31)hem acı hem zevk yaşıyordum+18

275 5 4
                                    

Selam bebekler yazım yanlışlarım olabilir görmezden gelin iyi okumalar:)

Daha fazla dayanamadım onu içimde istiyordum sakso çekmeyi bırakıp kucağına geçmeye çalıştım "içime girmeni istemiyorum" acayıp tahrik olmuştum "deliğin ağrıyordu ya" onu deliğime getirip ucunu içime aldım "Aağğğ" çok acıyordu "dur böyle ağrır kayganlaştırıcı süreyim" birazdaha içime aldım komedinin üzerine uzanıp kayganlaştırıcıyı aldı eline sıkıp beni belimden tutup kaldırdı deliğime kayganlaştırıcıyı sürdüğünde pemisini eline alıp bir iki kere çekti tekrar deliğime getirdi içime iti "ahh" inlemekten bi hal oldum bi anda içime kökledi o kadar yüksek inledim tüm ev duymuştur yüzümü taehyungun boynuna gömdüm emeye başladım taehyung içimde gel gitlere davam eti hem acı hem zevk yaşıyordum boynunu boratana kadar emdim bi anda beni altına aldı çok fazla hızlanmıştı taehyungda zevk alıyordu ellerimle yüzümü kapatım "kapatma yüzünü"desede elerimi yüzümden çekmedim "zevk alan yüzünü görmek istiyorum kapatma lütfen"diyip elerimden tutup yatağa elleriyle bağladı inlemekten boğazım ağrıyordu "ağğ geliyorum taehyung" tek elimi bırakıp beni çekiştirmeye başladı hem beni çekiştirip hemde içime vuruşlar yapmaya başladı kendimi sıkmak yerine saldım tekrar boşaldım taehyunga baktımda sırıtıyordu içimden çıkıp beni kucağına alıp yataktan kaldırdı boş duvara beni yasladı tekrar içime kökledi boynuna sarıldım kalın sesiyle "az kaldı içine boşalıcam" dedinde dudağına yapıştım alt dudağını ağzıma alıp hunharca emdim hem inleyip hemde öpüyordum taehyung anında karşılık verdi o pozisyonda birazdaha kaldık geri çekildim kalın sesiyle inledi "ığğ" içimde taehyunga ayit sıvıyı hisetiğimde içimden bi ürperti geçti tüm sıvısını içime saldı "ahh siktir en iyisi buydu duşta bi turdaha istiyorum" bende istedim için onu onayladım kucağında beni duşa götürdü duşa kapını açıp birlikte girdik beni kucağından indirdi suyu açtı su ılıklaştıgında bel boşluğumdan yutup beni kendine yapıştırıp dudağımı öptü alt dudağımı emdiğinde bende taehyungun üst dudağını emdim bi bacağımı tutup kaldırdı penısini deliğime getirip içime kökledi "yavaş" desen bile içime hızlı vuruşlar yapmaya başladı boynuma eğilip öptü diğer bacağımıda kaldırıp duvara yapıştırdı elerimi taehyungun boynuna daha fazla sardım ve kafamı boynuna gömdüm inlemekten yoruldum birazdaha içime vuruşlar yaptığında boşaldım sıvım suyla birleşip akıp gitmişti taehyung beni kucağından indirip beni döndürdü kalçama şaplak atı bacaklarımı açtı penisini deliğime sürtüm yarısını soktu içimde gel git yapmaya başlayarak tamamını soktu "ahh çok iyi hisetiriyorsun" diyip ensemi öptü içimde çok fazla hızlanmaya başladı "taehyung daha hızlı" diye inledim daha fazla hızlandı bi anda içimden çırptı ve kendini çekmeye başladı elini tutup durdurdum onu eğilip ağzıma aldım yarısından fazlasını ağzıma alıp gel git yaptım fazla geçmeden kalın sesiyle "ağğ geliyorum" diye inledi ağzımdan biraz çıkardım ve ağzıma boşalması için onu çekiştirdim ağzıma sıvısını saldı son damlasına kadar ağzıma saldı "yutucakmısın"diye sorduğumda biraz düşünüp onu onayladım ve yutum "ahh siktir" kaldıp dudağını öptüm alt dudağını emdim taehyunga üst dudağımı emdi geri çekilip "duşta daha fazla durmayalım yoruldum"diyip boynuna sarıldım "tamamdır sevgilim"

Bölüm sonu
Bu bölüm hoşuma gitti
Final yapsamı yoksa uzatsamı?

Mafya aşkı • Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin