1. Bölüm

3 0 0
                                    

Kardeşiyle beraber hastane kulübesinin önünde tedirgin bir şekilde beklerken olacak olanı hissediyor fakat emin olamıyordu. Halihazırda fazla gergin olan kardeşine yanlış bir bilgi vermek istemiyor bu yüzden çenesini kapalı tutuyordu. Biraz sonra kulübeden çıkan diğer kardeşinin yüzündeki ifade tahminlerinin doğru olduğunu kanıtlar nitelikte idi. Gergin alfa küçük kardeşine minik bir kükremeyle eşinin durumunu sordu. " Ho-seok'a Jimin nasıl doğru söyle kötü birşey var dimi. sabah da kötüydü zaten beni dinlemedi işe gitti yine ahh" stresten boncuk boncuk terlemişti. Genç alfa abisine dönüp sıcak bir gülümsemeyle müjdeli haberi verdi. "Tebrik ederim hyung Jimin'a hamile baba olacaksınız." içi rahatlayan vita ve müjdeli haberi alıp şaşkına dönen alfa güzel omegayı hasta yatağında görmeye gittiler. İlk çocuklarının sevincini yaşayan çifte kardeşleri de dahil oldu. Vitanın içi bir nebze rahatlamıştı ancak hala anlamlandırmamadığı bir huzursuzluk vardı.

Çok geçmeden huzursuzluğunun nedenini anladı. Dışardan gelen gürültü pekte hayra alamet değildi.Bebek müjdelerini yeni almış çift ve diğer iki kardeş alel acele kendilerini sağlık çadırının dışına attılar. Vitanın gördüğü manzara Tam olarak farenin kapana kısılmasıyla aynı korkunçluktaydı. 10'dan fazla eşkiya kurdun (muhtemelen bir çetenin mensupları) etraflarını sardıklarını ve herhangi ani bir harekette saldıracaklarını gördü. Burası sürünün hastahane kanadı olduğundan devriye gezilmiyor ve fazladan koruma olmuyordu.Yüksek ihtimalle vita için gelmişlerdi. Ve istediklerini almadan gitmeye niyetleri yoktu. Vite çevresine baktığında iki alfa kardeşi kardeşlerinin birinin omega birinin de beta eşleriyle sadece beş kişilerdi. Bu şekilde çeteye karşı kazanmaları ya da yara almadan onları buradan uzaklaştırmaları mümkün değildi. Saldırmak için her zamanki gibi yerlerini aldıklarında, korkmasına rağmen kalbini bir ferahlık kapladı vitanın.

Tam saldıracakları anda bir gürültü daha duydu. Ortam daha da kalabalık olmaya başladı. Tanımadıkları fakat haydutlara da benzemeyen kurtlar onların tarafına geçmeye çalışırken hiçbir şey yapamadılar izlemekten başka. O an sadece birini gördü. Ama gözleriyle değil kalbiyle, bütün benliğiyle. Yazın ortasında ayaz kokan adamı gördü ve sadece birkaç saniye içinde herşey karardı.

Sooyoung'un algılayabildiği ilk şey suydu. Akan suyun sesini duyuyordu ve nemli bir yerdeydi, tam anlamıyla yerdeydi. Sert zemin daha fazla canını yakmaması için önce gözlerini açtı az gelen ışık sayesinde gözleri acımadan etrafa alışıp inceleme fırsatı buldu. Düşündüğü gibi bir mağarada olmalıydı. Gözlemleri bitince, hareket edeceği sırada yeni farkettiği şeyle şoka girdi, iri bir beden yanında mışıl mışıl uyuyordu. Tehlikeli olabileceğini düşündüğünden yavaşça hareket edip kaçmayı düşünse de iri bedeni kıpırdatmak imkansızdı. Yanındaki kütlenin hareketlendiğini fark ettiği an uyumaya geri döndü tabi sadece numara yapıyordu. Neyseki yanındaki iri kurt uyandığını farketmemişti.

Jaebeom ise bu sırada güzeller güzeli biricik eşine bakıyordu. Uyandığını fark etmiş fakat onu korkutmamak adına oyununa dahil olmuştu. Narin kurdun kendisinden zarar gelmeyeceğine inandığı zaman küçük bir boğaz temizleme ile uyuyan güzeli artık tam anlamıyla uyandırmış oldu. "Ne çok uyudun öyle."
Soo-young ancak görebildiği bedeni incelemekle meşgulken duyduğu cümleyle karşısındakine baktı. İlk kez gördüğü bir adamı bu kadar incelemesi normal değildi ama gözlerine hakim olamıyordu aynı zamanda beyni çalışmayı bırakmıştı. Bir süre o şekilde kala kaldıktan sonra en son yaşadığı olaylar birer birer kafasına dolmaya başladı. Kardeşinin baba olacağını öğrenmesi, dışarıda gelen sesler, haydutların ortasında kalmaları, birçok kurdun onları koruması ve en son karşısındaki adamın ona doğru koştuğunu hatırlıyorum. Bunları düşünürken başına saplanan ağrı son hatırasının ona geri gelmesini sağladı. Omzundan okla vurulmuştu. Hatırladığı şeyle refleks olarak omzuna baktı ve şimdiye kadar fark etmediği kanlı bandajı gördü.

VİTA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin