2. Bölüm

1 0 0
                                    

Gece uzun saatler annesiyle konuştuğundan ve ilaçların da etkisiyle sabah erken uyanamayan vitayı uyandırmaya en kıymetlisi gelir. Evin çiçek çocuğu olduğundan kimsenin birşey söylemediği Tae-hyung ablası tarafından da pek kıymetlidir yoksa uyandırılmaktan her insan ve her kurt gibi o da pek haz etmez. Fakat kardeşinin sesiyle uyandırılmaktan asla şikayetçi olmaz heleki onu bu kadar özlemişken.

Kardeşi ve birtanecik eşi bir sanat fuarını ziyaret etmek adı altında bir aydır Avrupa turundalardı daha dün dönmüşlerdi. Gözlerini açtığı anda ona dolanan kollarla kıpkırdadı kardeşi de onu çok özlemişti belli ki yoksa o bile kolay kolay odasına onu uyandırmaya girmezdi yada kahvaltıya çok geç kalmıştı. ^Hanımefendi kahvaltıya gelmeye ne dersiniz yoksa müstakbel eşiniz ve yabani ordusu bizi yiyecek salonda^ ^Ahh çok mu geç oldu ilaçlar yüzünden uyuya kalmışım hemen hazırlanıp geliyorum.^ gülümseyip ablasının yatağından kalkan genç ^Tabii kesin ilaçlardandır yoksa sen uykuyu hiç sevmezsin.^ kafasının altındaki yastıklardan birini kardeşine fırlatıp onu kaçırdıktan sonra gülerek odasındaki banyosuna gidip elini yüzünü yıkadı bugün güzel olmak istiyordu, diğer günlerin aksine kadınsı gözükmek istiyordu, annesinin istediği gibi dişi bir kurt gibi olmak istiyordu. Gardırobundaki en güzel elbiseyi çıkardı saçını yaptı yüzünü biraz renklendirdi en sevdiği topuklu ayakkabılarını giydi. Tamamen hazır olduğunda odasını öylece bırakıp aşağıya indi. Aslında diğer günlerden pek farkı yoktu kolunda bir okun yarası vardı bunu talim sırasında oluşan bir yara gibi kabul edip aşırı heyecanını da açlığına verirsek herşey normaldi dimii...

Büyük salonda gözleri aradığı gözleri bulamamış bunun yerine kurulmuş iki büyük masayı etrafta hala eksikleri tamamlayan hizmetcileri görmüştü bir kenarda deltanın sürüsü diğer kenarda ise kardeşleri ve eşleri kahvaltının tamamen hazırlanmasını bekliyorlardı. Onu farkedip yanına gelen hizmetçi ^Günaydın ledim. Odanız?^ dediğinde vita ise minik bir tebessümle ^Lütfen^ diyerek odasının toplanmasına izin verdi. Hizmetçi odasına doğru yöneldiği sırada büyük salonun diğer girişinde annesini gördü. Yanına gittiğinde ^ Herşey hazır misafirlerimizi ve kardeşlerini sofraya çağır ben de babanı getireceğim hadi^ bu sözlerin ardından annesinin gidişini izleyip koca bir nefes alan güzel kadın arkasını dönüp kardeşlerinin yanına gider onlara masaya geçmelerini söyleyip, kıkırdayıp dalga geçmelerini boş boşverip şöminenin çevresinde bekleyen topluluğa gider en sonunda onlara yaklaşırken aradığı gözleri bulur. ^ Buyrun lütfen kahvaltıya sofra hazır. ^ sürü üyeleri birer birer kurulan ikinci masaya geçerken en son delta kurulduğu koltuktan kalkıp vitanin gözlerinin içine bakar

^Günaydın leydim bugün çok güzelsiniz her zaman olduğu gibi. ^ ikili söylenen söze gülerken vita önde delta arkada ana masaya doğru ilerlediler ve karşılıklı oturdular. Sürü lideri Kim masanın başındaki yerini aldıktan sonra, en son anne Kim de diğer başa oturur. Min ^ Herkese afiyet olsun.^ dedikten sonra kalabalık kahvaltıya başlar. Bu sırada Soo-young ne kadar aç olduğunu yeni fark eder. Tüm ev halkı doyana kadar kahvaltı sürer ve en son bay min' in kızını deItayı ve eşini çalışma odasına çağırmasıyla kahvaltı faslı da bitmiş olur.

