Merhaba tekrardan ben uzun zamandır bölüm atmıyorum neyse yazım yanlışlarım olabilir şimdiden kusura bakmayın iyi okumalar...:)
Telefonla biraz film izledim sonra filmi kapatacağım sıra 'gıcık😻' diye biri aradı kalkıp telefonu taehyunga uzatım alimden alıp açtı kız sesi geldi ama efendim canım demesi içimi acıtmıştı onun başında azrail gibi beklemek yerime tekrar koltuğa oturdum onu izliyordum ve konuşurken gülüyordu gülüşü çok güzeldi ama o kızla konuştu için sinirimi bozmuştu ayağa kalktımda bana döndü "susadım aşağa inebilirmiyim?"dedinde kafasını iki yana saladı hayır anlamında "ama taehyung susadım"diye isyan etim sanki "bi dk bebeğim ilgilenicem seninle"dedinde telefondaki kıza diyor sanmadım değil "neyse gıcık hanım sonra ararım seni şu an biriyle ilgilenmem lazım"gözlerimin içine bakarak konuşuyordu kız galiba bir şeyler sorduki "bu soruları sonraya sakla kapatıyorum görüşürüz" karşı tarafın bir şey demesini beklemeden telefonu kapatıp ayağa kalkıp yanıma geldi "hadi çıkalım daha sana merhem alıcaz"dedinde afalladım ama bu kısa sürdü "ne için?" gerçekten ne için merhem alıcaktı anlamış değilim bunu düşünürken yanıma daha fazla yaklaşmış elini vücudumda gezdiriyordu "bu izlerin geçmesini ne sağlayacaksa onu alıcaz güzelim" bu izleri geçmesi için asla bir yere gitmemiştim şimdi beni başka birinin düşünmesi hoşuma gitmişti ama çaktırmamam gerekiyordu "gerek yok"diyebildim sadece "sana gerek varmı diye sorduğumu hatırlamıyorum" ayy bu çocuk böyle yapınca öldüresim geliyor "benimle ilgilenmene gerek yok daha yeni araya kızla ilgilen sen" dedimde kıkırdadı "sen kıskandınmı"bu sözleri işitimde hemen savunmaya geçtim "seni ne kıskanacam be"dedim dk elini bel boşluğumdan tutu sanki çok uzakmışız gibi beni kendine çekti "şu an çok tatlı davranıyorsun ısırasım geldi" şimdi bu ne alakaydı ya ama bu sözü beni utandırdı ve kalbim hızlı hızlı atmaya başladı kafamı önüme eyip kolarından kurtulmaya çalıştım dedim gibi sadece çalıştım kurtulamadım "ya bırak susadım" gerçekten susamıştım kıkırdayarak beni serbest bıraktı tam arkamı döneceğim sıra beni kapıyla arasına aldı "şimdi sen benim olduna göre sana her şeyi yapmakta özgürüm dimi" diye sordunda yutkunamadım ve öksürmeye başladım "noldu bebeğim"sanki daha yeni dediklerini normal bir şey sanıyor "su" sadece kaçış yolum buydu geri çekilip kendi masasının oraya giti çekmeceyi açıp su sışesini çıkardı derin derin nefesler alıyordum "al bebeğim"diyip yanıma geldi açıp içtim gerçekten susamıştım şişeyi indirdimde dudağımın kenarı su içtim için ıslaktı taehyung eğilip dudağımın kenarını dudaklarının arasına alıp emdi gerçekten afalamıştım geri çekildi ve "çok güzelsin her şeyin çok güzel" dedinde sadece gülmekle yetindim "hadi çıkalım güzelim"
******
Hastaneye gelmiştik muayene olmuştum bi kırem yazmışlardı her gece sürmem gerekiyormuş ama sadece 1 hafta taehyung reçeteyi korumalardan birine verip almasını söylemişti saat geç oldu için eve doğru gidiyorduk ve taehyungun yanında mutlu oldumu hissetim gerçekten mutluydum galiba ondan etkileniyordum bunları düşünürken eve gelmişiz bile taehyungun gür sesiyle ilkildim "hadi ama jungkook in" ismimle seslenmişti uzun zaman sonra arabadan inip evin kapısına doğru yürüdüm taehyungda arkamdan geliyordu kapının önünde bi kadın vardu siyah dar kısa elbise uzun sıyah bot vardı saçlarıda yeni bayanmış gibiydi bize doru yürümeye başladı yanımıza geldinde benim biraz arkamda kalan taehyunga sarıldı o an ağlamak istiyor gibi oldum arkamda birbirlerine sarılıyorlardı ve bu benim canımı acıtıyordu daha fazla onlara bakmaya dayanacak gibi değildim önüme döndüm ve evin kapısına geldim kapıyı çaldımda jimin açtı içeriye girdim arkamdanda taehyung ve o kız geliyordu kız hemen bi koltuğa oturdu 'taehyung gelsene canım' diyip duruyordu o kadar cilveliydiki bi anda bu çocuk kim dedi kafamı kaldırıp taehyunga baktım bana bakıp gülüyordu "sevğilim" ne demişti kulaklarım beni yanıtmıyordu dimi ahhh sevğilim demişti kız ayağa kalkıp taehyungun yanına gelip 'bu varaş çocukmu sevğilin' diyip güldü taehyung bir şey demedi için üzülmüştüm ama yanıma gelip elini belime atı "evet sevğilim ve sevğilim hakında düzgün konuş diyip" çenemden tutu ona bakmamı sağladı ve bi anda dudaklarımı öptü ve geri çekildi kız bir şey diyerek evden çıktı kapıyıda sertçe kapatmıştı ve biz hayla o şekilde duruyorduk " ohh be sonunda öptüm" afalladım resmen "hadi yemek yiyelim"diyip beni çekiştirdi ona ayak uydurup yürüdüm
******
Yemek yiyip duş almıştım taehyungun verdi yeni pijama takımını giyip yata oturdu olanları düşündüm aynaya baktımda kızarmıştım o an kapı açıldı "napıyorsun bebeğim" ona dönüp "kapıyı çalmak yokmu bu evde" bi anda öyle girilirmi ya "benim evim kapı çalmadan girerim" ayy çıldırcam şu an "ya çıplak olsaydı öyle girilirmi ama" bunu düşünemedi galiba "daha iyi olurdu aslında"dedinde ilk anlamadım sonradan anladımda kafamı önüme eydim taehyung yanıma gelip elini saçıma uzatı "neden saçını kurutmadın hasta olucaksın"dedinde kafamı kaldırıp yüzüne baktım "kurutacaktım şimdi"
'Sizce yazı tipi böyle güzelmi??'
Offff bunaldı yicemmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya aşkı • Taekook
Short Story(+18) "Benim ol küçüğüm.." Beni ona geri verme lütfen Semetae Ukekook Başlangıç tarihi:13.05.2023 Bitiş tarihi:09.07.2023