Bütün hafta o kadar hızlı ve yorucu geçmişti ki ikili neredeyse verandada ki geceden sonra doğu düzgün birbirlerini görmemişti bile. Düğün davetiyeleri yerine ulaşmış, hatta misafirler gelmeye başlamıştı bile, törenin yapılacağı yer son rütuşlarıyla bitmek üzereydi, ziyafet için hayvanlar kesilmiş komşu köylerden en iyi sebze ve meyveler tedarik edilmişti, sürü lideri diğer çocuklarının düğününde de yapıldığı gibi şarap mahzeninin kapılarını sonuna kadar açımış özel olarak kızı doğduğu gün şişelenen şarabı sandıktaki yerinden rafta en ortadaki yeni yerine taşımıştı, bu şişe aile ve yeni çift içindi. Terzide işi olan aile üyeleri işlerini kısa ve hızlı tutmuş, terziler ise ilgilerinin çoğunu gelin ve damada verebilmişlerdi. Son terzi provasına kadar bile yoğunluktan birbirlerini göremeyen çift düğünden önceki gece tesadüfen yanlız başlarına görüşebildiler. Vita neredeyse bitmiş yeni evine bakmaya gelmişti deltanın içeride küvetlerini monte ettiğini elbette bilmiyordu. Bu bir haftada en beğendiği şey evi olmuştu.Doğduğu günden beri sürekli kalabalık olan misafir ağırlanan, ev gibi değil de bir devlet binası gibi olan devasa binada yaşamak pek de sevdiği bir durum değildi. Her zaman daha sakin, istediği gibi oturup kalkabileceği, sadece ona ve küçük ailesine ait olan bir yuva istemişti. Şimdi ise onun içindeydi önünde küçük bir verandası olan iki katlı küçük bir ev çok güzel görünüyordu. Yeni gelen koltuk takımlarına ve şöminenin yanına koyulmuş odunları fark etti, sonbahar bitmek üzereydi. Salonu incelerken yukarı kattan gelen tıkırtı ile duraksadı merdivenlere ulaştığında ise aldığı ayaz kokusuyla farkında bile olmadan dudakları kavrıldı. Deltanın yukarıda neler karıştırdığıyla ilgili duyduğu merak ve muhtemelen çoktan yakalanmış olmanın verdiği yaramaz dürtü ile merdivenleri yavaş yavaş çıktı. Yukarıda tek bir oda vardı o da deltanın yüzündeki tebessüm ile küveti taktığı yatak odasıydı. Daha eve girmeden güzel Leydisini farketmişti bile. Arkası dönük adam ^Sizi görmediğim gün kolum kanadım kırık hissediyorum beni kendinizden bu kadar mahrum bırakmayın bir daha lütfen leydim.^ laflarının söylerken ayağa kalkmış karşısındaki güzel kadına bakmıştı yanlızca büyülü gülümsemesi ile cevap veren kadın etrafı incelemeye başlamıştı. Geniş alana konuçlandırılmış yatak ve karşısında yerlere kadar cam olan ve tüm ormanı gözler önüne seren bu manzara karşısında tekrar hayran kalımıştı. Camın yanına gelip hülyalı hülyalı manzarayı izlerken büyük kurdun yanına sokulduğunu ancak kafasının yanına bir kafa daha eğildiğinde farketti. Yakınlıktan dolayı irkilip geri çekilmek isteyen vitayı deltanın sıkı kolları durdurdu. ^Chaeyoung benden daha ne kadar kaçacaksın? Yeni tanıştığımızın farkındayım ama yarın bu saatlerde eşin olacağım benden çekinmeni ya da korkmanı istemiyorum.^ ani atakla afallamış güzellik kekeleyerek bir şeyler söylemeye çalıştı. ^Ben-ben kaçmıyo- ^ sözü kesilip ikinci bir şok geçiren kadın bütün bedenini saran kollarla hiçbir yere kıpırdayamadı. Omzuna koyulan alın ise şaşkınlığını katlar iken aynı zamanda şevkat ve koruma iç güdülerini de devreye sokmuş oldu.Burnunun dibindeki boyundan buram buram ayaz kokusu gelirken kendinden geçmeye başlamıştı bile. ^ Ah, kaçmadığını biliyorum sadece bu işler, prosedürler, gelenekler ve sanırım en çok da seni görememek beni hırçınlaştırdı. Bugün iyiki karşılaştık. Seni özledim.^ İlk defa bu kadar açık konuşuyordu adam, kadına ismiyle hitap ediyor senli-benli konuşuyordu. Tam da o anda kadının kendine bile itiraf etmediği duyguları gün yüzüne çıktı, iki yanında cansızlarmış gibi sallandırıldığı kollarını olabildiğince adama doladı iç içe geçtikleri O anda ilk kez bir çift olduklarını hissettiler. Adam kadının kulağına yanaşıp ^ Bunu kimseye söylemeyelim leydim itibarınızı korumalıyız sonuçta hala bekar bir kadınsınız.^ geri çekilen kadın palavra bir sinirle adama baktı daha sonra kıkırdayıp ^Haklısınız itibarımı en çok da bu odada korumalıyım^ adamın omuzlarına elleriyle biraz baskı yapıp aradaki boy farkını bir iki santim kapattıktan sonra parmak Uçlarında yükselip kendisininkiIere oranla daha küçük olan dudaklara iIk busesini kondurdu. İkisi de elektrik çarpmış gibi geri çekilirken delta güzel yeşillere baktı. Titreyen göz bebeklerinin ardında kurtları ilk defa temas kurmuş gibiydiler. Adam karnını tırmalayan kurdunun istediğini yaparak ellerini ince belde sıkılaştırdı zaten mesafeleri olmayan iki beden daha da yakınlaştılar. Delta, kadının açık pembe dudaklarına ilk öpücüğünü bıraktı. Geri çekilip heyecanla nefeslendikten sonra dudakları öpmeden diğer pembeliklerin hemen önünde sadece ona dokunurken nefesleri birbirine karışıyordu. Kadın büyük bir heyecanla bir elini adamın omuzundan boynuna oradan da saçlarına çıkarıp ona biraz daha sokuldu diğer elini ise büyük fakat zayıf olan yanağa deydirdi. Vitanın bu hareketi ile cesaretlenmiş olan delta kadının dolgun dudaklarına kendi ince dudaklarını gömdü ve ikisini uzun ıslak ve gürültülü bir öpüşmenin içine çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİTA
FantasyEski zamanlardan birinde Kim sürüsünün ve dünya üzerindeki tüm sürelerin başında olan Kim Min'in biricik tek kızı dünyaya gözlerini açtı. O günler sürü liderinin gözünde dün gibiydi. Çok mutlu ve heyecanlı bir kız babasıydı, bu heyecan ve mutluluk...