Selam bebekler yazım yanlışlarım olabilir görmezden gelin iyi okumalar :)
******
Uyandımda taehyung duştan çıkıyordu "uyandınmı bebeğim" gözlerimi ovalayıp ayağa kalktım "yok hayla uyuyorum" dedimde kıkırdadı yarı uykulu olduğum için bazen saçmalıyorum taehyungun yanına gitim üzerinde bornoz vardı saçını havluyla kurutuyordu "saçını ben kurutabilirmiyim taehyung" diyip daha fazla ona yaklaştım "ben hallederim güzelim" ben kurutmak istiyordum "ama lütfen" hafifçe güldü "tamam kurut bakalım" kolundan tutup yatağın yanına getirip oturtum bacaklarını açtığı için bacaklarının arasına bacaklarımı koydum havluyla kurutmaya başladım sonra kurutma makinesiyle tamamen kurutum kurutma makinesini kenera koydum an taehyung bi hamlesiyle beni yatakla kendi arasına aldı "ahh yavaş" kıkırdadı dudağımı emeye başladı geri çekildi "benim ol küçüğüm" ben doğrumu duyuyorum "ne nasıl"kaşlarını çatı "sadece bana ait ol istiyorum bende sana ait olmak istiyorum" ahh tanrım kalbim duracak "sana ait olmaya hazırım"kaşlarını çatmayı bıraktı ve güldü "bunun geri dönüşü olmaz ve"diyip yaklaştı "bana aitken başkasına bakarsan senide onuda öldürürüm haberim olsun bebeğim"gerçekten öldürürmüydü kapı çaldı kapının arkasında adam konuşmaya başkadı 'Kim bey 1 saat sonraki toplantı 3saat sonra olucakmış adamlar yetişememiş'dedi taehyung ofladı "tamam anladım gidebilirsin"dedi bana döndü "daha fazla zaman geçiricez desene" istemsizce ellerimi boynuna atım daha fazla kendimi tutamadım ve dudaklarına yapıştım anında karşılık verdi ben alt dudağını emerken oda üst dudağımı emiyordu taehyung geri çekildi bornozunu çıkardı altında baksır varmış yeni farketim bana yaklaşıp baksırımla beraber şortumu çıkardı karşısında çıplaktım "siktir" gözleriyle beni yiyip bitiriyordu resmen meme ucuma eğilip emeye başladı "ahh" üst üste inledim "hafif eşyaymışım gibi beni kaldırıp yatakta ilerletti kafam yatak başlığına çarptı "ahh salak yavaş olsana" kafasını kaldırıp bana baktı "salak öylemi"
Ahhh bu bölümüde heyecanlı bitiriyorum
Yerim ben bunu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya aşkı • Taekook
Nouvelles(+18) "Benim ol küçüğüm.." Beni ona geri verme lütfen Semetae Ukekook Başlangıç tarihi:13.05.2023 Bitiş tarihi:09.07.2023