Uyuyan annesini sevgi dolu bir gülümsemeyle izleyen Lux, aniden kafasını tavana çevirdi. Gülümsemesi genişledi ve gözleri tavana dikiliyken aklından şu kelimeyi geçirdi.
'Sistem.'
Aniden önünde mor ve siyah renk karışımından oluşan bir panel belirdi. Bu panelde birçok kategori ve sekme vardı. En belirgini ise 'Mağaza ve Durum' seçenekleriydi. Mağaza ve bazı diğer seçenekler kilitliydi. Açılması için bazı şeyler yapması gerektiğini düşündü ve hızla durum seçeneğine tıkladı.
Önünde tekrar bir panel belirdi, bu panelde kendisi hakkında bazı bilgiler vardı.
[Ad: Lux Asmodeus ]
[Yaş:19]
[Irk: İblis]
[Seviye: 50/Acemi Şeytan ]
[Güç: 458]
[Çeviklik: 469]
[Dayanıklılık: 430]
[Savunma: 423]
[Zeka: 497][Sahip olunan Stat puanı (SP): 40]
[Kullanıcı stat puanı ile statlarını yükseltebilir. Stat puanı kazanmak için seviye atlamanız gerekir.]
[Mağaza puanı (MP): 0]
[Kullanıcı mağaza puanını mağazadan eşya satın almak için kullanabilir. Görevleri başarıyla tamamlayarak mağaza puanı kazanılabilir.]
[Yetenekler: -]
'Ahahaha! Yaşadıklarımın hiçbiri rüya değildi! Bu gerçek olamayacak kadar mükemmel!'
Önündeki ekrana bakarken, zihninde çılgın bir kahkaha attı. Her şey 4 yıl önce Abyss dağlarında olan patlama nedeniyle oldu. Bu patlamadan sonra Lux'un vücuduna bir şey girdi. Kendisine sistem ve Lux'a kullanıcı olarak hitap eden bir şey... Bu sistem denen varlık, Lux'un ruhunu izole bir uzaya çekti ve bu izole uzayda tam 4 yıl boyunca eğitim gördü. Sistem onun için canavarlar, insanlar ve hatta hiç görmediği ve bilmediği birçok ırktan güçlü düşmanlar ile bir halisulasyon dövüşü hazırladı. Sadece bu da değil; kılıç, mızrak, tırpan ve hatta adını bile bilmediği silahlarla bile eğitim gördü!
İlk başta kaçış yolu aradı ama ne yaparsa yapsın sistemin ona verdiği mesaj şuydu;
[Kullanıcı 1000. seviyeye ulaşana kadar buradan ayrılamaz.]
Bu yüzden her türlü eğitimi gördü, izole uzaydan çıkıp annesini yeniden görebilmek için her şeye katlandı. Garip bir şekilde izole edilmiş bir uzayda olmasına rağmen dış dünyada olanları duyabiliyor ve görebiliyordu. Böylece yıllar geçti...
Tam 4 yıl boyunca cehennemvari bir eğitimden geçti. Birçok yetenekte ve silahta ustalaştı, seviye 1000 oldu ve vücudu eşsiz bir değişimden geçti.
[Tebrikler!! Kullanıcı başarıyla 1000. Seviyeye ulaştı! Çıkmaya hazırlanın!]
[Uyarı: Biraz acı verici olacak.]
[Buradaki zaman dış dünya ile aynıdır. Yani 4 yıl boyunca burada eğitim gördünüz ve bedeniniz ruhu barındırmadığı için çökmeye başladı. Bedeniniz şimdiki güçlerinizi kaldıramayacak kadar kötü ve zaten birçok kusuru var. Sistem seviyenizden kesecek ve bedeninizi en mükemmel hale getirecek.]
Bu mesajı aldığı zaman ne kadar mutlu olduğunu anlatmak için kelimeler yetersiz kalırdı. Sonraki mesaja gelince, bunu pek umursamadı. Artık buradan çıkabilecekse ne olacağını umursamıyordu.
'Hmm, seviyem 50'ye düşmüş ama statlarım hâlâ seviye 50'nin üzerinde. Tüm yeteneklerim gitmiş... Off... Neyse, tecrübem olduğu sürece diğer şeylerin bir önemi yok. Ayrıca, sonunda döndüğüm için gerçekten bunun pek önemi yok. Her şeyi geri alabilirim, hepsinin bir yolu var ama...'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rise of the God of Disharmony
Fantasía4 yıldır yatalak olan genç iblis sonunda uyandı! O artık çok farklı hissettiriyor... Daha güçlü ve daha güzel! Ulaşılmaz ve dayanılmaz hissettiriyor! Genç bir iblis olan Lux Asmodeus'un bir tanrı olma yolundaki yolculuğuna bakın! Sıradan bir tanrı...