6.Bylam w szoku

261 14 7
                                    

Zaczęliśmy się całować. Trwało to do momentu aż nie mogliśmy złapać oddechu. Popatrzyliśmy sobie w oczy i dalej się całowaliśmy. Po chwili Bill przerwał pocałunek i powiedział ze musi lecieć. Przytulilismy się jescze, Bill pocałował mnie w czoło i wyszedł.

Byłam w totalnym szoku. Zaczęłam skakać ze szczęścia. Poleciałam do pokoju, wzięłam telefon i szybko zaczęłam stalkowac mie na instagramie. Musiałam jej o tym napisać. Gdy ją znalazłam dałam jej obserwacje i napisałam.

Po około pół godzinie odpisała.

-BOŻE STARA NIE UWIERZYSZ.

-co co co się stalo???

-pocalowalam się z Billem!!!

-O KURDE JAK TO WYGLĄDAŁO

-No bo jak wychodził ode mnie z domu to się na porzegnanie przytulilismy i jakoś wyszło! Jutro ci opowiem ze szczegółami w szkole.

-Dobra to do zobaczenia.

Nadal nie wierzyłam w to co się stało. Postanowiłam ze pójdę spać bo byłam mega zmęczona. Wykąpałam sie, przebralam w pizame i poszłam spać.

Z rana wstałam i zebrałam się do szkoły. W szkole gdy zauważyłam Mie podbiegłam do niej z uśmiechem na twarzy.

-Dobra stara, opowiadaj.-powiedziała Mia.

-Byłam z Billem u mnie.-powiedziałam.-nic nie robiliśmy tylko gadaliśmy sobie. Gdy Bill miał isc podprowadzilam go pod drzwi, patrzyliśmy sobie w oczy i się zaczęliśmy całować!!

-O kurde, pasujecie do siebie. Postaraj się to może będziecie razem.

-Mam nadzieje ze on odwzajemnia moje uczucia. A teraz chodz do klasy.

Poszłyśmy do  klasy i zobaczyłam Billa. Mia uśmiechnęła się i machnęła głowa sugerując żebym z nim usiadła. Zasmialam się cicho i podeszłam do chłopaka.

Lekcja trwała wieczność ale gdy się skończyła wyszłam na korytarz. Rozmawiałam z Mią i Mia zauważyła ze Bill się na mnie patrzy i się uśmiecha. Dyskretnie mi pokazała żebym się odwróciła.

Usmiechnelam się do niego i wrocilam do rozmowy.

        ***

Po lekcjach wrocilam do domu i padłam na łóżko. Chciałam na chwile isc spać i gdy się obudziłam zobaczyłam 20 nieodczytanych wiadomości od Billa. Pisał ze chce mnie gdzieś zabrać i czy jestem chętna na przejażdżkę.

Odpisałam po czasie ze z chęcią a Bill napisał ze za godzine będzie. Zebrałam się w około 45 min i czekałam na Billa.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 14, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

He. will. be. mine. //Bill KaulitzOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz