Rui... Uyuşturucu bağımlısı bir kız. Ailesi hakkında bir bilgisi yok. Geçen aylarda fazla doz aldığı için ölümden dönmüş ve hastaneye yatırılmıştı. Bir kaç gündür rehabilitasyon merkezinde... Tabi ki de bu olaylar İzana Kurokawa'nın kulağına gitmişti. Kız kardeşi ne de olsa... Gerçi bayadır birbirlerini görmüyorlar. İzana bu haberi alınca ve kardeşinin nerede olduğunu öğrenince tabi ki de kız kardeşini oradan kaçıracaktı.
//////////
Ben buraya nasıl düştüm... Benim bu delilerle ne işim var burada.
Rui bu hastanede bir odada kalıyordu... Küçük bir oda. Kimse ona kapıyı açmıyordu. Rui ne kadar bağırsa çığlık atsa da kimsenin umurunda değildi. Kapısı kilitli odada duruyordu.
''NOLUR ÇIKARIN BENİ!! YALVARIRIM... DELİ DEĞİLİM BEN BENİ DİNLEYİN!''
Rui hıçkırarak ağlıyordu. Bu duruma nasıl düşmüştü.
Bir süre sonra ümidini kesti Rui... Akşam olmuştu. Kapı açıldı Bir kadın hemşire.
''Bakın beni dinleyin nolur! Size yanlış anlatılar olayları. Benim burada olmamam lazım lütfen izin ver gideyim.''
Hemşire onu hiç dinlemiyordu. Masasına yemeği bırakıp odadan göz teması kurmadan çıktı.
Rui dayanamayıp hıçkırarak ağlamaya başlamıştı. Mor gözlerinden yaşlar süzülüyordu...
...
Akşam oldu. Rui hiç bir şey yiyememişti. Hava artık karanlıktı. yatağın üstünde yaslanarak oturuyordu. Birden cam kırılma sesi duydu.
Ani korkudan büyük bir çığlık attı Rui.
Camdan içeri iki mor saçlı kişi geldi. Rui o sırada elleri ile kulalarını tutmuş kafasını içine gömmüştü. İçeri gelenlerden büyük olanı ,
''Sakin ol Rui. Seni abine götüreceğiz.''
Abim mi?
Rui kafasını kaldırdı ve mor saçlı adama baktı. Abisini en son 9 yaşındayken görmüştü.
''Ran ben korkmana gerek yok... Sana yardım edicez. Bu da kardeşim Rindou.''
''Nasıl kaçacağım buradan?''(Rui)
''Biz seni götürücez... Sen sadece ben sana bir şey diyene kadar gözlerini açma tamam mı?''
Kafasını evet anlamında salladı ve gözlerini kapattı.
Kim olduğunu bilmediği birisi onu kucağına aldı ve cama doğru yöneldi.
Alt katta olduğu için kolayca camdan indiler.
Kucağında olduğu kişiden aldığı ağır parfüm kokusu uykusunu getirmişti. Uyumak üzere iken,
''Uykun mu geldi? İyi geceler tatlım.''
Bu ses... Abi? Sonrasında Rui uykuya daldı.
Evet... Abisi İzana idi onu kucağına alan.
''Shion.''(İzana) İzana Shion'u çağırdı.
''Kardeşimi eve götür. Burada halletmemiz gereken evrak işleri var.
Shion onaylar şekilde kafasını sallayıp Rui'Yi kucağına alıp gitti.
Evet... Rui yerine onu başka birisini koyacaklardı. Tabi bu bir erkekti. Yani bunu kabul edecek bir kadın bulamadılar. Bu yüzden bir de gidip evraklarda Rui'nin yakalanmaması için bazı evraklar değiştirmeleri gerekiyordu. Son olarakta dün Rui'yi gören, doktoru, ya da önceden bilgi sahibi olan herkesin fişini çekeceklerdi.
༻✦༺ ༻✧༺ ༻✦༺ ༻✦༺ ༻✧༺ ༻✦༺ ༻✦༺ ༻✧༺