0. Bölüm

2 0 0
                                    

VİTA
Eski zamanlardan birinde Kim sürüsünün ve dünya üzerindeki tüm sürelerin başında olan Kim Min'in biricik tek kızı dünyaya gözlerini açtı. O günler sürü liderinin gözünde dün gibiydi. Çok mutlu ve heyecanlı bir kız babasıydı, bu heyecan ve mutluluk aynı zamanda endişe ve aşırı korumacı baba tavrını da beraberinde getiriyordu. Çünkü kimse bilmesede sürü lideri olarak o, sürüsünden her bebeğin daha anne karnındayken cinsiyetini ve ikincil cinsiyetini anlayabiliyordu. Dünya üzerinde hiçbir şeye değişmeyeceği birtanecik kızı, varisi, sürünün ve dünyadaki diğer kurtların gelecekteki lideri bir vitaydı.

Kızının ardından dört alfa oğlu olan sürü lideri o zamanlar çok yoğun olmasına rağmen hayatının en mutlu günlerini yaşıyordu. Canını sıkan tek konu sürüden ve diğer sürülerden kızıyla ilgili gelen sorulardı. Birçok kişi kızının bir omega olduğunu düşündüğü için ya göz dağı vermeye çalışıyor ya da evlilik teklifleri gönderip akraba olmak istiyorlardı. Fakat kızının eşi aynı kendisi gibi biricik ve tekti.

Vitanın ebedi eşi delta...

- Kim Soo-young

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- Kim Soo-young

1700'lü yılların başında doğmuş şimdi ise tam anlamıyla gelişimini tamamlamış kendi yüzyılının tek vitası.

Babası kendi sürüsünün ve dünya üzerindeki diğer sürülerin lideri olan bir alfa, annesi ise cadılar tarafından yetiştirilmiş, mistik iyileştirme güçlerine sahip bir omega. 4 erkek, alfa kardeşe sahip. Çocukluğundan itibaren siyaset, devlet yönetimi ve insan-kurt hakları konularında babası ve hocalarından eğitim aldı -diğer tüm kardeşleri gibi-

Omega olmadığını ve asla olamayacağını fark ettiği ilk an kurdunun onunla iletişime geçtiği andı.
Yetişkinlik yaşına (100 yaşına) gelmeden önce kurdu onunla iletişime geçti çünkü eşini araması gerektiğini düşünüyordu. Soo-young bu hikayeyi çocukluğunda duymuş olsa da efsanenin tam olarak kendisi olduğunu anlaması ve bunu kabullenmesi biraz zaman aldı. Eşini aramadığı her kızgınlıkta kurdu biraz daha hırçınlaşıyor ve Soo-young ile olan bağlarını biraz daha koparıyordu.

Neyse ki Soo-young kurduna hakim olmayı ve onunla geçinmeyi öğrendi kızgınlıklarında sürüden uzaklaşıyor ve canının istediği, gücünün yettiği yere kadar koşuyor sonrasında ise bir hafta boyunca orada vakit geçiriyordu. Bu şekilde diğer kurtların kokuları da onu daha fazla çileden çıkartamıyordu. 100. Yaş günü partisine kadar hayatı, ailesi sürüsü ve içindeki hırçın kurduyla uğraşmakla geçti. Bu durumdan şikayetçi de değildi.

VİTA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin