onsekız

178 20 5
                                    


bugün arkadaşlarıyla evinde buluşacaklardı ve felix, haewonuda çağırmıştı. çıkışta hep birlikte ona gideceklerdi. sonunda son zil çalmıştı, felix, haewon, jeongin ve changbini alıp kürsüye ilerlemişti. herkes oradaydı.

yolda giderken ramen, cola ve atıştırmalık almışlardı. felix rameni yapmış, herkese dağıtmıştı. daha sonra yanına jennie gelmişti.

"lix ağabey, arkadaşım yuqi ve sevgilisi shuhua gelebilir mi?"

"tabiikide gelebilirler, çağır hemen yetişsinler."

gelecek kızlarada noodle ayırmış ve kendinede alıp masaya oturmultu felix, ortama şöyle bir bakındı. kızlar kaynaşmış, neyi nereden alacaklarını kounuşuyor, jeongin, changbin ve chan sohbet ediyor, tae ise herzamanki gibi jungkooka yılışıyordu. bir süre sonra kapı çalmıştı, üç kız hızla ayağa kalkıp kapıya koşmuştu.

sarı saçlı kız hemen yanına gelmişti felixin.

"selam, ağabey ben yuqi, bu da sevgilim shuhua"

"memnun oldum kızlar, jen ramenleri kızlara verirsin kuzum"

"ah evet, gelin kızlar aç olmalısınız. "

(...)

"hadi! yaptım yapmadım* oynayalım. "

felix, hazır kağıtları herkese dağıtmıştı

herkes bir soru yöneltti. sıra jeongindeydi

"öpüştüm."

Sadece tae, jk ve felix yeşil yanı göstermişti.

"lix! bizim niye haberimiz olmadi"

"haewon anlat sen, benim tuvaletim geldi." hızla tuvalete çıkmış, ve kapının yanına çömelmişti küçük oğlan. içindeki bu karmaşık hisle nasıl başa çıkacağını düşünüyordu.

"anlatayım, hyunjin dün ilk teneffüs helixi çağırıp ondan hoşlandığını söylemiş, sevgili olmuşlar ve öpüşmüşler. Ama o hyun itinin burda olmamasının sebebi aynı gün soyeon onu zorla öpmüş, felix ise haklı olarak hyunjinle konuşmuyormuş"

herkes şaşırmıştı.

felix ise o sırada aşapıya inmişti. bi kaç saat daha oyun oynamış, takılmışlardı sonra herkes evlerine dağılmıştı. felix ise yatağını toplayıp kendini yatağa atmıştı.

telefonuna 5 yada 6 saattir dokunmayan felix, gelen mesajları görümce kısa çaplı bir şok yaşamıştı.

hwanghyunjin

hey felix

felix

lee yongbok

lee yongbok lix.

tanrım, şükür

boyinblue

ne oldu hyung?

mektubu okudun mu?

lutfen oku

okuyup geliyorum
[23:47]

ne?
[23:55]

nasıl yani?

o kız seni benimle tehdit etti? ve sen onunla
zorla "opustun"

inanmam mı gerek?

yemın ederım

sevgılının o guzel saclarini bir bir koparir
onu dogduguna pısman ederım dedı

yoksa yapmazdim

karsi ciktim ama korktum

simdide okuldan attirdim

affettinmi?

evet, affettım.

bana gelsene, uyuyalim

10 dakıkaya ordayim

[duzenlendi]

korkunc. eskı halı fena korkunctu

(* yaptim yapmadim, bir cesit kart oyunu. on tarafi kirmizi ve arka tarafi yesil. yesil taraf yaptim, kirmizi taraf ise yapmadim seklinde)












 hostilityHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin