smut baslangic
"hyunjin!" kısa genç büyüğüne sarılıp dudaklarına yapışmıştı, uzun olan genç ise lixinin belinden tutup kucağına almış, koltuğa oturmuştu. felix ise yapması gerektiğini hissettiği için sürtünmeye başlamıştı. hyunjin ise felixin belindekü ellerini sıkılaştırıp, ondan ayrılmıştı.
"odana gidelim, ne dersin?"
"hmhm"
hyunjin, felixin kalçasına ellerini koyup merdivenden yukarı çıkarmış ve odasına getirmişt, felixi yatağına bırakmış ve kısacık olan şortunu tek hamlede, altındaki boxerla birlikte çıkartmıştı.
hyunjin, ağırlığını vermeyecek şekilde lixin üstüne çıkıp, sertçe onu öpmeye başlamıştı, kısa bir süre sonra ondan ayrılmış, elini usul usul felixin deliğinin etrafında gezdiriyordu.
"seni hazırlamam gerekecek, kayganlaştırın ve prezervatifin varmı bebeğim"
"hm? hayır-h ikisindende yok-aHM"
felixin sözü aniden içine giren ve makas hareketlerine başlayan parmaklarla yarıda kesilmişti
"ahh mhh hyu-hyunjin"
"sakin ol bebeğim, bekle geçecek."
hyunjin parmaklarını felixin içinden çıkartmış ve kucağına almış, penisini küçüğünün kalçasına doğru konumlandırmış ve aniden içine girmişti.
"alışman için bekleyeceğim."
bir süre sonra felix haz almaya başlamıştı.
"ah- mh geliyorum hyunjin!"
"beraber geleceğiz bebeğim."
ikiside aynı anda boşaldıktan sonra hyunjin felixe banyo yaptırmış ve onu yanına yatırmıştı.
"krem sürelim, yarın akşama birşeyin kalmaz bebeğim."
"teşekkürler hyunie"
smut sonuO gece hyunjin ve felix yan yana uyumuştu, ancak uyumadan önce yarın birlikte bir yere gideceklerini söylemişti hyunjin.
felix düşünmeden duramamıştı. sahi, nereye gideceklerdi?, acaba orası neresiydi..?
duzenlendı
smut kalemımın boktan oldugunu soylemıstım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hostility
Fanfiction[hostility, dusmanlik] hyunlix. nefretten aska donustu bızımkısı. eskı ad hate to love