Rakastuinks mä siihe?

10 2 0
                                    

(TW) Joonaksen pov:

Heräsin aamulla kun kuulin vessasta, jotai ihme ääniä. *Se on varmaa Y/N* mietin rauhassa mielessäni. Puin päälleni shortsit ja aamutakin, mutta olin ilman paitaa. Menin alas katsomaan vessaan, mitä Y/N tekee. Näin hänet vessan lattialla tajuttomana. "Y/N!!" Kannoin Y/N:nin sohvalle lepäämään, mietin mitä Y/N:nille olisi voinut käydä että hän pyörtyi. *Mitä Jos se oli vikani?*
Y/N alkoi heräilemään, kysyin "Y/N mitä tapahtui? Muistatko?"... "En tiiä, siis mistä sä löysit mut?.." tuo kaunis nainen kysyi minulta ihan unen pöpperössä. "Löysin sut tuolta vessan lattialta tajuttomana" kerroin hämmästyneellä äänellä. Menin tuotapikaa keittiöön ja pyysin Y/N:nin mukaani sinne.

Y/N pov:

Tuo upea kitaristini pyysi minut juuri keittiöön kanssaan, minua alkoi pienisti ahdistamaan. Mitä jos hän häätää minut? Menin hänen kanssaan keittiöön ja hän otti minut pitkään haliin, purskahdin itkuun. "Anna tulla vaan, mä oon tässä" tuo blondi komistus sanoi minulle. Itkin, itkin ja itkin. Mietin mielessän *Rakastuinks mä siihen?* Joonas jatkoi halaamistani. Rauhotuin ja jatkoin Joonaksen halaamista. "J Joonas.." kysyin häneltä oudosti. "Niin muru?" Tuo blondi kikkarapää kysyi hämmästyneenä. "Mä taidan tykätä susta.." kerroin Joonakselle ja aloin itkemään. Joonas katsoi minua hämmästyneenä. Hän suuteli minua ja sanoi "määki pidän susta Y/N" Joonas kertoi ja punastui. Aloin itkemään. "M- mut miten, miten sä voit tykätä mun laisesta lehmästä.." sanoin itkiessäni tuolle komealle blondille pojalle edessäni. "Siis hä? Lehmästä? Hei sä oot kaunis ja täydellinen tollasena mitä oot ja oot upee!" Tuo blondi ihanuus sanoi minulle. "Eli mitä me siis nyt ollaan?" Kysyin hämmästyneenä ja rauhottuneena Joonakselta. "Mitäs toi suudelma sun mielestä tulkitsi??" Joonas sanoi minulle. Pussasin Joonasta ja aloin kikattaa, hän pussasi takaisin ja alkoi kutittaa minua. "Voinks mä käydä suihkussa ja katotaanks sen jälkee joku leffa?" Kysyin Joonakselta innoissani. "Tottakai sä voit mennä suihkuun, ei sun tarvi edes kysyy kuha meet vaa. Voidaan juu kattoo!" Tuo ihana kitaristini sanoi. Kävelin yläkertaan vessaan missä suihku oli, riisuiduin ja laitoin suihkun päälle. Yhtäkkiä tunsin kosketuksen ja kuvittelin, että se olisi Joonas mutta kuin käännyin siellä ei ollut ketään. "JOONAS!" huusin ja aloin panikoimaan, sain paniikki kohtauksen ja istuin suihkun lattialle ja aloin itkemään.

Joonaksen pov:

Y/N huusi minua juuri, juoksen yläkertaan ja näen Y/N:nin istumassa kyppyrässä suihkun lattialla. Suljen suihkun ja otan Y/N:nin halaukseen. "Mitä, mitä tapahtui rakas? Tiiät voit puhua mulle mistä tahansa." Kerroin hänelle. Itkiessään hän kertoi, että oli tuntenut kosketuksen ja luullut että se olisin minä, muttakun kääntyi ei nähnyt ketään. "Shh, mä oon nyt tässä ei hätää" nappasin pyyhkeen tuon brunen pitkähiuksisen söpöläisen päälle ja sanoin "mennään ettii sulle vaatteita ja katotaan sit se leffa, saat päättä itse leffan." Kun löysimme Y/N:nille mukavat vaatteet lähdimme alakertaan, Y/N kävi vessassa ja minä kävin makaamaan sohvalle.

Y/N pov:

Apua, onneksi hän ei nähnyt viiltojani.. onneksi minulla on kuitenkin noin huolehtivainen poikaystävä, en tosiaan ansaitse häntä. Hän on liian ihana minun kaltaiselleni homolle.. aloin nyyhkyttämään, aika piakkoin pyyhin kyyneleet kasvoiltani ja lähdin olohuoneeseen missä Joonas makasi jo sohvalla. Hyppäsin Joonaksen syliin. "MITÄ VITTUA" Joonas huusi samalla kun aloin kikattamaan. "Mähän kostan tämän!" Joonas tokaisi ja alkoi kutittamaan minua. "HAHAHAHAHAHAHA" Joonas ja minä nauroimme yhteenääneen, minulla oli kerrankin oikeasti hauskaa eikä pelkkää paskaa satanut niskaani. Kumminkin tuon jälkeen aloimme cudlailemaan Joonaksen kanssa sohvalla. Valitsin leffan (My Little Pony) nukahdin jo puolessa välissä leffaa.

Joonaksen pov:

Tuo söpö brune tyttöystäväni hyppäsi päälleni ja Kostin kutittamalla häntä. Nauroimme pitkään yhteenääneen. Aloimme cudlailla ja Y/N valitsi elokuvaksi My Little Pony blah blah blah, elokuva oli vähän tylsä mielestäni. Yhtäkkiä kuulin pientä söpöä tuhinaa vierestäni ja Y/N oli nukahtanut kainalooni. Sammutin leffan ja kannoin tuon söpön pienen unikeon makkariini. Peittelin hänet nukkumaan, menin itsekkin tekemään iltatoimet ja menin sen jälkeen nukkumaan hänen viereensä. Kuiskasin hänelle "hyvää yötä rakas" mutta hän vain tuhisi takaisin minulle. How cute.

Joo mul on joku addiktio kirjottaa tätä öisin koska klo on ny 4.08am yritän jatkaa tätä sarjaa aina vähän ainakin joka päivä.

Joonas & Y/NWhere stories live. Discover now