Lanet olsun bebeğim. Bunu yaptığına inanamıyorum. Özür dilerim. Sana olan nefret bakışlarımın her biri için teker teker özür dilerim. Geceleri uyuyamıyorum. Sahil anımız benim de beynimi kurcalıyor. Lanet olsun ki keşke sana öyle demeseydim. Belki yine sahilde olabilirdik bebeğim.
Lyra, bir takımyıldızının ismi. Senin gittiğini öğrendiğimde sana vereceğim hediyeyi hazırlıyordum. Senin ismini taşıyan takımyıldızındaki bir yıldıza isim vermen için olan belgeyi hazırlıyordum bebeğim. Ve senin gidiş haberini aldığımda... Kahrolmuştum bebeğim. İlk nöbetimi o anda geçirmiştim. Aklımda olan tek şey sendin.
Sana olan nefret bakışlarımın sebebi ailem, arkadaşlarım, ilaçlarımı almayışımdı. Bebeğim tekrardan özür dilerim.
Sahile gittiğimiz günü biliyorsun. İşte o günün sonunda bana bir anda mutsuzlaştığımı söylemiştin. İşte o zamanlarda başlamış her şey zaten. Senin bunu demen üzerine bir doktora gitmiş ve bipolar bozukluğuna sahip olduğumu öğrenmiştim. Ve ben bunun sana zarar vermesinden korkmuştum bebeğim. O dönem senin nöbetlerin ve anksiyete atakların artmıştı. Ve ben... Lanet olsun ki, benim senin daha kötü yapacağımı düşünmüştüm. Ve hastalığımı söylemeden bağıra çağıra senden ayrılmıştım. O sırada bağırmamın sebebi, gözlerimdeki yaşları görmemen içindi. Lanet olsun... Sen oradan ağlayarak ayrılınca sadece sana sarılmak istemiştim. Tekrardan özür dilerim bebeğim.