Bir yatakta uyandım. Siyah... Baya lüks görünüyor.....BİR DAKİKA NE?! Üstümü kim değiştirdi benim?! Bu kıyafetler... Üzerimdeki kıyafetler bana çok büyük. Bunlar benim olamaz. En iyisi odadan çıkmak. Odadan çıktım ki burası gerçekten çok büyükmüş.Bir malikane sanırım bursı.
''Günaydın efendim size nasıl yardımcı olabilirim.''
Bir hizmetçi kılığında kadın sordu.
''Burası neresi?''(Rui)
''Abinizin evi.''
''Abim nerede?''(Rui)
''Sabah çıktılar kendileri.''
''Ne zaman gelicek?''(Rui)
''3 saatte gelirler diye tahmin ediyorum efendim.''
''Benim dışarı çıkmam lazım.''(Rui)
''Maalesef efendim abiniz bugün dışarıda olmanızı istemiyor.''
''Ona kalmadı çıkıp çıkabileceğim.''(Rui)
''Üzgünüm efendim izin veremem.''
Bu kadın neyden bahsediyor istediğim gibi dışarı çıkabilirim. Güvenliğim ona kalmadı ya? Hem o kim oluyor? Abim sadece velayetim onda değil bile.
''Abimin böyle bir şey hakkında karar alma yetkisi yok .''(Rui)
''Üzgünüm ama var efendim. Abiniz dün akşam velayetinizi yetimhaneden aldı.''
OHA AMK!
''Kahvaltı hazır efendim''
''Bir şey yemeyeceğim.''(Rui)
''Peki efendim keyfinize bakın ben buralardayım ihtiyacınız olursa.''
Bir şey demeden uyandığım odaya girdim. Burası büyük ihtimalle abimin odasıydı...
...Siktir. Uyuşturucuya ihtiyacım var. Dayanamıyorum!
Dışarı çıkıp Mason'dan almam lazım.Camdan çıksam... SİKİYİM CAMLARI TAHTA İLE ÖRTMÜŞLER!
Hayır... Ben dayanamıyorum. ALMAM LAZIM. Odadan çıktım ve kapıya doğru koştum...içerden kilitli.
''Abiniz sizin bunu yapabileceğinizi tahmin ettiği için kilitlememizi istemişti Küçük hanım.''
Az önceki hizmetçiydi gelen .
''Bak anlamıyorsun ölüyorum. Ondan almam lazım. Anlaşma yapalım. Yalvarıyorum alıp geleceğim hemen.''(Rui.)
Kadın bana umursamaz gözlerle bakıyordu. Odanın kenarında duran adamlara,
''Uyuşturucu krizi... Odaya götürün ve Kurokawa san'ı arayın.
Adamlardan ikisi beni kollarımdan tutup abimin odasına götürdüler ve üstüme kapıyı kapattılar.
''SİKERİM SİZİN BELANIZI BANA ER#!N VERİN! ÖLÜYORUM DİYORUM ANLAMIYOR MUSUNUZ?!''(Rui)
Bunları dedikten sonra dayanamayıp acılı bir çığlık attım.
TENJİKU
Bir bodrum katı... Odada;İzana, Rindou, Ran, Shion, Kanji ve Kakucho vardı. Kısacası Tenjiku'nun yöneticileri. Bir doktor sandalyeye bağlanmış , İzana'nın karşısındaydı. Rindou işkence uygularken, İzana ise yüzünde sadistçe bir gülümsemeyle doktorun acı çekişini izliyordu. Rindou durduğu sırada İzana doktora yavaşça yaklaşıp saçından tuttu ve kendisine yaklaştırdı.