onyedı

179 17 12
                                    


klasik bir okul günüydü. tuvalete gidip çillerimi kapattım, formamı giyip evden çıktım. bu aralar pek bir şey yemiyordum çünkü canım hiç istemiyordu. hatta bazen su içsem bile kusabiliyordum. bu sefer yanıma kimse gelmemişti, bende tek başıma müzik dinleyerek yol boyu yürüdüm. kapıdan girdiğimde gülüşen soyeonun ikizi ve hyunjini görmek moralimi oldukça bozmuştu.

aklıma sinsice bir plan geldi. sınıfta uzun süredir benimle konuşmak isteyen bir kız vardı. haewondu sanırım, kendisi oldukça tatlı bir kızdı ve hiç arkadaşı yoktu. Belkide onunla iyi bir arkadaşlık kurup bizimkilerle tanıştırabilirdim. Sınıfa girdiğimde bana el sallayan Haewonu görüp gülümseyerek yanına gittim.

"selam lixie~ nabersin?"

"iyiyim haewon, seni sormalı."

"bende çok iyiyim teşekkürler, ne oldu genelde benimle konuşmazdın ?"

"hmm arkadaş olmaya nedersin?"

Heyecanlanıp ayağa kalktı.

"CİDDİ MİSİN"

"tabiikide, bugün gelirken biraz düşündüm. tatlı bir kızsın haewon."

"yaa çok teşekkür ederim, çok mutluyum!"

"kafeteryaya gitmeye ne dersin, dersin başlamasına çok var?"

"tabii kide"

haewonla birlikte kafeteryaya inmiştik. Benim bir alışkanlığım vardı, benden kısa olan insanların omzuna elimi atardım. Aynısını Haewon için yaptım, dediğim gibi haewon tatlı bir kızdı. onu kullanmayacaktım yani arkadaşmış gi davranıp yüzüstü bırakmayacaktım. birazcık Hyunjini kıskandıracaktım ve onunla arkadaş olacaktım.

"ne alalım Felix?"

"sen ne istiyorsan, söyle"

"çikolatalı süt~"

"tamam bir çikolatalı süt alalım biz"

ödeyip sütünü Haewon'a verdim. o bana nazikçe teşekkür ettikten sonra bir bank bulup oturduk. haewonla sohbet ederkem, soyeon ve hyunjini gördüm. soyeon ikizi yeona hyunjine bişeyler anlatıyordu. o ise gözlerini bana kilitlemiş bana bakıyordu. Gözlerimi devirip haewona fısıldadım.

"hadi kalkalım, 5 Dakika kaldı."

"tamam Lixiee"

tekrar kolumu boynuna attım ve gülmeye başladık.

sansımıza bu ders boşmuş, seungmin uyuyordu, hyunjinde kendi aleminde takılıyor yeonaya kağıttan top fırlatıyordu. bende sinir olup sorasında tek oturan haewonun yanına gittim.

"selam, ben geldimm"

"hoşgeldin çilli, hey çillerini kapatmışsın!"

çantasından ıslak mendilini çıkarıp yüzümdeki kapatıcıyı sildi. o silerken hyunjinin bana baktığına emindim.

"teşekkür ederim haewon, Bu teneffüs arkadaşlarımla seni kaynaştıracağım."

duzenlendı








 hostilityHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin