karkaus

7 2 0
                                    

Yn pov:

Lähdimme Joonaksen kanssa Nikolta, kun Rommi oli taas hänen luonaan. Avasin pelkääjänpaikan oven ja istuin autoon. Autossa Joonas laittoi kätensä reidelleni ja minulle tuli huono olo, koska perhoset vatsassani alkoivat vetää jotain ihmeen p1llu rallia taas. En antanut sen häiritä, vaan laitoin oman käteni Joonaksen käden päälle. Olimme jo hetken päästä minun ja Joonaksen kämpillä ja kävelimme kämppään sisään. Minua alkoi hiukan ahdistaa, enkä edes tiedä miksi. "Joonas tota, taidan käydä vessas no jaksaks venaa hetke?" Kysyin tuolta blondilta pojalta. "Tottakai, mee ihan rauhas." Blondi poika vastasi minulle. Lähdin kävelemään yläkerran vessaa kohti, koska yläkerran vessassa oli ikkuna. Päästyäni vessaan, nostin hihojani ja katsoin pettyneenä arpiani. (/En muista mihin Y/N viiltelit koska oon ny ollu hetken tauolla/)
Kuinka voin olla näin itsekäs?.. mietin yksin mielessäni. Ajatuksissani pyöri koko automatkan että katkaisin, koska en todellakaan halua satuttaa Joonasta sen enempää mitä nytten. Olin satuttanut Joonasta jo tarpeeksi sillä että edes tungin hänen elämäänsä.
Otin puhelimeni vessan lavuaarin päältä, avasin ikkunan ja hyppäsin siitä katolle. Meinasin liukastua, mutten kumminkaan liukastunut. Suuntasin kohti tikkaita. Kun olin päässyt tikkaat alas, juoksin metsään.

Joonaksen pov:

Y/n on ollut jo aika kauan vessassa. Mietin yksin mielessäni. Lähdin käppäilemään yläkerran vessaa kohti. Näin että ovi oli vieläkin lukossa, joten päätin koputtaa siihen mutten saanut vastausta. "Y/n rakas? Onks kaikki hyvi?" En saanut vastausta vaikka kuinka yritin. Tiirikoin oven auki, koska minua pelotti että Y/nille on käynyt jotain. Kun sain oven vihdoin auki, niin en nähnyt ketään. Näin vain aukinaisen ikkunan.

ANTEEKS ETTEN ILMOTTANU TAUOSTA. no mut joo, tästä tulee pt 2 koska en jaksa ATM kauheesti kirjottaa!

Joonas & Y/NWhere stories live. Discover now