Odasına girdikten sonra hala yapacağı konuşmayı hazırlayamamış olan yaşlı kurt eşine bakar, konu siyaset olduğunda onu kimse tutamasa da konu kızı, onun ilerideki hayatı ve ömrü boyunca beklediği eşi olduğundan her kız babası gibi biraz çekingen kalır, bunu anlayan yaşlı kadın ise hiç başlamamış konuşmayı devralır. Bu sırada iki genç de hemen hemen aynı heyecan ve garip duygularla büyüklerinin konuşmasını bekler. Anne Kim ^Evet çocuklar sanırım ikiniz de durumun farkındasınızdır. Biz biran önce düğün yapılması taraftarıyız onaylarsanız hazırlıklara hemen başlanacak. Ve tabi jaebeom bize aileni ve kendi hayatını anlatırsan çok mutlu oluruz.^ Büyücüler tarafından yetiştirilmiş bu görgülü kadının nezaketi kocasının canını sıkmış, yaşlı kurt ise biraz kız babası olmaktan biraz da kızını alıp götüreceği korkusundan karşısındaki deve ^ Yani ailenin kim olduğu hangi sürüye mensup olduğun umurumda değil Soo-young benim kızım ve varisim onunla evlendiğinde beraber bu sürüyü ve dünya üzerindeki tüm kurtların lideri olacak onu alıp hiçbir yere gidemezsin bunu aklının ucundan bile geçirme.^ Tehtitlere rağmen sıcacık gülümseyen delta herkesi meraklandırırken marur bir ifadeyle yaşlı adama bakarak konuştu ^Merak etmeyin efendim benim kızınızı alıp götürecek bir evim veya düğünüme katılabilecek bir ailem maalesef yok. Yetiştirme yurdunda büyüdüm evinize aldığınız sürüm bu dünyada şuana kadar ailem diyebileceğim tek insanlar. Ama kızınızı çok uzun zamandır aradığımı benim için oldukça değerli olduğunu bilmelisiniz ve artık onun canının benim canımdan önce geldiğini de. Nefes aldığım her saniye onu gözüm gibi koruyup çok seveceğim, ona ve ailenize hizmet edeceğim ben ve sürüm artık kızınıza aidiz.^ konuşması biten delta en son gözlerini bu dünya üzerindeki tek hazinesine dikti. O an sorgulamak için kısa olsa da senelerdir kavuşmalarını, ne olacağını düşünürken bu hiç aklına gelmemişti aşık olacağını nedense hiç düşünmemişti. Karşısındaki narin naif görüntünün altındaki güçlü ve bir o kadar da küstah kişiliğe aşık olabileceğini hiç düşünmemişti vitasının böyle olabileceğini hiç düşünmemişti. Ama karşısındaydı işte hayatını tam da dediği gibi adayacağı insan ve bu duygu onu hiç olmadığı kadar mutlu ediyordu. Düşüncelerini bölen şey ise yaşlı kurdun biraz mahcup çıkan sesiydi ^Ben ne diyeceğimi bilmiyorum hayatımı bu ana hazırlanmaya çalışarak geçirdim fakat hiç de hazır değildim yinede sana ve sürüne güvenmek istiyorum kızımı mutlu etmeni hayatınızın sorunsuz ve kahkahalarla dolu geçirmenizi istiyorum ve az önceki sözlerimi telafi eder mi bilmiyorum ama artık bir ailen olduğunu söylemem fazla olmaz sanırım. Ebedi evine ve sürüne hoş geldin evlat.

VİTA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin