Thv
♡ 22 like
Thv yildizlar cok güzel
en yakin zamanda kavusacagim o yildizlara:)Yorumlar kapatılmıştır.
...
Olayların üzerinden yaklaşık bir hafta geçmişti. Jungkook bir kere bile mesaj atmamıştı bana..
O yokken Chan kaptan olmuştu. Herkese iyi davranıyordu ama bana çok farklıydı bunun nedenini herkes biliyordu. O yüzden birşey demiyorlardı.
Mijun ile olanlardan sonra konuşmamıştım,onunda beni suçlayacağını düşünmüştüm. Ama o beklediğim gibi yapmamış beni hep korumustu. Bende tekrar konuşmaya başlamıştım.
Hoseok bugün okula gelmemişti. Mesaj atıp bana haber vermişti grip olmuştu. Bugünde yanlızdım işte öylece sırada oturuyordum hergün.
Dershaneyi bırakmıştım,gitmiyordum. Hyungum kızsada bir zamandan sonra kabullenmisti. Bütün konuları biliyordum o yüzden derse çok odaklanmıyordum. Zaten odaklanmaya çalışsam bile yapamıyorum.
Okul zili çaldığında sıramın üzerindeki kitaplarımı ve kalemliğimi alıp çantamın içine koydum ardından çantamı sırasıyla kollarımdan geçirip mijunun yanına ilerledim
"Sonunda ! "
Cevap olarka göz devirmistim ne yani beş dakika bekleyemiyor muydu ?
"Hadi gidelim "
Üç kat indikten sonra sahaya gelmiştim. Mijunun yanına tribünlere çıkıp çantamı bıraktım.
Büyük sahaya gözlerimi gezdirmistim yine yoktu. Chan Woojinin yanındaydı gülüşerek sohbet ediyorlardı. Ama birden bakışları bana dönmüştü.
Evet woojinin ailesi okulu tehtid edip tekrar woojini bu okula sokmuslardı,kurtulamamıştım ondan. Hep diken üstündeydim neyseki bana çok yaklaşmıyordu.
Fakat o gülüşünün saniye saniye soluşunu ve gözlerinindeki mutluluğun yerini nefretin alışını seyrettim.
Daha fazla dayanamayıp arkamı döndüm. Çok sert bakıyordu.
En sonunda mijun dayanamayıp kıyafetimden tutup sürükleye sürükeye sahaya indirmişti beni.
Hadi ama bugün anterman yapmasak olmuyor muydu ? Gerçekten çok yorgundum dün gece resmen iki saat anca uyumuş ardından üç sınava girmiştim
Neyseki sınavlardan yüksek almıştım. Çalıştığıma değmişti.
Ben gelene kadar neredeyse herkesin burada olduğunu gördüm. Onların yanına ilerlediğimde Chan bana yaklaşmıştı.
"Neden geç kaldın ?, Biz seni beklemek mi zorundayız. Bu iki oldu."
"Özür dile-"
"50 tur koş hızlıca cezalısın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ineffable |Taekook
FanfictionTaehyung yapılan zorbalıklara dayanamamış ve sonunda okulunu değiştirmişti. Yeni okulunu ve sınıfını sevmişti ona karışan pek yoktu ama bir hata yapmıştı. Sınıfın serserisine kalbini kaptırmıştı... O yaralar kabuk baglamıştı bizde üzerine aşkımızı ç...