2 частина

17 4 0
                                    

Минуло 2 дні.

Чотириповерховий будинок заповнений людьми, але квартирка вільна завжди знайдеться. В одну з цих квартир і переїжджає Юнгі. Перший поверх забитий, другий теж, залишається тільки третій. Знайомство із сусідами очевидне, він познайомиться з ними як би не хотів, тільки як зможе їм пояснити, якщо буде пішки йти аж на третій поверх з візком в руках? Саме через це Юнгі вибрав будинок з ліфтом.

Щоб увійти в роль паралізованого, він від дому вже сидів у візку з чого Чонгук з нього сміявся. Ну так, смішно коли "паралізований" сидить у візку поклавши ногу на ногу і трусить ними. Переживання робило своє, Юнгі навіть випив заспокійливого перед дорогою.

Вагання його не покидали: "А якщо не вийде?", "А якщо дізнаються правду?". Страшно навіть думати те що ти будеш обдурювати людей, але якщо розпочав, то завершиш.

* * *

Чорна машина під'їжджає до під'їзду де і буде жити Юнгі один місяць. Звиду будинок охайний та прибраний, що не може не радувати. Біля нього парк, де люди гуляють зі своїми домашніми улюбленцями, або просто сидять на лавочці і читають книги чи говорять по телефоні. Немає шумних машин та маршруток, тільки іноді автомобілі, власники яких живуть в будинку. Рай для відпочинку, ідеальне місце де можна сконцентруватися на хоббі та роботі, побути на самоті чи навпаки завести друзів.

Юнгі наче приїхав на довгоочікуваний відпочинок, правда не для відпочинку, скоріше для того з ким відпочивати, радіти, прожити подальше життя.

Припаркувавши машину на вільному місці, Чонгук виходить з неї, дістаючи візок. Він був впевнений в своїй ідеї, але не дуже був впевнений в своєму другові. Як завжди, коли тема стосується відносин. Декілька років тому, Чонгук навіть запідозрив Юнгі в нетрадиційній орієнтації через відсутній в його житті дружини чи принаймі дівчини. Його стосунки тривали менше місяця, і то на чесному слові. Дівчата, які потрапляли в життя Юнгі були різні, від зовнішності до характеру, але єдина яку Чон запам'ятав найбільше була справді добра та розумна, не відставала від моди, музики та іншого. Але як і у будь-якому соплявому романі, вони розійшлися через те що Лія, так звали дівчину, поїхала вчитися у Францію. На цьому їхні чотиримісячні відносини підійшли до кінця, так нормально і не розпочавшись.

Чонгук допоміг Юнгі сісти в візок та взявши речі, повіз його дім в якому він проживе лише один місяць.

Провірено: ЛЮБОВ Where stories live. Discover now