, felix kırmızı saçlı oğlanın kolundan tutup sorgular gözlerle tek kaşını kaldırdı.
''niye kuzenimin peşinden koşuyorsun?''
''Seni ilgilendirmez çilli. defol git.'' dedi Hyunjin
''sana neden kuzenimin peşinden koştuğunu sordum!'' diye bağırdı çilli gür sesiyle.
hyunjin, anın siniriyle felixe bir tokat attığında, felix dayanamayıp tekmeyi yapıştırmıştı hyunjine.
daha sonra sinirden yere çömeldi, jennie koşarak Felixin yanına geldi.
''iyimisin lix ağabey?''
''iyiyim jen, saol'' dedi ve gülümsedi.
düzenlendi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hostility
Fanfiction[hostility, dusmanlik] hyunlix. nefretten aska donustu bızımkısı. eskı ad hate to love